נוסחה מנצחת: חדרה ניצחה פעם נוספת את חיפה

במשחק שסגר את המחזור ה-34 בליגת העל, השמיני במסגרת הפלייאוף העליון, אירחה הערב הפועל חדרה, מהמקום השישי בליגה, את מכבי חיפה השניה. חדרה, שבכל שבעת משחקיה הראשונים בפלייאוף ניצחה רק את הירוקים, רצתה לעשות זאת פעם נוספת ולהשיג עוד נקודות בונוס בבית העליון, יחד עם ההרגשה שההגעה לפלייאוף היא הישג בפני עצמו. מנגד, החיפאים יצאו לאיצטדיון בנתניה בידיעה שניצחון יגדיל את הפער מהשלישית, מכבי נתניה, למרחק ארבע נקודות ויקרב אותה מאוד להבטחת המקום באירופה בעונה הבאה, הישג עליו לא חלמו בחלק הראשון של העונה.

הרכבים

הפועל חדרה: אוחיון, רבאח, זלקה, כהן, גורפינקל, גרצ'קין, פוצ'יבה, גנון, אודואה, אלמוג ולוסיו.

מכבי חיפה: חיימוב, ארד, חבשי, מנחם, מאבוקה, לביא, מנדז'ק, עוואד, פריי, וייסמן ורוקאביצה.

המשחק נפתח ב-18 דקות ללא מצב מסוכן עבור אף אחת מהקבוצות, למעט פריצה של רוקאביצה לרחבה בדקה החמישית, אשר הסתיימה בקלות בידיו של אוחיון ונסיון מסירת עומק של מאבוקה, אשר נחתכה בהגנה של חדרה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 18- גול! זלקה, מדליק המשואה הטרי, העביר את הכדור מהצד החדרתי לצד החיפאי, אשר הגיע לאלמוג. החלוץ עבר שחקן הגנה, נתן כדור עומק אדיר לגרצ'קין, שנעמד לאחד על אחד חיימוב, הכניע אותו ושם את חדרה ראשונה על לוח התוצאות. הפועל חדרה עלתה ליתרון 0-1.

דקה 32- כרטיס אדום!! גורפינקל, שחקנה של חדרה, נתקל בעוואד, מה שהוביל ליריקה של החלוץ החיפאי לעברו, אשר הפנתה את ריינשרייבר לבדיקה ב- VAR ולהרחקתו של עוואד. מוחמד עוואד ספג אדום וירד מהמגרש.

בדקה ה-35, עמית כהן ביצע עבירה בניסיון לעצור ריצה חיפאית, מה שהוביל לכרטיס צהוב שנשלף לעברו.

בדקה ה-39, מהלך דאבל- פאס גדול של פריי השאיר אותו לבעיטה אלכסונית ברחבה, אשר נעצרה על ידי אוחיון, כאשר גם וייסמן, שהשתלט על הריבאונד, לא הצליח להשוות עבור חיפה.

מאז הניסיון של פריי, לא ראינו הזדמנויות נוספות עד לשריקתו של ריינשרייבר, שהוריד את הקבוצות לחדרי ההלבשה עם יתרון זעיר להפועל חדרה. תוצאת המחצית 0-1 להפועל חדרה.

נחיתה רכה לקרקע ומשחק טוב אחרי הדלקת המשואה. זלקה (דף הפייסבוק של מכבי חיפה)

המחצית השניה נפתחה גם כן ללא אירועים מיוחדים, כאשר רק גורפינקל, בדקה ה-49, ניסה את מזלו מטווח רחוק ולא הגיע למסגרת.  אך בהחלט היה נראה שמכבי חיפה הייתה לחוצה מאוד להשיג את השוויון בהקדם.

בדקה ה-52, מכבי חיפה ביצעה את החילוף הראשון שלה במשחק, כאשר ירדן שועה נכנס, על חשבונו של מנדז'ק.

בדקה ה-59, גם חדרה עשתה חילוף ראשון משלה, כשאילון אלמוג פינה את מקומו לטובת עדן קארצב.

דקה 64- גול!! בניגוד למהלך המשחק, כדור שהוגבה לרחבה הגיע ללוסיו, אשר הוריד בחזה בצורה נפלאה לקארצב, שתוך חמש דקות מאז כניסתו בעט כדור חזק לפינה השמאלית, שעבר את חיימוב ונכנס לרשת. הפועל חדרה הכפילה את היתרון לתוצאה 0-2.

בדקה ה-67, חדרה הכניסה את דובב גבאי, במקומו של ויטלי גנון. שתי דקות לאחר מכן, גם החיפאים הכניסו שחקן שני למגרש, כשפלקושצ'נקו החליף את רוקאביצה.

בדקה ה-70, פריי ניגש לבעיטה חופשית מהאגף הימני, הטעה את כל השחקנים, שחיכו להגבהה לרחבה, בעט לפינה הקרובה וכמעט הכניע את אוחיון, שהגיב טוב והצליח להדוף את הכדור.

בדקה ה-80, מכבי חיפה ערכה את החילוף האחרון שלה, כאשר בלבול העלה את קהת, במקומו של וייסמן. מיד לאחר מכן, גם חדרה סיימה את המכסה שלה, כשזאנה נכנס במקומו של אודואה.

בדקה ה-87, פלקושצ'נקו ניסה לצמק עם בעיטה שטוחה על סף הרחבה, אבל הכדור חלף ליד הקורה הימנית ויצא החוצה.

גם תוספת הזמן של השופט לא היוותה רגעים מיוחדים, כאשר בסיומה שרק ריינשרייבר לסיום, החזיר את חדרה הביתה מרוצה עם שש נקודות משני המשחקים מול חיפה בפלייאוף העליון, כאשר האורחים יצאו לביתם בחיפה בידיים ריקות ועם הסתכלות לשני המחזורים שנותרו לה כדי לא לאבד את המקום באירופה. תוצאת הסיום 0-2 להפועל חדרה על מכבי חיפה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort