ליגה רוסית: נאתכו וחבריו דרסו את טוסנו, ספרטק מנצחת את המשחק לפני שריקת סיום

היום נפתח מחזור ה-19 בליגה הבכירה ברוסיה, המחזור לפני האחרון לפני פגרת החורף והוא נפתח במשחק של צסק"א מוסקבה שאירחה בווב ארנה (אצטדיון ביתי של צסק"א) את טוסנו. צסק"א הגיעה למשחק הזה כפייבוריטית ברורה, גם כי כרגע הקבוצה נמצאת בתקופה טובה לאחר שתי ניצחונות חוץ לא קלים בחבארובסק ואצל רובין שמשחקת במשחק מאוד הגנתי, אך הקבוצה בזכות השער של ורנבלום שהפך מקשר אחורי לחלוץ, ומצליח להוכיח את עצמו בעמדה החדשה וכבש 3 שערים ב-3 משחקים. זה גם נותן יותר דקות לביברס נאתכו בהרכב, כי ורנבלום היה זה שהרבה פעמים עולה על חשבון של הישראלי. מבחינת הקמפיין האירופאי, אז שם המצב של צסק"א דיי מאכזב, ובשביל שהקבוצה תעלה היא צריכה לנצח באולד טראפורד עם הפרש של 3 שערים שזה נראה כמשימה בלתי אפשרית. אך בליגה הקבוצה אכן יכולה להתמודד על התואר אם היא תנצח היום. טוסנו מצד שני עלתה רק העונה לליגה הבכירה, נלחמת על הישרדות והיא נמצאת כרגע במקום ה-13 שמבטיח את זה, אך היא נמצאת בפער של 4 נקודות בלבד מאנז'י שנמצאת במקום ה-15 ועקב זה היום בשביל טוסנו היה מאוד חשוב להשיג לפחות נקודה. מבחינת ההרכב הקבוצה ממוסקבה שוב עם ורנבלום בשפיץ, ובלי שצ'ניקוב שפצוע ובמקומו פתח נבבקין, בנוסף לא היו כשירים למשחק אלכסיי ברזוצקיי, ומילאנוב. מבחינת טוסנו היום פתח הגיבור של המשחק הקודם מרארקוב שכבש שלושער בנגיחות וגם הספיק לכבוש בליגה 8 שערים. אצל טוסנו לא היו כשירים למשחק רק ווקשיץ' ופוליטנוביץ' וגם בחימום גליולין נפצע ובמקומו עלה פוליאנקו.

הרכבים:

צסק"א מוסקבה: אקינפייב, ברזוצקיי, ואסין, איגנשביץ', פרננדס, נאתכו, גולובין, נבבקין, ויטיניו (ז'ימאלטדינוב דק' 59), ורנבלום (גורדיושנקו דק' 77), דזגוייב (קוצ'איב דק' 65)

טוסנו: יורצ'נקו, שאחוב, בויבולוב, דוגאליץ', צ'רנוב, פוליאנקו (נונו רושה דק' 75), קרניצקיי (מוחמטשין דק' 63), טרושצ'קין, מירזוב, זאבולוטניי, מארקוב (קאזאב דק' 63)

המשחק התחיל עם סערה של שלג, אך למרות זאת הגיעו למשחק הרבה אוהדים, והמגרש היה נראה טוב למרות תנאי מזג האוויר הבעיתיים. ובדקה ה-9 צסק"א קיבלה פנדל! בויבולוב שם רגל לורנבלום והקשר/חלוץ שוודי נפל ברחבה והשופט החליט שזה פנדל. לנקודה הגיע ויטיניו שבעט חזק לפינה השמאלית ושוער קפץ לפינה הימנית 0-1 לקבוצה ממוסקבה בדקה ה-10.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-20 הצמד מארקוב – זאבולוטניי יצר הזדמנות, השני נגח את הכדור לראשון, אך הבעיטה של מרקוב מחוץ לרחבה במספרת הייתה ממש לא מדוייקת. לאחר 4 דקות ויטיניו היה קרוב לכבוש צמד לאחר מסירה מצויינת של דזגוייב והברזילאי הסתובב נהדר ובעט, הכדור פגע בצ'רנוב ועבר ממש צמוד לקורה. ובדקה ה-26 שוב שריקה לפנדל! פרננדס ניסה להעביר את הכדור מעל צ'רנוב ומגן עצר את הכדור עם היד. לנקודה הגיע שוב ויטיניו ששוב בעט לאותה פינה בדיוק לאותה הנקודה 0-2 לצסק"א בדקה ה-27.  

ויטיניו הפך לאחד הגיבורים של המשחק עם צמד לאחר שתי פנדלים שבעט לאותה הפינה(קרדיט:twitter)
ואסין כבש לאחר הרמת קרן מצויינת של נטתכו (קרדיט:twitter)

ולאחר 5 דקות צסק"א כבשה את השלישי! ביברס הרים את הקרן, ואסין ניצח בקרב האווירי ונגח את הכדור לפינה השמאלית 3-0 בדקה ה-32.

נבבקין היה קרוב מאוד לכבוש את הרביעי לרשת של טוסנו, אך לאחר שקיבל כדור מצויין מנאתכו והיה לבד ברחבה, בעט כדור חלש ויורצ'נקו הדף אותו. ויטיניו חיפש את השלושער ובעט מחוץ לרחבה לאחר שקיבל את הכדור מצד ימין ולאחר המעבר למרכז שיחרר בעיטה חזקה מדיי. דזגוייב כבש גם שער יפה, אך ורנבלום, שמסר לקשר של הנבחרת הרוסית, היה בנבדל.

המחצית השנייה שוב נפתחה בסערה ושחקני צסק"א פתחו באקטיביות רבה, וויטיוניו רצה לכבוש את השלושער וניסה לכבוש מבעיטה חופשית, אך הכדור עף לידיים של יורצ'נקו בדקה ה-52. ובדקה ה-55 ביברס המשיך את החגיגה וכבש את רביעי! השחקן הישראלי היה ראשון בכדור חוזר מחוץ לרחבה, ובעט לפינה הרחוקה, יורצ'נקו היה קרוב להדוף את הכדור, אך הצליח רק טיפה לשנות את כיוונו והוא מהקורה נכנס לרשת 0-4 לצסק"א.

נאתכו כובש את השערו הרביעי בליגה ועם משחק מצויין של הקשר הישראלי (קרדיט:twitter)

וזה לא נגמר! נבבקין מסר לגולובין שהחליט גם לבעוט מחוץ לרחבה, והפצצה שלו מחוץ לרחבה נכנסה מתחת למשקוף 0-5 השמדה של טוסנו.

גולובין המשיך בחגיגה, היום כמעט כל בעיטה של הקבוצה היתה נכנסת לרשת (קרדיט:twitter)

ההשפלה המשיכה בדקה ה-61. הפעם השער כבש ה"חלוץ החדש" של צסק"א ורנבלום לאחר הבישול מהנגיחה של דזגוייב, השוודי בעט את הכדור מהאוויר למסגרת ויורצ'נקו לא הצליח להדוף את הכדור 0-6 נראה לי שחקני טוסנו לא היו מתנגדים לסיים את המשחק כבר עכשיו.

ורנבלום גם שותף בהשפלה של טוסנו וכבש את השערו הרביעי ב4 משחקים האחרונים (קרדיט:twitter)

לאחר השער השישי, מאמן של צסק"א החליט להחליף שחקנים משמעותיים כגון דזגוייב וויטיניו ולתת הזדמנות במשחק הגמור לצעירים – למגרש עלה ז'מאלטדינוב וקוצ'איב. לאחר שתי דקות שעלה למגרש, נונו רושה נכנס בורנבלום בתוך הרחבה ושופט שרק לפנדל שלישי בדקה ה-77. לנקודה הגיע גולובין, אך הבעיטה שלו הייתה דיי פשוטה ולאותה פינה איפה שבעט ויטיניו והפעם יורצ'נקו הדף את הפנדל. עד שריקת הסיום טוסנו לא הצליחה ליצור משהו בשביל לכבוש לפחות שער המצמק ומשחק הסתיים בתוצאה משפילה 0-6 לצסק"א והקבוצה ממוסקבה תגיע למשחק של ליגת האלופות נגד מנצ'סטר במצב רוח מצויין.

במשחק אחר של המחזור שהתחיל במקביל למשחק של צסק"א, זה היה משחק של ספרטק שגם היא שיחקה נגד קבוצת תחתית והצליחה בדקה ה-90 לכבוש שער ניצחון.

ארסנל טולה 0 – 1 ספרטק מוסקבה (כבש:גלושקוב דק' 90)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort