סמאקדאון לייב: מעלים הילוך לקראת HIAC

התוכנית נפתחת עם ברי בלה ודניאל בראין שנכנסים לזירה כשברקע מראים את האינטרפירנס משבוע שעבר כשמאריס והמיז תקפו אותם במהלך הקרב שלהם מול אנדראדה סיין אלמאס וזלינה ווגה. בנוסף מראים גם פרומו שלהם ממוקדם יותר כשעוד אין קהל בארנה כשמאריס והמיז קוראים תיגר על ברי ודניאל שכמובן לא מופיעים כי עדיין לא הגיעו למתחם. בראיין וברי קוראים להם "פחדנים" ומזמינים אותם לצאת לזירה אבל רנה יאנג מסבירה להם שה-"איט קאפל" עזבו את הארנה. מי שכן יוצאים הם זלינה ווגה ואנדראדה סיין אלמאס. הצמד הלטיני הלוהט אומר שהם באו להשלים את המלאכה משבוע שעבר וניגשים לזירה.

דניאל בראיין נגד אנדראדה סיין אלמאס

קרב נהדר שהציג המון מהרפרטואר ההתקפי של אלמאס שכמובן נובע מטכניקה משובחת של אומנות הלוצ'ה ליברה. דניאל בראיין היה נפלא כהרגלו אבל מהקרב הזה לא יכל לצאת ניצחון נקי טוב והבוקיז קצת נדפקו פה עם העלילה. אלמאס שלט תקופה ממושכת וכבר היה קרוב לניצחון אבל בראיין השתחרר מהאמרלוק DDT ושלח ברכייה שהפכה את אלמאס 360 מעלות באוויר. משם הדרך לסיפרת 3 הייתה קצרה אבל קצת לא הגיוני שאלמאס יפסיד אחרי שבראיין היה כביכול באפיסת כוחות רגע לפני. לאחר הקרב עוד טיפה מומנטום ניתן לזוג המנצח כשברי בלה שלחה ברכייה משלה לפרצוף של זלינה.

לאחר הקרב רואים פרומו של מיז ומריס שאומרים שהם עזבו את האולם ונמצאים במסעדה איטלקית ושבראיין וברי יחכו בסלנות ל-HIAC כדי להיתקל בהם. בראיין וברי עוזבים את הארנה בטענה שהם רוצים לאכול כשברי מדגישה את שם המסעדה שמיז ומריס נמצאים בה כיעד מועדף. ספויילר אלרט: יהיה פה בראוול מסעדה בוודאות, לא?

פרומו שארלוט ובקי: בקי לינץ' ושארלוט חותכות פרומו כפול לגבי כל הסיטואציה ביניהן. זה נראה שירדו להרעיון להפוך את בקי להיל כי לא פעם נזרק לאוויר הביטוי "החברה הכי טובה שלי" ביניהן. זה נראה שעכשיו הרעיון הוא 2 בחורות תחרותיות שרוצות את התואר ויילחמו עליו נקי, טוב נו…נקסט.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

נעומי נגד פייטון רויס

נעומי כבר חטפה סקווש מהצמד אבל הפעם היה תורה להחזיר והפיוד הזה במצב של 2:1 לאייקוניקס (כל הקרבות בסקוושים). מה שכן, לאחר הקרב הצמד האוסטרלי תקף את נעומי ומי שבא לעזרתה היא אסקה! הכוכבת היפנית חיסלה את הצמד במהרה ועזרה לנעומי לקום. יש לנו קרב זוגות שמתבשל ל-HIAC?

פרומו ג'ף הארדי: הארדי מקדם את הפיוד שלו עם רנדי אורטון ומודיע שהוא מחכה לו בתוך הכלוב ב-HIAC.

בדילוג מהיר על הסגמנט הדבילי בין מאריס, מיז ואר טרות' אנחנו חוזרים לזירה, אליה יוצא סמואה ג'ו. ג'ו חותך עוד פרומו פראי על סטיילס שכב רלא יכול להבליג ויוצא אל הזירה. "הפנומנלי" פשוט משמיד את ג'ו עד ששופטים ופייג' באים להרגיע אותו. הולך להיות קרב ללא רחמים ב-HIAC בין השניים.

בינתיים מאחורי הקלעים אחרי עוד רצף אירועים קומי הגענו לזה שכרמלה תלווה את אר טרות' לזירה לקרב שלו מול המיז.

פרומו נוסף לקרב בין אורטון להארדי כשהפעם אורטון חותך אותו. עם כזה בילד-אפ כדאי להם להוציא קרב 5 כוכבים באירוע!

רוסב דיי נגד סאניטי נגד האוסוס

אריק יאנג וקיליאן דיין ייצגו את סאניטי בקרב המשולש שהפיק רמת היאבקות נהדרת ודינאמיקה אדירה בין כל ששת המתאבקים (כן כן, כולל אינגליש). הסיומת הייתה פוש נפלא נוסף לאינגליש כאשר כמעט כל המתאבקים היו מחוץ לזירה, רוסב תכנן סואיסייד דייב, נעצר על ידי יאנג שגם הצמיד אותו ונעזר בחבלים כדי לתת עוד לחץ על ההצמדה. אינגליש פירק את הרגליים של יאנג מהחבלים תוך כדי צעקת "לא במשמרת שלי" ורוסב שחרר מאצ'קה קיק מתוזמן היטב כדי להצמיד ל-3 ולנצח את הקרב. הצמד עולה שלב בנוקאאוט שהזוכה בו יקבל הזדמנות לתואר הזוגות. הבר יצאו מאחורי הקלעים כדי לקדם את הקרב של שבוע הבא: הבר נגד רוסב דיי על הזכות לפגוש את ניו דיי ב-HIAC על החגורות.

המיז (עם מאריס) נגד אר טרות' (עם כרמלה)

קרב לא רע שגם מקדם בעקיפין את העונה השניה של המיקס-מאץ' צ'אלנג', טורניר הזוגות המעורבים שהועבר בשידורי יוטיוב בו זכו המיז עם אסקה. מיז כבר בא לחסל את ת'רות' אבל דניאל בריאן וברי בלה הופיעו והסיחו את דעתו וטרות' הצמיד ל-3! לאחר מכן DB טס לזירה כדי להתעמת עם מיז. ה-"איט קאפל" חוטפים אבל זלינה ווגה ואלמאס נלחצים לעזרתם כי "האויב של האויב שלי חבר". אחרי שהצמד הלטיני הנחיט לא מעט מכות על בריאן ובלה, בסופו של דבר הם הצליחו להשתלט עליהם ונעלו אותם ב-"יס לוק" כפול מול הפרצופים ההמומים של מאריס ומיז.

HIAC, תגיע כבר!!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (2)

  1. דודו בטיטו

    כתיבה אדירה, נוסח מפורט וסיקור יוצא מין הכלל.

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort