זו שתרד וזו שתישאר

אחרי עונה ארוכה ומייגעת מהרגיל הליגה הצרפתית תצא למחזור האחרון של העונה כאשר כמעט כל תמונת המצב סגורה כאשר יש אלופה, קבוצות שהבטיחו את מקומם במסגרת אירופית כלשהי בעונה הבאה וזהות של שתי קבוצות שיורדות. הדבר היחיד שנותר למחזור הזה להציע לנו הוא הזהות של היורדת הנוספת.

כל משחקי המחזור ישוחקו בו זמנית מבחינת התאריך והשעה וכל זה יקרה בשישי בשעה 22:05.

יש מספר משחקים עליהם נתמקד במחזור שסוגר את העונה.

הקרב הראשון בו נתמקד הוא בין אמיין שנמצאת במקום ה-17 שבמאזנה יש 35 נקודות לבין גנגאן שמסיימת את העונה הנוכחית במקום האחרון וכבר הבטיחה את מקומה בליגה השנייה בעונה הבאה, כאשר אמיין יודעת שניצחון יבטיח לה סופית עונה נוספת בליגה הבכירה או איבוד נקודות של קון שנמצאת במקום ה-18 שבמאזנה 33 נקודות.
אמיין שניצחה פעם אחת ב-10 המשחקים האחרונים (השיגה מספר מה של תוצאות תיקו) ואחרי ההפסד במחזור האחרון למונאקו היא תגיע במטרה לסיים את העבודה כאשר היא תפגוש את גנגאן שסיימה את שלושת משחקיה האחרונים התוצאות תיקו.

הימור המאסטרו: אם כבר רצף אז עד הסוף, תיקו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

למרות שהסיכויים, לצערה, מאוד נמוכים, קון תארח את בורדו שמספקת עונה חלשה למשחק על החיים ועל המוות כאשר רק ניצחון יכול להעניק לה את הסיכוי להישאר עונה נוספת בנוסף למעידה של אמיין. קון שניצחה שלוש פעמים בחמשת המחזורים האחרונים עדיין מוצאת את עצמה מתחת לקו האדום ובמרחק נגיעה מהליגה השנייה. מהעבר השני תגיע בורדו שלא מציגה עונה טובה וניצבת רק במקום ה-14, תנסה להרוס לקון את הסיכוי לשרוד ולסיים את העונה בטעם טוב כאשר היא נמצאת ברצף של ארבעה הפסדים רצופים.

הימור המאסטרו: ניצחון לקון.

מארסיי נגד מונפלייה: שני הקבוצות צמודות אחת לשניה (מונפלייה חמישית עם יתרון של נקודה מעל מארסיי שממוקמת שישית) וכבר אין להן על מה לשחק אחרי שפספסו את הכרטיסים לאירופה עקב הזכיות של ראן ושטראסבורג בגביע הצרפתי ובגביע הליגה בהתאמה. מונפלייה שנותנת עונה מדהימה תגיע למשחק עם רצף של שישה משחקים ללא הפסד הכוללים שני ניצחונות גדולים על פריס סן ז'רמן ועל סט. אטיין הנהדרת. היכולת הנהדרת של מונפלייה העונה היא ככל הנראה בזכות היכולת הנהדרת של שני שחקני ההתקפה שלה גאאטן לאבור ואנדי דלור (קבוצות בכירות בצרפת כבר התחילו לעקוב אחריו על פי הדיווחים) שמשתפים פעולה בצורה מדהימה. מהצד השני תגיע מארסיי שנפלה במאני טיים של העונה ורק במחזור האחרון נזכרה לשחק ויצאה עם ניצחון גדול בחוץ 5:2 על טולוז בעזרת תצוגה לא פחות ממופלאה של פלוריאן ת'ובן.

הימור המאסטרו: ניצחון למארסיי.

ניס נגד מונאקו: מונאקו תצא למשחק בריביירה הצרפתית מול ניס כאשר היא קרובה לסיים את העונה המסוייטת הזאת ותקווה להמשיך את היכולת מהניצחון מול אמיין שסיים רצף של 7 משחקים ללא ניצחון. מהצד השני תגיע ניס שלא הצליחה להשיג כרטיס מפעל אירופי כלשהו ותנסה לסיים את העונה הזאת בניצחון מתוק על מונאקו. האלופה מלפני שנתיים צריכה להיות מאוד זהירה שכן הפסד שלה יחד עם נצחונות של אמיין וקון בהפרש השערים הנדרש ישלח את הקבוצה מהנסיכות לירידת ליגה סנסציונית.

הימור המאסטרו: תיקו.

ריימס נגד פריז סן ז'רמן: ריימס נותנת עונה מצויינת כאשר היא ניצבת במקום התשיעי אך בינתיים חוותה בישורת האחרונה של העונה נפילה ביכולת. היא תנסה לסיים את העונה עם ניצחון מפתיע על פריז סן ז'רמן שתגיע בלי ניימאר אבל עם אמבפה שלוהט וכבר רושם 32 שערי ליגה העונה ב-28 משחקים בלבד כשהוא גם כבש יותר מ-5 קבוצות שונות בליגה וינסה להציג עם יתר שחקני פריז משחק נהדר כמו במשחק האחרון מול דיז'ון. אמנם זה מעט מופרך, אבל חמישייה של הסופרסטאר הצעיר במשחק הזה תעניק לו גם את נעל הזהב של אירופה כשרביעייה תגרום לכך שישתווה ללאו מסי.

5 שערים, זה מה שצריך. (Goal)

הימור המאסטרו: ניצחון לפריז.

יתר המשחקים:

אנז'ה נגד סט. אטיין
נאנט נגד שטרסבורג
דיז'ון נגד טולוז
ראן נגד ליל
נים נגד ליון

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort