monday night raw 22\10\18

פתיחת התכנית:

פתיחה מעט שונה ממה שאנחנו מכירים, בה אנו רואים את רומן ריינס, האלוף האוניברסלי הנוכחי, נכנס אל הזירה בבגדי אזרח, שהאליפות על כתפו והמיקרופון בידיו, ריינס יוצא מהדמות ומכאן הדברים נעשים קשים:

"הבטחתי לכם שאהיה אלוף שמגן על התואר שלו פעם אחרי פעם, הבטחתי שתמיד אהיה כאן ושאבסס את מעמדי בתור האלוף האוניברסלי אבל הכל היה שקרים" פותח ריינס בדבריו ומפיל תדהמה על כל האולם באומרו "קוראים לי ג'ו, ואני נלחם בלוקמיה (סרטן הדם) כבר 11 שנים וזה חזר אלי שוב".
ריינס לא יכול להסתיר את הדמעות מעיניו בעודו מדבר על כך שהוא צריך לוותר על האליפות לבינתים ולהיות יותר עם משפחתו ועם בתו, אך הוא מעודד מצד אחר כאשר הוא אומר כי "זהו אינו נאום פרישה, אני ניצחתי את הלוקמיה לפני וכשאעשה זאת שוב, אני חוזר לקחת את האליפות שלי".
לאחר מכן מסיים בדבריו באומרו לקהל שהוא אוהב אותם ומקווה שהוא יראה אותם שוב בקרוב, בעודו יוצא מהזירה מצטרפים אליו סת' רולינס ודין אמברוז, חבריו לסטייבל "השילד" ולאחר חיבוק קבוצתי שלהם הם מצמידים אגרופים ביחד באומרם "זה לא הסוף של השילד". בהזדמנות זו אני רוצה לשלוח תנחומים ותפילות לג'ו אנואי (רומן ריינס) ומקווה שיחזור בקרוב ושהוא ינצח את המחלה כפי שעשה לפני.

פין באלור נגד בובי לאשלי:

לאחר שבאלור נכנס לזירה, ליאו ראש נכנס ומקבל לזירה את לאשלי, ואו כמה שהדיבור שלו מעצבן.
הקרב בין באלור ל-לאשלי קצר יחסית, בתחילתו שני המתאבקים מחליפים מהלומות אחד עם השני, כוחו של לאשלי אינו מספיק בשביל באלור הזריז שכבר בתחילת הקרב מוציא את לאשלי מהזירה אך ברגע שהוא רץ לעבר החבלים בניסיון לסלטה על מעבר לחבלים, ראש עוצר בעדו ומסיח את דעתו, מה שגורם ללאשלי לקבל את היתרון חזרה אליו, מספר רגעים לאחר מכן ראש שוב מסיח את דעתו של באלור, שיוצא מהזירה ורודף אחריו מה שמביא ללאשלי את היתרון והוא "דורס" אותו עם קלוזליין מחוץ לזירה ושוב מקבל את היתרון לידיו.
הקרב לא הכי מעניין שיש אבל באופן מאוד מפתיע, באלור מתחמק ממהלך הסיום של לאשלי, משתמש במהלך "סקול בוי" ומצמיד את לאשלי לזירה ו3 שניות לאחר מכן הקרב הסתיים, ניצחון נקי לבאלור ומפתיע למדי אבל אוקיי, שיהיה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סשה בנקס נגד רובי ריוט (ריוט סקווד):

אני אוהב כל קרב וקרב שהיה לשתי המתאבקות הללו וזה לא שונה מכולם.
הכימיה בין שניהן מדהימה אותי כל פעם מחדש, הן מוכשרות בטירוף ומוכיחות שהארגון מתחיל סוף סוף להתייחס לנשים כמו שצריך.
ריוט הקשוחה לא מהססת ומפילה מתקפה אדירה לעבר בנקס, משתמשת בכוחה ובזריזות שלה ומהר מאוד לוקחת את היתרון, ההצמדות הראשונות בזירה הן שלה והיא מוכיחה כי יש המון פוטנציאל בה ואליפות תהיה אצלה בקרוב לדעתי.
בנקס ידועה בכינויה "הבוסית" לא לשווא והיא מחזירה מתקפת נגד אדירה לעבר ריוט ולמרות שהסקווד מתערבות מידי פעם, בנקס משאירה את ידה על העליונה ובמצב מסויים שמה את ריוט על החוטים, מושכת בשערה ונראה שעוד שניה היא תשבור לה את הגב.
לאחר דקות ארוכות של מאבק, נראה שבנקס לוקחת את היתרון אליה כאשר היא מנחיתה את עצמה על ריוט ואף כמעט נועלת את ריוט במהלך הסיום שלה אך הסקווד מנסות להתערב אך ביילי ונטליה נאבקות בהן ולאחר מכן, כאשר סשה עוזרת לחברותיה מחוץ לזירה ונכנסת חזרה, רובי לוקחת את היתרון, מנחיתה ריוט קיק ענקית לפניה של בנקס ומרוויחה ניצחון על הבוסית, קרב יפה מאוד.

אלייס נגד אפולו קרוז:

לאחר סולו גיטרה יפה מאוד, כמו תמיד, אלייס מנסה להקריא שיר חדש שרשם לאפולו קרוז, לאחר המתקפה שקיבל ממנו בשבוע לפני, אך רגע לפני שהוא מתחיל המוסיקה של קרוז נשמעת והקרב מתחיל.
במהלך הקרב הקצר הזה, קרוז נשאר עם היתרון לאורך כל הקרב ואף משתמש באתלטיות כחלק גדול מארסנל המהלכים שלו וגם כשאלייס מנסה לקחת את היתרון, קרוז משאיר זאת בידיו ומראה שהקרב שלו ללא ספק.
אפולו, שנחוש בדעתו להמשיך את מה שהתחיל בשבוע שעבר, מרים את אלייס באוויר, אלייס תופס בחבלים ומצליח לחמוק ומעיף את קרוז מהזירה, כאשר קרוז חוזר, אלייס שולח ברך ענקית לפניו, מבצע את מהלך הסיום שלו ומשיג לעצמו את הניצחון, נו טוב, לפחות זה היה ניצחון נקי.

לאחר הפסקה בה מוצג פרומו של טוטאל דיווס, שפרק נוסף מהתכנית יעלה בהמשך היום, אלייס שוב מופיע, מנסה לשיר לנו שוב את השיר שרצה מבעוד מועד אך בארון קורבן, הג'נרל מנג'ר של ראו נכנס ואומר כי על אלייס לצאת מהזירה כי התכנית חייבת להימשך, לראשונה אני מסכים איתו.
אלייס מסרב לצאת ולאחר שקורבין דואג להשתיק את המיקרופונים של אלייס, הוא עוזב, לאחר מספר שניות הוא חוזר ובעוד קורבין מדבר על המשך התכנית, אלייס מנפץ את הגיטרה שלו על גבו של "הזאב הבודד", יריבות מישהו?

בהמשך הערב אנו לומדים כי לאור הנסיבות שקראו בתחילת הערב עם רומן ריינס, הקרב על האליפות האוניברסלית יהיה בין בראן סטרומן לבין ברוק לסנר ומה שהיה מתוכנן לקרב משולש הופך לקרב אחד על אחד.

פול היימן נכנס אל הזירה:

הדמעות בעיניו של היימן אומרות הכל, זו הפעם הראשונה שאנו רואים את הדמות העוצמתית של פול נשברת והוא מביע את תנחומיו לרומן ריינס ואומר כי הוא אכן "אליפות של בן אדם" (סלנג של אמריקאים).
הוא אומר כי הוא מקווה שריינס יחזור בקרוב והוא אכן שם את חותמו על האליפות בהיותו אלוף שמגן על התואר ומשבח את ריינס, שאפו להיימן, מכל הלב.
לאחר מכן מתייחס היימן לקרב של שעתיד להיות באירוע "היהלום שבכתר" (קראון ג'ול) ופונה בארסיות לעבר סטרומן באומרו " אתה לא חלק מהקטגוריה של לסנר, אתה לא חלק מהאזור של לסנר, לעזאזל, אתה אפילו לא חלק מהגזע של לסנר" שולח היימן מילים קשות לעבר "המפלצת בדמות אדם" וממשיך בדבריו.
"לקהל ה WWE מגיע לראות אלוף שייתן את הטוב ביותר ממנו ויהפוך את האליפות הזאת למספר אחת בארגון, והאדם שיעשה זאת יהיה ברוק לסנר".
לאחר פרומו יפה במיוחד (כמו תמיד) של היימן, המוסיקה של בראן סטרומן נשמעת והוא נכנס למקום עם מיקרופון בידיו.
סטרומן שובר את הדמות שלו (זה באמת הפתיע אותי) ואומר כי "למרות שהיה לי איתו אי הסכמות בעבר, כשאזכה באליפות, רומן ריינס יהיה הראשון בתור לקבל קרב עליה", שומר על דמותו המפלצתית ומביט בזעם לעבר היימן, "ברוק לסנר עוד יקבל את הידיים האלה" צועק סטרומן ובעודו מנסה להמשיך את דבריו, דרו מקינטייר מגיע מאחוריו ושולח קליימור קיק אדירה לעבר פניו של המפלצת, הכל כחלק מ"ציד המפלצות" שאמר שיעשה מוקדם יותר באותו ערב.

ניה ג'קס נגד אמבר מון נגד דנה ברוק נגד טמינה:

קרב קצר מאוד שבסופו, באמצע שום מקום, מון הצמידה את ג'קס וללא הפרעה בכלל השיגה לעצמה את הניצחון, לא שווה לבזבז עליו את הצפייה, נקסט.

חתימת החוזה בין רונדה ראוזי לבין ניקי בלה:
שני המתאבקות עתידות להיפגש באירוע "אוולושן" שיקרה ביום ראשון

ראוזי, שנמצאת כבר בזירה, מבקשת מניקי בלה שתיכנס באומרה "אני לא אפגע בך ולא משנה מה תעשי לא נריב, נותנת לך את המילה שלי".
ניקי וברי נכנסות, לאחר מכן ניקי שולחת ארס לכיוון ראוזי באומרה "את המילה שלך את מביאה לי? את לא תשברי את המילה שלך? הרי את זו שהבטיחה לאמא שלה שהיא תזכה באולימפיאדה ולא עשתה זאת ובנוסף הבטחת לאמא שלך שהיא לא תראה את הבת שלה מפסידה באוקטגון ונשארת בלתי מנוצחת" יורה בלה אל עבר ראוזי "גם אז לא שברת את המילה שלך?"
ראוזי שומרת על איפוק בעודה מביאה את החוזה לעבר בלה כדי שתחתום ולאחר שזו עושה זאת, היא סותרת את פניה של ראוזי, ששומרת על קור רוח, חותמת על החוזה ומסיימת באמירה לעבר ניקי בלה "ביום ראשון, אני אגמור אותך" ויוצאת משם, בין הפעמים היחידות שחתימת חוזה לא הסתיימה בקטטה, דווקא נחמד, מעניין איך זה יראה בקרב, ספויילר, זה לא יהיה יפה ככה.

דין אמברוז וסת רולינס (השילד) נגד דרו מקינטייר (C) ודולף זיגלר (C):
הקרב הינו על אליפות הזוגות בה מחזיקים מקינטייר וזיגלר.

הקרב מתחיל עם רולינס ומקינטייר, מתאבקים שמאוד מוכשרים בכל הנוגע לזירת ההיאבקות ויודעים לתת שואו כמו שרק מעטים יודעים לעשות, כוחו האדיר של מקינטייר מופיע לא פעם במהלך הקרב בעודו לוקח את היתרון לידיו אך רולינס מתעשת ומחזיר מתקפת נגד אדירה, ברוב הקרב שולטים השילד ומצב מסויים, רולינס מעיף את מקינטייר ודולף אל מעבר לזירה וקופץ לעברם עם סוייסיד דייב ענקית, דרו ודולף לא נשארים חייבים ומנחיתים מתקפת נגד אדירה לעבר הזוג אך השילד מתעשתים ומחזירים את עליונות הקרב לעצמם, בשלב מסויים רולינס מעיף מכה לשופט, שנופל לעבר הרצפה (ידוע שהשופטים עושים מזכוכית שם)
וכאשר נראה שהשילד ביתרון משלהם והם מתכננים לסיים את הקרב, המוסיקה של בראן סטרומן נשמעת והוא בדרכו לזירה, מביט בפנים זועמות במקינטייר שתקף אותו מוקדם יותר באותו ערב, והם מתחילים לריב, הם יוצאים אל מחוץ לזירה ואפילו אל מחוץ לקהל כבר אך לא היה שופט בכדי הקרב שיעצר בפסילה והוא המשיך.
ביינתים בזירה, דולף מבין שהוא נשאר ללא זוג ושהמצב הוא 2 נגד 1 והוא מחליט לתקוף את רולינס בעזרת חגורת האליפות שלו, בעודו מנסה לעשות זאת, רולינס תוקף אותו במהירות, מנחית רגל אדירה לעבר זיגלר ומנסה להצמיד אותו ולסיים את הקרב, דין שרואה זאת מבחוץ, מרים את השופט לעבר הזירה ו3 שניות לאחר מכן יש לנו אלופי זוגות חדשים.
לאחר הקרב נראה שהחגיגה לא נמשכת הרבה ודין אמברוז תוקף לפתע את סת רולינס בעזרת מהלך הסיום שלו, "דרטי דיידס", ראה שדין מסיים בזה לאחר שהוא נשאר לשבת בזירה ולא מבין מה עשה אך לאחר כמה רגעים מתעשת ומתחיל לתקוף באכזריות את שותפו לשילד, אמברוז מעיף את רולינס אל מחוץ לזירה והמתקפה ממשיכה, במשך דקות ארוכות, אמברוז הולם בחוזקה ברולינס, מוציא את כל התסכול שישב לו על הלב במשך התקופה האחרונה ומסמל לכולם כי סטייבל השילד כנראה מפסיק להתקיים, האם זהו הסוף של אחוות האחים? ימים יגידו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית