סמאקדאון לייב 3.10.18

פייג׳ מדברת על ג׳ו

פייג׳ נכנסת כדי לפתוח את התכנית בדיבור כנגד המתקפה של ג׳ו על הבית של סטיילס. היא אומרת שהיא רצתה לפטר את ג׳ו אבל סטיילס ביקש ממנה לסגור את העניינים בסופר שואודאון. אחרי זה סטיילס עולה לדבר ומתנצל שהוא לא בתכנית הלילה אבל הוא רוצה להשאר בבית שלו עם המשפחה עד שג׳ו יעלה על המטוס לאוסטרליה ואומר שג׳ו לא יחזור מאוסטרליה כי הוא הולך לקבור אותו בחיים.

פלוט טוויסט – זה ג׳ו עם מסיכה (אתר הWWE)

כרמלה ואר-טרות׳ נגד אנדראדה סיאן אלמאס

זה היה קרב מאוד זורם וכיפי אבל לא יותר מזה. הכימיה בין הזוגות הייתה נהדרת וזה בהחלט ממלא זמן בצורה טובה וקורץ לMMC. כרמלה מנצחת עם קוד אוף סיילנס על זלינה וגה.

בולשיט על פנקייקים

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הניו דיי מגיעים ומציגים את "שף" הפנקייקים שלהם "בוטי וורת׳" אבל הבר נכנסים כי הם לא מצליחים להתמודד עם כמות הקרינג׳. הם תוקפים את הניו דיי ושופכים על בוטי וורת׳ בלילת פנקייקים וכאן הסייגמנט המחורבן הזה נגמר (למזלנו). קצת עצוב שהם מבססים את הגו-הום לקראת הקרב על פנקייקים.

הבר – WWE
בוטי וורת׳ – תוכניות שבועיות טובות לגמרי
הבלילה – בולשיט
(אתר הWWE)

טיי דילינג׳ר נגד רנדי אורטון

טיי תוקף את רנדי לפני הקרב ומנסה להשיג עליו עליונות אבל זה חוזר אליו כמו בומרנג כשרנדי משמיד אותו ו"שובר" לו את האצבעות. הקרב לא התחיל מעולם אבל זה סגמנט מעולה שממשיך את הגימיק של דיק-הד אורטון.

מה אתה עושה בסמאקדאון מארטי? (אתר הWWE)

לילה אחד במילווקי

רוסב יורה על זה שאיידן התהפך עליו וניסה לעשות עליו משחק פסיכולוגי עם איזשהו סקנדל בגידה מפוברק עם לאנה. איידן מגיע לזירה ומשבח את מילווקי ואת היצירות הקולנועית המשובחות שנוצרו בה ואז מציג את היצירת מופת "לילה אחד במילווקי". הסרט מתחיל באיידן שר בחדר האמבטיה ואז לאנה מגיעה ואומרת שהיא חשבה על משהו הרבה זמן, מתקרבת אל איידן ואומרת לו "אני רוצה אותך" הסרט נגמר כאן מבחינה חוקית וגם בגלל שאיידן "חתם" על חוזה בלעדיות עם TMZ. רוסב רודף אחרי איידן בעוד שלאנה מרוסקת רגשית בזירה. סייגמנט פסיכי!

יצירת מופת #1 (אתר הWWE)

שלטון בנג'מין נגד דניאל בריאן

המיז בשולחן השידור. שלטון משתלט על בריאן בתחילת הקרב וחוסם ניסיונות קאמבאקים של בריאן. בריאן בסוף מצליח לחזור והם מתגוששים בינייהם עד שבריאן מתעלה על שלטון ומתחיל לקרב את הקרב לסוף אבל הסחת דעת מהמיז נותנת לבנג׳מין את הניצחון. אחרי הקרב המיז תוקף את ברייאן ומנחית עליו סקאל קראשינג פינאלה. קרב מעולה והמשכיות טובה ביריבות של בריאן והמיז.

יצירת מופת #2 (אתר הWWE)

אסקה נגד פייטון רויס

אסקה משמידה את פייטון כאילו שההילה שלה חזרה משום מקום. חרא של המשכיות בוקינג (בניגוד מוחלט לבריאן נגד המיז).

בקי לינץ׳ עם "הפתעה"

בקי לינץ׳ מדברת על איך שהיא השמידה את שארלוט שבוע שעבר וכמה היא יותר דומיננטית ואחרי אוסטרליה היא תהיה הפנים של החברה. אחרי זה בקי מציגה פוסטר חדש לSSD שמציג רק אותה דורכת על שארלוט בטענה שהיא המרכז של הערב ולא טייקר נגד טריפל אייץ׳ (לדעתי זה בכלל סטיילס ג׳ו אבל וואטאבר) שארלוט חוטפת טריגר ומגיעה לזירה כדי לתקוף את בקי בעוד שהקהל שורק לעברה בוז בקי מנסה להלחם אבל שארלוט עומדת על העליונה והקהל מחליט להריע לבקי.

יצירת מופת #3 (אתר הWWE)

לסיכום, סמאקדאון הייתה תוכנית בסך הכל אבל לצערי הכניסו גם לא מעט בולשיט ליד הרגעים הטובים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort