רואה את הנולד (חלק א'): השחקנים שעתידים לפרוץ אל הטופ בעונה הקרובה

ישנן המון רשימות המסכמות את פריצות השנה, הכישרונות שהפכו לשמות גדולים, אך אף אחד אינו מסכם את הצעירים שמחכים להתפוצץ על המגרש. לקראת שוק ההעברות שבו רוב הקבוצות אינן במצב כלכלי מספיק טוב על מנת להשקיע בכוכבים, ערכתי רשימה של צעירים מבטיחים, שכדאי לשים עליהם עין בעונה הקרובה. הרבה שמות עלו בזמן יצירת רשימה זו, ואלו שמופיעים כאן הם בעלי הסיכוי הגבוה ביותר, לדעתי, לפרוץ לתודעה ולהראות על המגרש מה יש להם ברגליים. כאשר סיננתי מהרשימה הראשונית שמות, התחשבתי בבאזז הנוכחי סביב השחקן, ובמה שעתיד להיות אם יפרח כראוי. בנוסף, התחשבתי בסביבת השחקן האפשרית בעונה הקרובה, האם יהיה לו ממי ללמוד, באיזה ליגה וקבוצה ישחק והאם יקבל כלל זמן משחק. אי אפשר באמת לומר ששחקן בקבוצת פאר, אבל בליגה נחותה אכן פרץ, ולכן כישרונות שצפויים להישאר בארצות המוצא שלהם לא תמצאו כאן. כדי לפרוץ, לדעתי, יש לשחק ברמות הגבוהות ביותר. אכן אפשר להראות את ניצני הכישרון בכל מקום, אבל כדי לקבל ערך אמיתי יש לשחק במקומות הטובים ביותר.

פר סחורס – Perr Schuurs (אייאקס, 20)

לאחר עונה, או יותר נכון חצי עונה לא מוצלחת במיוחד מבחינה הגנתית של המאמן אריק טן האח, הוא יחפש חיזוק רציני מאחורה, ובמקום לקנות בלם, יש לו כבר שחקן מוכן ומזומן. פר סחורס חתם באייאקס בינואר 2018 תמורת שני מיליון אירו מפורטונה סיטארד שאצלה שימש כקפטן בגיל 17, ועבר לקבוצה ביוני של אותה השנה אחרי שסיים את העונה בסיטארד כמושאל. סחורס עומד בדרישות של כל בלם מודרני – הוא ניחן במהירות ועוצמה, שליטה באוויר בזכות הגובה שלו, 1.93 מטרים, הבנה הגנתית מעולה ואפילו מסירות ברמה גבוהה. אם יקבל צ'אנס אמיתי על המגרש, ייתכן שנראה עוד כשרון ענק נקנה מהקבוצה ההולנדית תמורת סכום אסטרונומי.

אברטון סוארס – Everton Soares (בנפיקה, 24)

גם אלו מכם המשחקים בפיפ"א ואולי מכירים כשרונות ברשימה זו, אותו לא תכירו משם, כי הוא לא קיים בפיפ"א. אברטון היה אולי השחקן הכי טוב בליגה הברזילאית, עד כדי כך שאפילו זומן לסגל הנבחרת למרות שרגליו מעולם לא דרכו באירופה. לפני כמה ימים הודיעה בנפיקה, שהשקיעה רבות בסקאוטינג בדרום אמריקה בזמן האחרון, על החתמתו תמורת 22 מיליון אירו. הימור קטן שלי – הוא עומד להיות מלך הבישולים של העונה הקרובה בליגה הפורטוגלית. מדובר בשחקן מהיר וחכם, בעל סיומת מעולה ומשחק קבוצתי נהדר, וכמובן שהוא עטור בניצוץ הכדורגל השמח שמאפיין את כל חברי הסלסאו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אברטון סוארס, יכה בתחזיותיי? (Talksport.com)

לוקאס רוברטונה – Lucas Robertone (ולס סארספילד, 23)

הקשר המרכזי שאמנם כבר בן 23 עדיין נכנס לרשימה ומחכה לפריצתו. במרוץ אחריו כנראה ניצחה העולה החדשה לליגה הספרדית, אלצ'ה את סלטה ויגו וספורטינג ליסבון, ואולי הוא יאפשר לקבוצה לסיים במקום בינוני בטבלה, וייתכן שיותר. בשנים האחרונות אלצ'ה שיחקה בליגה השנייה לאחר שהורדה מהראשונה מסיבות כלכליות, וכאשר היא חוזרת כעת, היא תעשה הכל כדי להישאר בליגה גם על המגרש. רוברטונה הוא מנוע מרצדס במרכז המגרש – כל המאפיינים הפיזיים קיימים אצלו, היכולת האתלטית המרשימה היא רק תוספת למה שיש לו ברגליים, ראיית משחק ובעיטות מרחוק. תיקולים וגם בעיטות חופשיות. הוא החבילה המלאה, ואכן הוא פורח מאוחר, אך עדיין בעל פוטנציאל רב.

לוקאס רוברטונה עשוי לקחת רחוק את כל מי שתבחר בו (mundi albicelecte)

אסקיאל פלאסיוס – Exequiel Palacios (לברקוזן, 21)

השחקן המוכשר שהגיע מריבר פלייט קושר כבר לפני כמעט שנתיים לריאל מדריד, אך לאחר פציעה בסופו של דבר עבר לבאייר לברקוזן הגרמנית. הוא זכור מהופעתו המרשימה בברנבאו בגמר החריג של הקופה ליברטדורס 2018. העונה הנוכחית לא האירה לו פנים, הוא כמעט ולא עלה לשחק, וכאשר כן, שיחק בעמדה שאיננה טבעית לו – קשר אחורי. כעת, כאשר קאי הבארץ כמעט בוודאות עובר לצ'לסי, יפתח מקום בקישור הקדמי, מקום שהוא יוכל למלא במיומנות ארגנטינאית.

פלאסיוס, עשוי להרוויח מעזיבת האברץ (TransferMarkt)
  1. רייניר ז'סוס – Reinier Jesus (בורוסיה דורטמונד, בהשאלה מריאל מדריד, 18)

אותו אתם בוודאי מכירים, הרי הוא נחת במדריד בקול תרועה רמה כחלק ממסע הרכש הברזילאי בפיקודו של פלורטינו פרס על מנת למצוא את הניימאר הבא, והוא אכן הביא את ויניסיוס ורודריגו (שאינם ברשימה מפני שהם כבר פרצו), אך במקרה של ריינייר, פרס יצא לחפש אתונות ומצא מלוכה. הוא קשר התקפי פיזי וגבוה, שבסגנון משחקו השמח והמתפרץ מזכיר לא אחר מאשר האגדה הברזילאית קאקה. בעונה החולפת הוא התאמן עם הבוגרת ושיחק מעט בקבוצת המילואים, וכעת הוא יוצא לשנתיים של השאלה בבורוסיה דורטמונד, שהוכיחה את עצמה עבור ריאל עם ההצלחה של אשרף חכימי כמושאל אצלה.

האם רייניר יפרח בדורטמונד? (TransferMarkt)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית