ליגת האומות: לקראת המשחקים הקרובים של דרג ב'

ביום חמישי הקרוב ייחל עוד סיבוב משחקים (11.10-16.10) של ליגת האומות המחולקת ל-4 דרגים. מדרג א' עם הנבחרות הבכירות ביותר ועד דרג ד' עם הנבחרות הדי אנונימיות/חלשות. פה נדבר על דרג ב' שנמצאות בו כמה נבחרות נהדרות וטובות.

דרג ב'

הדרג הזה מחולק ל-4 בתים, שבכל בית נמצאות 3 נבחרות. הנבחרות היותר בולטות בדרג הזה הם רוסיה ושבדיה וגם דנמרק שמציגה יכולת נהדרת.  הנבחרות היותר חלשות בדרג הם: צ'כיה, צפון אירלנד, אירלנד וסלובקיה.

המשחקים המרכזיים

רוסיה נגד שבדיה (יום ה'-שעה: 22:45): שתי הנבחרות שהציגו מונדיאל מופלא שהסתיים ברבע גמר, רוסיה הפסידה בפנדלים לאחר 2:2 במשך 120 דקות מול קרואטיה ושבדיה שהפסידה 2:0 לאנגליה. רוסיה תגיע בכושר נהדר למשחק אחרי שכבר השיגה ניצחון במשחק הראשון של ליגת האומות (2:1 על טורקיה) וניצחון מרשים במשחק ידידות, 5:1 על צ'כיה שהוביל לפיטוריו של קארל יארולים מאמן צ'כיה. שוער הנבחרת, איגור אקינפייב, הודיע על הפרישה על מנת שיוכל להתרכז בהצלחה במדי צסק"א מוסקבה. הנבחרת השבדית  למרות שני ההפסדים האחרונים שלה (אחד במשחק ידידות והשני במשחקה הראשון בליגת האומות) תחזור עוד פעם לרוסיה הפעם למשחק מול הנבחרת המקומית למפגש קר במיוחד. למרות משחק ההגנה הטוב שלה, ההתקפה שלה לא עקבית. היא יכולה לתת משחק טוב ומשחק אחר כך להציג יכולת מאוד חלשה. אחרי שני המשחקים האחרונים שחוליית ההגנה הייתה פגיעה, נראה לשם שינוי את הקפטן הוותיק, הבלם אנדראס גראנקוויסט שפשוט היה טנק בהגנה השבדית במשחקי המונדיאל ברוסיה וגם לפני זה.                                                                                                                                        הימור המאסטרו: תיקו, בידיעה שלונב לא ברמה של אקינפייב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אירלנד נגד דנמרק (יום שבת-שעה: 21:45): האירים יארחו את הדנים למפגש קצוות בבית 4 כאשר כל נבחרת קיימה משחק אחד עד כה בליגת האומות, דנמרק מקום 1 עם ניצחון 2:0 על ווילס ונבחרת אירלנד שממוקמת שלישית ואחרונה עם הפסד 1:4 לווילס. כריסטיאן אריקסן הכוכב הדני הבלתי מעורער שכבש את הצמד בניצחון על ווילס עם סיכוי להיות חסר במשחק מול אירלנד עקב פציעה. האירים יחסרו את המגן הימני שיימוס קולמן עקב שבר ברגל  ומי שאמור למלא את מקומו הוא מאט דוהרטי שמציג יכולת נהדרת במדי וולבס האנגלית עם שער ניצחון שכבש בסוף השבוע מול קריסטל פאלאס (זה גם היה השער היחיד במשחק). המפגש האחרון בין הנבחרות היה בפלייאוף המוקדמות למונדיאל בו אירלנד הפסידה במשחק הגומלין שאותו אירחה (לאחר 0:0 במשחק הראשון בדנמרק) באותו אצטדיון שהמשחק הולך להיות בו בתוצאה 5:1.                                                                                הימור המאסטרו: 5-1 לא יהיה, אבל דנמרק תחזור עם ניצחון נוסף על אדמת אירלנד.

רוסיה נגד טורקיה (יום א'- שעה: 19:00): שתי הקבוצות שנפגשו כבר במחזור הראשון של הבית שלהן יפגשו עוד פעם, הפעם זה יהיה בסוצ'י אחרי שהמשחק הקודם היה בטורקיה. על רוסיה שכבר פירטנו מעלה אין צורך בלחזור על מה שדיברנו אלא להוסיף. אחרי שבמשך שנים הציגה התקפה אפרורית, רוסיה הפכה לנבחרת אטרקטיבית שמציגה משחק התקפה נהדר וראינו את זה בחלק ממשחקיה במונדיאל (מול סעודיה, מצרים וקרואטיה) ובשני המשחקים האחרונים שלה (מול טורקיה וצ'כיה), גם נבחרת טורקיה בעלת אמצעים התקפיים כגון: הקאן צ'להאנולו קשרה של מילאן, צ'נק טוסון חלוצה של אברטון, אמרה אקאבאבה קשרה של גלאטסראיי שכבש במשחק מול שבדיה במסגרת ליגת האומות צמד שערים שעשו מהפך בתוצאה בדרך לניצחון (הוא יחסר במשחק הקרוב עקב פציעה) וצ'נגיז אונדר קשרה הנהדר של רומא.                                                                                                    הימור המאסטרו: טורקיה תקשה אבל רוסיה יותר איכותית. ניצחון רוסי.

סלובקיה נגד צ'כיה (יום ש'-שעה: 16:00): שני הנבחרות המודרגות בין החלשות בדרג הזה יפגשו בסלובקיה למשחק על המקום השני בבית 1 (אוקראינה עם 6 נק' וצ'כיה וסלובקיה עדיין עם 0). סלובקיה הנבחרת העקשנית שהפסידה לאוקראינה מפנדל שהיה בדקה ה-80 תנסה להשתמש באיכות שלה שעולה על זאת של צ'כיה על מנת שתנצח את המשחק. בנבחרת הסלובקית משחקים מארק האמשיק, המנהיג של נאפולי ומלך שעריה בכל הזמנים, צמד הבלמים מרטין שקרטל שלפני כמה שנים היה במרכז ההגנה של ליברפול והיום בפנרבחצ'ה ומילאן סקריניאר בלמה הצעיר/הנהדר והמבטיח של אינטר האיטלקית. רוברט מאק קשרה של זניט וסטנסילב לובוטקה קשרה המבטיח של סלטה ויגו הם עוד שמות שנמנים עם הסגל כמו גם אריק סאבו של ב"ש. נבחרת סלובקיה אולי לא הכי תכליתית בהתקפה אבל את ההגנה שלה מאוד קשה לעבור. בצד הצ'כי בשונה מן העבר אין כבר שחקנים בולטים כגון פטר צ'ך, פאבל נדבד ותומאש רוסיצקי. היום יש שחקנים שנחשבים יותר "מוכרים" מאשר "בולטים" כגון פטריק שיק הצעיר-חלוץ מחליף ברומא ותומאש ואצ'ליק שוערה של סביליה. על הקווים עומד מאמן חדש, ירוסלאב סילחאבי במקומו של קארל יארולים. נבחרת צ'כיה היא נבחרת שדוגלת במשחק הגנתי וזו אחת הסיבות לכך שמשחק ההתקפה שלה די פושר. אולי המאמן החדש ישנה זאת, ימים יגידו…
הימור המאסטרו: תיקו.

יתר המשחקים:

אוסטריה נגד צפון אירלנד (יום ו'-שעה: 21:45)                                                                                                                בוסניה נגד צפון אירלנד (יום ב'-שעה: 21:45)                                                                                                                  אירלנד נגד ווילס (יום ג'-שעה: 21:45)                                                                                                                            אוקראינה נגד צ'כיה (יום ג'- שעה: 21:45)

דרג ב' (קרדיט:squawka.com)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort