מבול של שערים בפתיחת המחזור ה-18

בייג'ין גואן אירחה בביתה את דליאן ארבינג.

המחזור ה-18 נפתח במשחק קצוות כאשר ביינג'ין גואן הממוקמת ראשון בטבלה, אירחת את הממוקמת 14, דליאן ארבינג.
המארחת, אשר לא הפסידה משחק ליגה מאז המחזור הראשון, רצה להמשיך את המומנטום ולשמור על הפער הקטן בפסגה הצמודה. החלוצים המובילים שלה, סדריק בקמבו וג'ונתן סוריאנו, ינסו לשמור על ההתקפה הפורייה של הליגה.
מנגד, דליאן ארבינג, אשר מדריך אותה ברנד שוסטר אקס ברצלונה וריאל, ינסה לעשות הפתעה ולקחת נקודות יקרות שאולי יגרמו לה לברוח מהתחתית הבוערת. קראסקו, שחקן נבחרת בלגיה, וניקולס גייטאן, שחקנה של נבחרת ארגנטינה, יצטרכו להיות בשיאם היום כדי להפתיע את המקומיים.

סטטיסטיקה לפני המשחק:
דליאן הקבוצה החלשה בליגה הסינית במשחקי החוץ כאשר מתוך 8 משחקי חוץ, השיגה תיקו אחד בלבד. לעומת המארחת שלא הפסידה משחק אחד בכל משחקי הבית שלה העונה.
המשחק האחרון בו דליאן ארבינג ניצחה את גואן היה לפני כ5 וחצי שנים, בוא הביסה בביתה 3:0.
ואולי הערב יקרה הסטוריה, דליאן מעולם לא ניצחה את בייג'ין גואן במשחק חוץ.

המחצית הראשונה:
המשחק נפתח צמוד והקבוצות גיששו אחת אצל השנייה בלי איומים מרכזיים, כשבדקה ה-10 כניסה מסוכנת של גייטאן זיכתה אותו בצהוב הראשון במשחק.

קראסקו החמיץ בתחילת המשחק (slide.sports.sina)

חטיפה של שאי בהגנת היריבה לאחר טעות של ז'אנג, הובילה למסירה מעולה לגייטאן שבעט לשער מחוץ לרחבה, אך הכדור עף החוצה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

התקפה מסוכנת של בייג'ין כמעט והסתיימה ברשת ! מסירה מעולה של ויירה בקאמבו השאירה אותו באחד על אחד, אך בעיטה גרועה שלו נהדפה על ידי השוער לקרן.

בקאמבו המשיך את הרצף ! ראיית משחק מדהימה של אגוסטו לבקאמבו השאירה אותו באחד על אחד נוסף מול שוער, שהפעם הצליח להטעות אותו ולכבוש לחיבור ! בדקה ה-17 של המשחק בקאמבו העלה את בייג'ין גואן ליתרון 1:0.

בקאמבו מגלגל את הכדור לרשת (slide.sports.sina)

התקפה של האורחת כאשר בעיטה חופשית הוגבהה לרחבה כשיאנג הגיע ראשון לכדור, נגח מעולה לרוחב כשהבלם וואנג בעט מקרוב אל מעל המשקוף.

החילוף הראשון במשחק התבצע עקב פציעה כבר בדקה ה-30 כאשר הקפטן דבאו יו יצא, ובמקומו נכנס ז'אנג שיזה.
ז'אנג יו קיבל את הכרטיס הצהוב הראשון לקבוצתו לאחר עבירה גסה.

בייג'ין המשיכה לתקוף והכפילה את היתרון ! בלאגן ברחבה של דליאן הביא לחטיפת כדור של אגוסטו, שמסר אחורה לויירה. הספרדי אשר עמד לבד מחוץ לרחבה בעט מדויק ולרשת ! בייג'ין עלתה ליתרון 2:0 בדקה ה-40 של המשחק משער של ויירה ומבישול שני במשחק של אגוסטו הברזילאי.

מתפרצת של דליאן , דקה לפני השריקה לסיום המחצית הובילה את קראסקו בריצה אדירה מהקו, ששלח רוחב לתוך הרחבה. חוסר תקשורת בין השוער לבלם הוביל את הבלם למסור אחורה כדור שעבר את השוער ונכנס לרשת ! דליאן ארבינג צימקה את התוצאה ל2:1 משער עצמי של טנגלונג ליי.

הצליחו לצמק לקראת סיום המחצית הראשונה (slide.sports.sina)

המחצית השנייה:
2 דקות מפתיחת המחצית השנייה והגיע שער נוסף ! פאו צ'אנג קיבל כדור נהדר לתוך הרחבה ממסירה של ג'יאנג טאו, שבסיבוב הצליח להפציץ את הרשת העליונה ולהעלות את קבוצתו ליתרון כפול! בייג'ין גואה עלתה ליתרון 3:1 בדקה ה-47 של המשחק משער של פאו צ'אנג .

האורחת ניסתה לחזור למשחק כאשר קראסקו לקח פיקוד, ועם מספר ניסיונות כשאחד מהם היה בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, נהדפה בקצות אצבעותיו של השוער לקרן.

ההתקפה הקטלנית של המארחים ממשיך להראות מה הוא יודע ! הפעם ויירה הוא המבשל כאשר כדור נהדר שלו מחוץ לרחבה עם החיצון של הרגל הגיע לאגוסטו, שלא הסתפק בשני הבישולים שלו אלא רצה גם להכנס לרשימת הכובשים והצליח ! אגוסטו גלגל את הכדור לרשת והעלתה את קבוצתו ליתרון 4:1 בדקה ה-61 של המשחק .

אגוסטו במשחק פנטסטי (slide.sports.sina)

לא חלפו 2 דקות ורנאטו אגוסטו פספס הזדמנות להכפיל את כיבושיו ! הרמת נהדרת מהצד המשיכה למסירה מהאוויר של בקאמבו שהשאיר את אגוסטו 5 מטר מהשער, שהחליט להפציץ את אל השמיים !

המשחק ההתקפי נמשך כשהפעם צ'וי מינגאן נגח לרשת לאחר הגבהה של שחקן נבחרת ארגנטינה, גייטאן, ודליאן הצליחה לצמק את התוצאה ל4:2 בדקה ה-68 של המשחק. משחק מרובה שערים !

החמצה נוספת של המארחים ! בלאגן ברחבה השאיר את בקאמבו על הריצפה שלא הצליח לבעוט מספיק טוב מ-6 מטר כדי להכניע את השוער !

החלוץ הקונגונזי השלים צמד ! עוד בלאגן ברחבה של האורחים והכדור מצא את עצמו ברגלו של ויירה, שעם עקב נהדר מסר לבקאמבו שב-5 מטר הצליח הפעם להכניע את השוער ! בקאמבו העלה את בייג'ין ליתרון 5:2.

חילוף כפול אצל דליאן כאשר ז'ו טינג וקראסקו יצאו, כשבמקומם נכנסו דונג וואנג ג'ינשיין המקומיים.

ויירה הוחלף בדקה ה-85 עם מחיאות כפיים סוערות לאחר משחק ענק שכלל שער ושני בישולים. במקומו של הספרדי נכנס זימינג וואנג.

חילוף אחרון אצל האורחים כאשר ז'או טינג סיים את הערב ובמקומו נכנס ז'ין קיאנג.

המשחק הסתיים כאשר בייג'ין גואה הביסה בביתה את דליאן ארבינג בתוצאת 2:5.

חגיגה ירוקה (slide.sports.sina)

בייג'ין שיחקה מעולה כשהשכילה לכבוש 5 שערים פנטסטיים במשחק התקפי מעולה. בעוד כ-4 ימים הקבוצה תפגוש את בייג'ין רנה אשר ממוקמת במקום ה-11. הקבוצה אשר ממוקמת במקום הראשון , נשארה שם שבוע נוסף ולא נראה שמישהו יוכל לעצור אותה.
ההגנה של דליאן ארבינג לא הצליחה להסתדר עם ההתקפה הקטלנית של האורחים, וספגו תבוסה אשר יכולה לעלות להם בירידה אל מתחת לקו האדום. בעוד 4 ימים הקבוצה תפגוש את חנאן ג'יין-יה אשר ממוקמת מקום מעליה עם 2 נקודות יותר. המאמן יצטרך להחדיר בקבוצה הרבה מוטיבציה כדי שתאסוף את הנקודות החשובות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort