סיכום המחזור השביעי בליגה הלאומית

עוד מחזור הגיע לסיום, מחזור שהעניק לנו לא מעט הפתעות ומצד שני גם משחקים שהסוף היה ידוע מראש. אז רגע אחרי שחזרנו מהפגרה הארוכה ורגע לפני המחזור השמיני זה בדיוק הזמן לעצור ולהתעדכן בטבלה ובמשחקים.

הפועל עכו – הפועל עפולה 1:1

את המשחק הקבוצה של דורה פתחה בשליטה מוחלטת, ועל כך יעיד הגול המהיר שנכנס אל השער של אוהד דוד כבר בדקה ה10' למשחק ע"י ברנקו מיכאלוביץ' שמוכיח כל פעם מחדש עד כמה היכולות שלו במגרש גבוהות. הפועל עכו המשיכו לשלוט כל המחצית הראשונה אך כאילו לא חזרה מהפסקת המחצית. 45 דקות שלמות שהפועל עפולה הראתה עליונות במגרש ואף תירגמה את זה לשער שעליו היה אחראי לא אחר מיובל שאווט, עם הגול הרביעי שלו העונה. אייל לחמן הצליח לגנוב עוד נקודה יקרה. הפועל עכו שפתחה את העונה בצורה מאד לא טובה, לאחר סיום המשחק התברגה למקום השני בטבלה. אך במידה ותפסיד במשחק הבא, לא פחות מ5 קבוצות יכולות לעקוף אותה בטבלה ולהשאיר אותה אי שם באמצע הטבלה, ניצחון מול שעריים הכרחי.

"קבוצה שמגיעה במומנטום לא טוב, אומרים על חיה פצועה או שאתה נותן לה קצת מים והיא קמה או שאתה הורג אותה לגמרי. אנחנו בהשוואה הזו נסיים ונגיד שאנחנו רוצים לקחת 3 נקודות ולא נסתכל על בעיות של קבוצות אחרות" ענה שלומי דורה כשהתבקש להתייחס אל המשחק הקרוב.

מכבי שעריים – הפועל פ"ת 2:0

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מכבי שעריים שעד המחזור השביעי נותרה ללא ניצחון, לא שברה את הרצף הזה גם הפעם. 45 דק' עברו להן ללא אף שער, אך היה זה עומר ורד שהעלה את האורחים ליתרון 1:0 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וגרם לקבוצתו לעלות לעוד מחצית כשהם כבר ביתרון. 9 דק' בלבד מרגע חזרתם מהמחצית היה זה דניאל גרץ שהכפיל את התוצאה והעלה את פ"ת ליתרון 2:0, תוצאה שנשמרה עד סוף המשחק. ירון הוכנבוים, בצעד מתבקש למדיי, מצא את דרכו מחוץ למכבי שעריים. מי שעשה את הדרך ההפוכה, אל הקבוצה, הוא אלי מחפוד. אותו אלי שהשאיר את הפועל ירושלים בעונה הקודמת בליגה. המפגש הבא של מחפוד הוא מפגש לא פשוט כלל, המבחן הראשון שלו הוא במשחק של אחת הקבוצות החזקות בליגה, הפועל עכו. האם הוא יצלח את המבחן הראשון והקשה הזה? לא ידוע, אך אין ספק שעבודה רבה לפניו.

מכבי אחי נצרת – הפועל ירושלים 1:0

עוד קבוצה שלא מצליחה להתעלות על עצמה מתחילת העונה היא מכבי אחי נצרת, שאירחה השבוע את הפועל ירושלים בביתה ולא הצליחה לאסוף ולו נקודה אחת. אומנם למזל יש את גד עמוס בשער, שאף הדף פנדל אחד, אך שניים להדוף זה כבר סיכוי נמוך. דקה אחת בלבד לפני הירידה לחדרי ההלבשה, אסף לוי הוא זה שהכניע את גד עמוס לאחר שבעט מנקודת 11 המטרים. אחי נצרת אחת מהקבוצות היותר חלשות בליגה, במידה ולא יתבצע שינוי משמעותי בקבוצה, הדרך למאבקי התחתית קרובים מתמיד.

עירוני נשר – מכבי נתניה 1:1

אין ספק שתוצאת הסיום היא תוצאה מפתיעה ביותר. עירוני נשר שרק העונה עלו אל הליגה הלאומית, מוכיחים משחק אחרי משחק שהם כאן כדי להילחם. בלי אצטדיון בייתי ועם סגל צעיר, מצליחים כל פעם מחדש להוכיח את עוצמות המועדון. 16 דק' בלבד מתחילת המשחק לקח לעירוני נשר לעלות ליתרון 1:0 משער של דניס צ'ין. התוצאה נשמרה במחצית הראשונה כשבירידה לחדרי ההלבשה, ידם של המארחים על העליונה. אך לא לכל קבוצה יש שחקן כמו ערן לוי, השחקן אולי הכי בולט בלאומית. בתוך תוספת הזמן, גול מדהים שלו מצמק את הפער ומחלק נקודה לכל קבוצה. מכבי נתניה שעד כה לא רשמה ולו הפסד אחד, שמרה על המאזן הזה. אין ספק שדראפיץ' עושה עבודה מדהימה עם הקבוצה.

מכבי הרצליה – הפועל ניר רמה"ש 0:2

המארחים שעד המחזור השביעי הסתכלו על האורחים מלמטה, הרשימו במשחק ועקפו את רמה"ש לאחר ניצחון חשוב ביותר עבורם. בדקה ה24' היה זה ג'ורדן פושה שמצא את השער. 20 דק' לתחילת המחצית השניה ואותו פושה משלים צמד מדהים! אך נתון מדאיג עבור האורחים הוא שאף משחק חוץ לא נוצח עד כה! פטריסיו, עבודה רבה עוד לפנייך.

הפועל בני לוד – בית"ר ת"א/רמלה 2-3

בני לוד שעד כה לא הרשימה במיוחד בליגה הלאומית, הצליחה לגבור על אחת היריבות החזקות במשחק מדהים של שתי הקבוצות. 15 דק' בלבד לקח לבני לוד לעלות ליתרון 1:0 מריסאת הוא זה שניצל את טעות ההגנה וכבש את השער. בדקה ה19' היה זה חן ראובן שהכפיל את התוצאה ל2:0 אך מאותה דקה, כאילו רק קבוצה אחת הייתה על המגרש. סוהיל ארמלי צימק כבר בדקה ה33' את התוצאה וכנראה גם נתן כוחות לקבוצתו. כשבית"ר ת"א/רמלה ירדו בפיגור של גול אחד בלבד, כנראה זה מה שנתן להם כל כך הרבה אנרגיות. עדן שרם מצא את השער בנגיחה בדה ה54' והשווה את התוצאה ל2:2 ודוד רביבו כבר אחראי על המהפך בדקה ה75' בבעיטת פנדל מדוייקת. הניצחון של בית"ר במשחק הזה העלה אותם היישר אל המקום השלישי בטבלה, על המומנטום הזה הם חייבים לשמור.

הפועל ר"ג – הפועל ראשל"צ 2:3

אולי אחד המשחקים היותר מרתקים שצפינו בהם במחזור השביעי. 7 דק' בלבד לקח לאורחת לכבוש את השער הראשון, מיכאל זנדברג הוא זה שפתח את המשחק עבור ראשון לציון. תוך 16 דק' מתחילת המשחק, הפועל ראשון לציון כבר משלימה צמד שערים כשעל השני אחראי אלירן סיימון. אל המחצית ירדו שתי הקבוצות כשהקבוצה האורחת ביתרון של שני שערים. בדקה ה51' מייקל סיטון צימק את התוצאה. תוצאה שנשמרה עד הדקה ה90'. אבל בזמן שכל קבוצה אחרת הייתה מאבדת את האוויר ורק מחכה שתוספת הזמן תסתיים, הפועל רמ"ג השכילו להבין שעל המקום הראשון הם חייבים לשמור. בדקה ה91' ניר שרון כבש שער והשווה את התוצאה, 2:2 על לוח המשחק. אך בכדורגל, זה לא נגמר עד שזה לא נגמר, ודקה אחת בלבד לפני שריקת הסיום היה זה שוב סיטון שהשלים צמד אישי וגרם למהפך מדהים! הפועל רמ"ג שומרת על המקום הראשון בליגה עם מספר הנצחונות הגבוה ביותר עד כה, 5 במספר. אין ספק שההתחלה עבור הקבוצה הזו יוצאת מן הכלל, ליאור זאדה רק צריך לשמור על הדרך אותה הוא סולל בקבוצה ולקבוצה.

שחקני הפועל רמת גן חוגגים את המהפך המדהים. קרדיט: דף הפייסבוק "הפועל רמת גן-גבעתיים"
שחקני הפועל רמת גן חוגגים את המהפך המדהים.
קרדיט: דף הפייסבוק "הפועל רמת גן-גבעתיים"

הפועל נצרת עילית – הפועל קטמון ירושלים 0:1

שתי קבוצות תחתית נפגשות למשחק, ציפיות גבוהות מהמשחק הזה לא היו אך אין ספק שלהפועל נצרת עילית, שעד המחזור השביעי לא אספו 3 נקודות ולו ממשחק אחד, להם הניצחון היה הכרחי. האם את הניצחון הזה ניתן לזקוף לזכותו של עידן בראון שרק בפגרה הגיע לאמן את הקבוצה? או שלעובדה שהיריבה הפעם הייתה חלשה מאד? אולי שניהם, על השאלה הזו נוכל לענות רק בהמשך. מרגלי ג'ורג' אמסיס היה זה שמצא בדקה ה41' את השער, השער היחיד למשחק. אומנם יחיד אך שער חשוב מאד לקבוצה המארחת. עידן בראון – חובת ההוכחה עליך.

הפועל קטמון ירושלים ממשיכים עם היכולת הבנונית. קרדיט: עמוד הפייסבוק "הפועל קטמון ירושלים"
הפועל קטמון ירושלים ממשיכים עם היכולת הבנונית.
קרדיט: עמוד הפייסבוק "הפועל קטמון ירושלים"

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort