בוזגלו – כן? לא?

לאחר שהשבוע כבר פעמיים התהפכו היוצרות וההחלטות בסאגת החתימה של מאור בוזגלו במכבי חיפה ייתכן וכי כאשר אתם קוראים את הטקסט הבא ההחלטה השתנתה שוב ובוזגלו כבר על המטוס בדרך להולנד להצטרף למחנה האימונים של הירוקים לקראת פתיחת העונה האירופאית וצמד המשחקים מול מורה הסלובנית.

יחזור לקדנציה שלישית בירוק? (עמוד הפייסבוק הרשמי של מאור בוזגלו)

על הנייר, מאור בוזגלו הוא בדיוק סוג השחקן שמכבי חיפה צריכה, שחקן כנף בצד ימין שיכול להתאים לשיטת המשחק כאשר קרים פריי (אם וכאשר תתקבל ההחלטה לגביו וימשיך לעוד עונה) ישחק בצד שמאל תהיה לירוקים התקפה מהירה מאוד עם שחקני אגף מסוכנים מאוד. שיכולים להכניס כדורים נהדרים לירדן שועה וליצור את אחת ההתקפות המעניינות בליגה.

אבל לא רק התרומה המקצועית של מאור בוזגלו היא העומדת על הפרק, בכל זאת מדובר על שחקן בן 31, לאחר שתי פציעות קשות ועונת שיקום בבית"ר י-ם אשר לא היתה מלהיבה ביותר עם מספרים מצומצמים של ארבעה שערים ושבעה בישולים ב-25 הופעות (מתוכם 16 בהרכב), עדיין מדובר על אחד משמונת המבשלים הטובים בתולדות הליגה עם 82 בישולים במצטבר (וגם 75 שערים) ובועט בעיטות חופשיות נהדרות. אך מאור בוזגלו מביא איתו לא רק את הנתונים הללו, אלא את אבק הכוכבים הנוצץ, המעורבות הרבה ברשתות החברתיות, מנהיגות.

השתקם בבית"ר אך לא ממשיך שם (עמוד הפייסבוק הרשמי של מאור בוזגלו)

מסע החיפוש אחר קבוצה לעונה הבאה מעלה גיחוך בפני חלק מאוהדי הכדורגל בארץ, לאחר שכבר עבר כמעט בכל התחנות האפשריות, שרף את מרבית הגשרים (נזכיר את סיפור הפרידה ממכבי חיפה רק בקיץ שעבר עם סיפור השיקום) ועדיין, במכבי חיפה ישבו איתו לנסות וללבן את העניינים (למרות שעדיין לא ברור כיצד המהלך היה מתקבל אצל האוהדים) ולהציע לו חוזה גבוה יותר מאשר הוצע לו בבית"ר והפועל ת"א שלהן סירב.

אחד מבכירי הירוקים צוטט בתקשורת כאומר "מאור בוזגלו היה צריך לשאול איפה העט ולחתום, במקום זה הגיע והעלה את הדרישות שלו".  עדיין לא ידועים כל הפרטים מצמד הפגישות של בוזגלו ויענקל'ה שחר, רק ידוע כי לאחר ששחר הציע לו הצעה נדיבה מאוד, עם אופציה להארכת חוזה נכנס לתמונה יעקב בוזגלו וכרגיל העלה את הדרישות שהובילו לפיצוץ העסקה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מאור בוזגלו הוא כדורגלן מזן שונה מהכדורגלן הישראלי, הפעילות ברשתות החברתיות, הקמפיינים, הקעקועים, תסרוקות, הסרטונים ואפילו סדרת "הבוזגלוס" מזכירים הרבה יותר את השחקן האירופאי ווה"גלאם" הנוצץ מאשר שחקני ליגת על אחרים שיכולים להסתובב ברחוב וכלל לא בטוח שיבקשו מהם סלפי, ילדים רוצים להסתפר כמוהו, הוא מהווה מודל לחיקוי לשחקנים צעירים רבים. אבל גם מאור בוזגלו צריך להבין, הוא כבר לא "הילד המבטיח שבישל גול לקרים בנזמה באימון", אלא שחקן עם הופעות בנבחרת ישראל, טופ-10 בישולים בליגה, אבל כבר בן 31 לאחר שתי פציעות ברך קשות מאוד, נכון, עליו לדאוג לעתידו ועתיד משפחתו בפן הכלכלי ולא רק המקצועי, אך עליו להוכיח שהוא עדיין רעב, להצלחה, להישגים, לכדורגל. ולא רק למותג שלו MB11 אותו הוא מוביל.

במדי נבחרת ישראל מול לוקה מודריץ' (עמוד הפייסבוק הרשמי של מאור בוזגלו)

האם מאור יצטרך לקחת "צעד לאחור" בצד המקצועי ולחתום בקבוצה מהדרג השני? ייתכן, קשה לראות קבוצה בסדר הגודל של מכבי נתניה (בעיקר לאחר מסע הרכש המרשים שביצעה), בני יהודה או אפילו הפועל חיפה מצליחות לשלם לו את הסכומים אותם הוא מבקש, אז בסופו של דבר מישהו יצטרך להתפשר, בין אם זה יעקב שלעתים מרגיש כאילו הוא במכירה פומבית וילך לקבוצה שתציע הכי הרבה (גם אם זה אומר להתרפס ולהתנצל על התנהגות עבר וריב מתוקר עם האוהדים) בין אם בב"ש יחליטו לתת לו צ'אנס, או שמה יענקל'ה שחר יחליט לבוא לקראתו עוד קצת, אולי אייל סגל יפתח עוד קצת את הכיס ויוסיף את מאור בוזגלו לסגל מכבי נתניה שלו. הדבר היחידי שבטוח, שהסאגה הזו עדיין לא קרובה להסתיים, אולי אפילו ממש עד לתחילת העונה.

בקצב הזה ייתכן ונראה אותו בעונה הבאה בגולסטאר לפני שיחזור לסיבוב נוסף בליגת העל….

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort