טורניר גביע האלופות מנצ'סטר יונייטד נגד דורטמונד

גביע האלופות הוא מפעל הידידות הגדול ביותר בעולם. משחקות בו ענקיות היבשת, ויחד עם ריאל מדריד, ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי ובאיירן מינכן, והשילוב של השם המפוצץ "גביע האלופות", על אף שמדובר בטורניר טרום עונה שבו חלק מהכוכבים אינם מופיעים, הוא מצית את הדמיון. המפעל הבכיר הרשמי ביבשת, ליגת האלופות, הוא למעשה הניסיון של אופ"א לתת את הכדורגל הכי איכותי שיש, ניסיון שלא תמיד מצליח כשקבוצות ברמה נמוכה נדחקות למפעל ואף מצליחות להבליח בו. לכן המפעל הידידותי הזה מסמל איכות גבוהה על טוהרן של הקבוצות הגדולות ביותר, ואם לא במפעל רשמי ובשיא העונה אז לפחות בטורניר טרום עונה הנמתח על מספר מדינות ובכמה יבשות. את הטורניר פתחו היום דורטמונד המתחדשת ומנצ'סטר יונייטד החדשה של מוריניו, שתי קבוצות שיש מהן ציפיות גדולות בליגות שלהן אחרי עונה מאכזבת.

האוהדים מקווים למשחק טוב (טוויטר)
האוהדים מקווים למשחק טוב (טוויטר)

יונייטד עדיין חסרה את זלאטן איברהימוביץ' ועוד לא הספיקה לשים את ידיה על פול פוגבה, אבל הרכש החדש והנוצץ מקיטריאן שיחק ופתח מול הקבוצה ממנה הגיע לשיאנית הזכיות של הפרמייר ליג. היא מגיעה למשחק אחרי ניצחון 2-0 במשחק הידידות מול וויגאן. דורטמונד אחרי הפסד הידידות 0-1 למינכן 1860. במקביל הודיעה סגנית הבונדסליגה על החתמתו של שורלה מוולספבורג.

המשחק נפתח בשתי ריצות של דפאיי על הקו, שהיו קרובות להביך את הגנת סגנית אלופת גרמניה, אבל דווקא הצהובים שחורים היו הראשונים להכות. קאסרו כובש לזכות דורטמונד ומפתיע את הקבוצה העדיפה. בהמשך הנפת ידיים של ואלנסיה פוגשת את הכדור בתוך הרחבה והשופט שורק לפנדל. אובמיאנג שלא עוזב כניראה גם הקיץ מבקיע את ה-2-0. האים השדים האדומים יכולים לחזור לעצמם?

ממפיס דפאי רץ על הקו, אבל לא מאיים על השער (גארדיאן)
ממפיס דפאי רץ על הקו, אבל לא מאיים על השער (גארדיאן)

הצבע האדום המשיך להחוויר אל מול הצהובים שחורים, על אף דקות ראשונות טובות במחצית השנייה. הכניסה של שחקני ספסל בפתיחת המחצית לא הועילה למוריניו, שראה את דמבלה כובש את השלישי לזכות דורטמונד. הרכש הטרי עשה כדרור יפהפה, חלף על פני לוק שואו וכבש בקלילות. לא עברו שתי דקות ורוח של תקווה הכתה ביונייטד, כשמאטה בריצה יפה על קו שמאל מסר כדור רוחב בלי התנגדות למקיטריאן שכבש את השער המצמק. 3-1 אחרי 60 דקות. בשלב הזה הייתה זו המובילה שהניעה את הכדור, למורת רוחו של מוריניו, בהיעדר פתרונות על הספסל.

יונייטד חסרת פתרונות אל מול השטף של הבחורים של טוכל (טוויטר)
יונייטד חסרת פתרונות אל מול השטף של הבחורים של טוכל (טוויטר)

בדקה ה-80 הגנת יונייטד הייתה קרובה להיות מובכת שוב כשפאוליסיק שניזון מהטעות של ההגנה בעט החוצה ממש ליד המשקוף. משהו מעניין, כתב נתפס באמצע המשחק כשהוא עוסק בפוקימון. האים למעשה מדובר באוהד יונייטד מאוכזב במסווה? דקה 85 בעיטה חופשית של דורטמונד שממשיכה לשלוט, אך קאסטרו בועט מעל המשקוף, אבל לא לדאוג כי קאסטרו מבקיע את השני שלו במשחק לעבר הפינה הימנית של רומרו המרוסק. 4-1 בסיום, שמכה כמו גונג מהדהד באוזני השדים האדומים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
כל העיניים על מוריניו, שכבר התרסק עם צ'לסי לפני פחות משנה (סקאי)
כל העיניים על מוריניו, שכבר התרסק עם צ'לסי לפני פחות משנה (סקאי)

דורטמונד פשוט מפרקת את היונייטד האומללה, שנראית בשלב הזה כמו טרף קל ליריבות הצמרת בליגה. כדאי מאוד שמוריניו, שרק התרסק לפני שנה עם צ'לסי, יתאפס ויביא רכש רציני שיחזק את הסגל הלא מרשים בלשון המעטה של מי ששואפת לחזור למרכז הזירה בפרמייר ליג.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort