משחק ענק בנתניה הסתיים ב0:1 קטן גדול למכבי נתניה על הפועל באר שבע

אחד המשחקים המסקרנים של מחזור 8 בליגת ג'פניקה הערב התקיים באצטדיון נתניה בין מכבי נתניה להפועל באר שבע. שתי הקבוצות פתחו את העונה בצורה די מגומגמת אפשר לומר אך שתיהן התאוששו במחזור האחרון אם זו מכבי נתניה שהשיגה ניצחון 2:0 בחוץ על מכבי חיפה או הפועל באר שבע שניצחה בבית את הפועל רעננה 2:0. אחד השחקנים המובילים של באר שבע הוא דיא סבע מלך השערים של ליגת העל עונה שעברה במדי מכבי נתניה הערב בפעם הראשונה פגש את האקסית המיתולוגית כשמנגד במכבי נתניה ישחק גיא מלמד שאשתקד שיחק בשורות האלופה אך יותר מעניין זה מלך השערים של היהלומים הלוא הוא דודי תירם הבלם עם שלושה כיבושים. המאזן בין שתי הקבוצות ב-5 המפגשים האחרונים עומד על 3 ניצחונות להפועל באר שבע תוצאת תיקו 1 וניצחון בודד למכבי נתניה.

ה-11 של מכבי נתניה: דני עמוס; ויקי כחלון, ברנקו ורגוץ' (טים הויבך 15'), דודי תירם, ג'ונתן בורנשטיין; סתיו פיניש, עלי מוחמד, אביב אברהם (מוטי ברשצקי 28'), ניקו אולסק; פאטוס בצ'יראיי (שובל גוזלן 31'), גיא מלמד

ה-11 של מכבי נתניה(הדף הרשמי של מכבי נתניה)

ה-11 של הפועל באר שבע: אריאל הרוש; בן ביטון, שיר צדק, חאתם אלחמיד, מיחאי קורהוט; ג'ון אוגו, מאור מליקסון (עדן בן בסט 78'), אריק סאבו (חן עזרא 61'); נייג'ל האסלביינק (חנן ממן 67'), בן שהר, דיא סבע

ה-11 של הפועל באר שבע(הדף הרשמי של הפועל באר שבע)

טרם המשחק שני מחנות האוהדים עשו כבוד לאקסים שלהם גיא מלמד ודיא סבע, אירוע שראוי לציון לשבח ומחמם את הלב שהקהלים ידעו להוקיר תודה לתקופה של השחקנים הללו במדיהם.

בדקה ה-3': הזדמנות ענקית לבאר שבע לעלות ליתרון לאחר כדור חופשי כדור הגיע לבן שהר שהקפיץ להסלביינק שהיה מול שער ריק אך פגש את הכדור בגלישה רעה ופספס את המסגרת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-4': עוד הזדמנות לבאר שבע הפעם הריבאונד נחת אצל דיא סבע שבעט מחוץ למסגרת, באר שבע בלחץ גבוה שלטה במשחק והגיעה לשתי הזדמנויות סופר מסוכנות.

מכבי נתניה נכנסה להלם מהבליץ של הפועל באר שבע ובעיקר הסתגרה בדקות הראשונות של המשחק.

בדקה ה-9': כדור ענק של גיא מלמד על סף הרחבה הותיר את אביב אברהם במצב בעיטה מעולה אך הפצצה שלו פגעה בשחקן של באר שבע ויצאה לקרן.

בדקה ה-12': ניסיון בעיטה של פאטוס בצ'יראיי מצא את דרכו לידיים של הרוש ללא בעיה אך נתניה סוף סוף יצאה מההלם והחלה לשחק קצת כדורגל.

בדקה ה-15': ורגוץ' נאלץ לנטוש את המגרש ובעיטה של ג'ון אוגו נהדפה רע על ידי דני עמוס ואל הריבאונד הגיע בן שהר שכבש אך השער נפסל עקב נבדל של בן שהר.

בדקה ה-22': עוד כדור קרן מצא את ראשו של דודי תירם מלך שערי מכבי נתניה אך הראש של דודי לא פגש טוב את הכדור ויצא החוצה, השחקן הזה הוא סכנה תמידית במצבים נייחים ובאר שבע חייבת לשים לב לזה.

בדקה ה-24': כדור חופשי של דיא סבע נבעט טוב אך דני עמוס היה במקום והדף את הכדור.

מכבי נתניה ביצעה שני חילופים ואנחנו רק בדקה ה-30' למשחק, לא ברור האם שני המקרים פציעה או אם מדובר בחילוף מקצועי אך זה ללא ספק נורה אדומה לחבורה בצהוב.

טוב זה חריג, בכל המשחקים שצפיתי לא ראיתי קבוצה שביצעה את כל שלושת החילופים שלה לפני המחצית ואנחנו בדקה ה-31' בלבד! למכבי נתניה לא נותרו עוד חילופים עוד תום המשחק.

בדקה ה-37': כדור חופשי מסוכן מאוד של מאור מליקסון נהדף בקצות האצבעות לקרן על ידי דני עמוס.

בדקה ה-42': בעיטה מכ-20 מטרים של גיא מלמד נהדפה על ידי אריאל הרוש לקרן, אינסטינקט טוב של הרוש.

תוצאת מחצית: 0:0 מכבי נתניה חטאה במשחק מצד לצד שלא היה קיים ואילו היה קיים כבר הייתה עולה על לוח התוצאות כי למעשה בזה שלא העבירה כדורים בין האגפים היא אפשרה להגנת באר שבע לנוע לכיוון הכדור ולהפקיר את הצד שרק מהכדור וכך להגביר את הלחץ על מובילי הכדור של מכבי נתניה.

באר שבע פתחה את החצי הזה כמו בשריקת הפתיחה בשליטה מוחלטת אך לאט לאט נתניה ניסתה לצאת קדימה והגיעה לכמה הזדמנויות קורצות אך טעו מסירה האחרונה.

בדקה ה-51': בן שהר בהגבהה גדולה מצא את הראש של הסלביינק ששיפשף את הכדור בראשו ונגח החוצה, הסלביינק היה צריך להכניס את הראש יותר חזק קדימה וזה היה 1:0 לבאר שבע.

בדקה ה-53': התקפה מתפרצת מושלמת של מכבי נתניה וכדור רוחב ענק של גיא מלמד מצא את שובל גוזלן חופשי לחלוטין שהפציץ לקורה הקרובה, איזו הזדמנות!

בדקה ה-60': כדור מעולה הוגבה לרחבה של באר שם חיכה בסבלנות שובל גוזלן ונגח בעוצמה לפינה אך אריאל הרוש באינסטינקט ענק הדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-61': סוף סוף זה הגיע אחרי קרן שלא צלחה הגבהה נוספת מרגליו של טים הויבך לרחבה מצאה את ראשו של גיא מלמד וזה 0:1 למכבי נתניה.

בדקה ה-63': הגבהה טובה של בן ביטון מצאה את ראשו של בן שהר שנגח לרשת החיצונית.

בדקה ה-65': כדור רוחב ענק של ברשצקי מצא את גיא מלמד שהחליט לנסות להשתלט על הכדור במקום לבעוט בנגיעה והרוש יצא טוב אל הכדור ומנע שער בטוח לצהובים.

בדקה ה-73': ניסיון בעיטה מעניין של ניקו אולסק מכ-18 מטרים אך הכדור שלו פספס במעט את המסגרת.

בדקה ה-75': עוד ניסיון של מכבי נתניה לטווח מרחוק הפעם עלי מוחמד מכ-23 מטרים בעט שטוח ומדויק לפינה אך מזווית שאפשרה להרוש להגיב ולהדוף את הכדור.

בדקה ה-81': מכבי נתניה יצאה פראיירית בגדול עם התקפה מתפרצת גיא מלמד התעקב עם שחרור הכדור למוטי ברשצקי שהיה חופשי לחלוטין באגף שמאל לבסוף הכדור הגיע לעלי מוחמד שבעט ממצב קורץ לשמיים.

 תוצאת סיום: 0:1 למכבי נתניה על הפועל באר שבע במשחק מהנה קצבי ורווי מצבים אך לבסוף רגע אחד של חוסר ריכוז בהגנת באר שבע לאחר מצב נייח עלה להם ביוקר.

 

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort