ספרד: ראיו ואייקנו ואספניול מתחלקות בנקודות במשחק רב שערים

הערב בספרד נפתח מחזור השביעי בו ראיו ואייקאנו אירחה בבית את אספניול. ה-"דבורות" פתחו את העונה בצורה מאכזבת והשיגו רק 4 נקודות בלבד – ראיו ניצחה את הואסקה והצליחה להשיג במחזור האחרון תיקו 2:2 באנואטה מול ריאל סוסיאדד. בנוסף יש לקבוצה משחק נגד אתלטיקו מדריד שנדחה עקב בעיות אבטחה באצטדיון. בכל מקרה פתיחת עונה מאכזבת ובשביל להישאר בליגה ראיו הייתה חייבת להתחיל להשיג יותר נקודות. ה-"תוכים" מצד שני פתחו את העונה בצורה טובה, למרות קמפיין העברות לא משהו בקיץ והשיגו 10 נקודות בשישה משחקים. בשלוש ניצחונות שאספניול השיגה היא גם לא ספגה אף שער ואחד הניצחונות היה על ולנסיה בתוצאה 0:2. מבחינת ההרכבים לראיו לקראת משחק הזה היו חסרים רק טיטו ואלוסטונדו ואספניול הגיעה בסגל המלא.

הרכבים:

ראיו ואייקנו: אלברטו גרסיה, אדוינקולה, עבדולאיי, אמאט, מורנו, קומסאה, קאקוטה (אמבארבה דק' 65), אימבולה, טרחו (פוסו דק' 66), בבה (אלבארו גרסיה), דה תומאס.

אספניול: דייגו לופס, חאבי לובס, נאלדו, הרמוסו, וילה, סאנצ'ס, בפטיסטאו (הרנאן פרס דק' 71), גראנרו (מלנדו דק' 82), רוקה (דארדר דק' 87), גרסיה, איגלסיאס.

למרות ההתחלה הטובה של אספניול, מי שכבשה ראשונה זו ראיו! טרחו מסר לראול דה תומאס, שחקן שהושאל מריאל מדריד, החלוץ חתך עם הכדור מהמרכז שמאלה ושלח כדור חזק ונמוך לפינה ולא השאיר אף סיכוי לדייגו לופס וקבע 0:1 מפתיע לראיו בדקה השישית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ראול דה תומאס עשה פעולה אישית גדולה וכבש את השער הראשון במשחק (קרדיט: twitter)

אספניול הגיבה לאחר 7 דקות בפריצה מסוכנת של סרחיו גרסיה שמסר רוחב מעולה מצד שמאל, אך איגלסיאס לא הספיק לשים רגל.

בדקה ה-19 איגלסיאס כבש את השער השיוויון! חאבי לופס מסר כדור עומק מעולה לתוך הרחבה, אף אחד לא שמר על הרמוסו שבחופשיות השתלט על הכדור ובעט למסגרת, גרסיה הדף, אך הכדור החוזר הגיע לאיגלסיאס שהיה חופשי לגמרי והוא דחק את הכדור לשער הריק והחזיר את אספניול למשחק.

ויקטור סאנצ'ס ניסה את מזלו כשבעט מחוץ לרחבה, אך שלח את הכדור מחוץ למסגרת.

בדקה ה-29 סרחיו גרסיה שוב פרץ מצד ימין והגיע לעמדה מעולה, אך אלברט גרסיה הצליח להדוף את הבעיטה מהזווית החדה.

לאחר התקפות של אספניול ראיו החזירה לעמצה את השליטה, אך לא הצליחה לייצר הזדמנויות.

בדקה ה-41 דידאק וילה המגן בעט מחוץ לרחבה, אך הכדור הגיע לידיים של גרסיה.

בדקה הראשונה של תוספת הזמן למחצית אספניול כבשה את השני! רוחב מצד ימין הגיע לסרחיו גרסיה שבעט מהאוויר בשחקן הגנה של ראיו, אך הכדור הגיע לגרנרו שנשאר לבד לגמרי עם הכדור מול השוער והפעם אקס ריאל מדריד שלח את הכדור לפינה הימנית והמחצית הסתיימה ביתרון מוצדק של אספניול שניצלה את הטעויות בהגנה של ראיו.

המחצית השנייה נפתחה מפנדל של ראיו! אדוינקולה פרץ נפלא מצד ימין ודידאק וילה הצליח לעצור את המגן רק דרך פאול ברחבה. לנקודה הגיע קאקוטה שבעט כדור למשקוף וממנו הוא נכנס לרשת 2:2 בדקה ה-48.

קאקוטה היה מדוייק מבעיטת עונשין והצליח להשוות את התוצאה שוב (קרדיט:twitter)

אספניול הייתה מאוד קרובה להשוות בדקה ה-61, אך לאחר רוחב מעולה של איגלסיאס, דידאק וילה לא הצליח לנגוח את הכדור למסגרת מכמה מטרים בודדים.

ראיו הגיבה בבעיטה מעולה מהאוייר של בבה, אך הכדור הגיע לידיים של לופס בדקה ה-63.

ה-"דבורות" הגבירו לחץ ובדקה ה-73 אמבארבה לאחר מסירת עומק נפלאה יצא למפגש מול דיאגו לופס, הוא הקפיץ מעליו אך דיאגו הצליח לעדוף אותו והבעיטה נוספת של החלוץ עדף עם הראש הרמוסו.

לקראת הסוף ה-"תוכים" ניסו להשיג ניצחון ובדקה ה-89' הרנאן פרס שעלה כמחליף בעט מחוץ לרחבה, אך הכדור הלך מחוץ למסגרת.

בתוספת הזמן הרנאן פרס סחט עבירה על סף הרחבה, שחקני אספניול ציפו לפנדל, אך השחקן זרק את עצמו בתוך הרחבה והעבירה הייתה מחוץ לרחבה. הכדור החופשי הזה לא הוביל לשום דבר והמשחק הסתיים בתיקו די מוצדק בין שתי הקבוצות, אספניול השיגה נקודות במשחק חוץ ויותר תוצאה מאכזבת בשביל ראיו שנשארת בתחתית.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort