לקראת משחק מס' 6 בגמר ה-NBA

אלופת ה-NBA בשנתיים האחרונות גולדן סטייט ווריירס תארח את טורנטו ראפטורס למשחק מס' 6 בסדרת הגמר בלילה שבין חמישי לשישי (4:00 לפנות בוקר), כאשר גם במשחק זה החרב על צווארה של האלופה. לאחר שהצליחה לגרד ניצחון ולגרור את הסדרה למשחק שישי בביתה וסידרה לעצמה סיכוי להשלים תריפיט (זכייה שלישית ברציפות) ורביעית בחמש השנים האחרונות. טורונטו מצידה בפעם הראשונה במעמד הגמר תנסה להשלים את המלאכה ולזכות באליפות ראשונה אי פעם למועדון במה שהוא כבר עכשיו הישג השיא של הפרנצ'ייז – אלופת המזרח.

שני ענקים במאבק, סטף קרי מול קוואי לאונרד(הפייסבוק הרשמי של ה-NBA)

לאחר פציעתו הקשה של קווין דוראנט בגיד האכילס במשחק החמישי שאלת חזרתו לסדרה ירדה מהפרק וגולדן סטייט תחזור לסגל ששיחק בארבעת המשחקים הראשונים, אתגר נוסף של גולדן סטייט יהיה לנצח בביתה במה שיהיה בודאות המשחק האחרון באורקל ארנה את הקבוצה היחידה שניצחה שם העונה שלוש פעמים!!! (פעמיים בסדרה הנוכחית ופעם אחת בליגה הסדירה) ומלבד המשחק הראשון בסדרה, להשיג ניצחון לטובת הקבוצה הביתית.

דריימונד גרין נוגע בזריקה של קייל לאורי ושומר על הניצחון (הפייסבוק הרשמי של הNBA)

נתון מעניין נוסף שרק מדגיש את השוני הענק בין הקבוצות ובעיקר הניסיון הרב של הווריירס :מתוך 20 רבעים סה"כ ששוחקו בחמשת המשחקים הראשונים, טורונטו ניצחו ב14 רבעים, שני רבעים הסתיימו בשיוויון (במהלך משחק מס' 5) וגולדן סטייט ניצחה בארבעה רבעים בלבד – במשחק הראשון והשני את הרבע השלישי, במשחק הרביעי והחמישי את הרבע הראשון.  במשחק השני הווריירס הצליחו להפוך את התוצאה ולשמור עליה עד לסיום בדרך לניצחון, ובמשחק החמישי הווריירס פתחו חזק והצליחו לשמור על היתרון בקושי רב עד שניצחו בנקודה אחת.

יזכה להמשך שמירה כפולה, קוואי לאונרד מול קליי תומפסון ושון ליבינגסטון (הפייסבוק הרשמי של הNBA)

קווין דוראנט כבר נותח בניו יורק ומתחיל בתהליך ההחלמה הארוך, ישנן הרבה ספקולציות סביב שאלת המשך דרכו לקראת הקיץ אך גולדן סטייט חייבת לשים זאת בצד, על אף כל הצהרות השחקנים  כי יקדישו את המשחק הבא לדוראנט וכי הפציעה שלו בעיקר מדרבנת אותם להצליח בלעדיו ולמענו נראה כי עתה המשימה תהיה באמת קשה, הנטל ההתקפי מונח על כתפיהם של הספלאש בראדר'ס סטף קרי וקליי תומפסון שיהיו חייבים לספק את הנקודות, לחובבי ההיסטוריה זכור כי לקליי ישנן התפוצצויות במשחק מס' 6 בעבר. חבריהם לקבוצה יהיו חייבים לשפר להם את הריווח ולהוסיף תרומה נאה של נקודות בכדי להשאיר סיכוי אמיתי לשמירה על הרצף האליפויות.

השחקן היחיד בטורונטו שזכה באליפות מלבד קוואי, דני גרין (הפייסבוק הרשמי של הNBA)

בצד השני לקוואי לאונרד כבר יש רצף אליפויות אחד שדאג לעצור אותו (נגד מיאמי במדי סן אנטוניו) אז גם זכה בתואר האישי MVP של סדרת הגמר. הביקורות על ניק נרס והטיים אאוט שלקח שלוש דקות לסיום יוסיפו לו מעט ניסיון למרות הביקורות, מטעויות לומדים, למרות שאין הוכחה ואם הראפטורס היו מנצחים לא היו מתייחסים לכך בכלל. בטורונטו יצטרכו להתגבר על ה"שדים" בראש במטרה להצליח ולנצח את המשחק הקרוב והסדרה כולה והם צריכים עזרה של לפחות שני שחקנים בנוסף לקוואי שיתעלו ויעזרו להתגבר על הווריירס, כאן נכנס מימד ה"רעב" והניסיון במעמדים הללו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הראפטור הגדול בהיסטוריה, וינס קארטר (הפייסבוק הרשמי של הNBA)

המשחק עוד לא התחיל אבל כבר קבע שיא חדש כאשר שולמו 70 אלף דולר לכרטיס למושב צמוד פרקט מה ששבר את השיא לכרטיס במשחק NBA.

כמעט לבד נגד כולם, סטף קרי (הפייסבוק הרשמי של הNBA)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort