ניו יורק הצליחה לנצח את המשחק, המחמאות כולן ללוס אנג'לס

ניו יורק רד בולס אירחה את לוס אנג'לס FC למשחק צמרת של קצוות ארה"ב.

הרד בולס הגיעה למשחק לאחר הפסד ותרצה לחזור אל מסלול הנצחונות כדי לעלות בטבלה אל המקום השני אשר מוביל היישר אל שלב רבע גמר הפלייאוף.
מנגד, לוס אנג'לס, הקבוצה שנוסדה לפני כ-3 שנים וזוהי השנה הראשונה שלה ב MLS, תרצה לשמור על מקומה במקום השני כאשר במשחקה האחרון סיימה בתיקו אכזרי בדרבי מול גאלאקסי. לאחר שכבר הובילה 2:0 , ובתוך 4 דקות לקראת סיום המשחק , קבוצתו של זלאטן איברהימוביץ' כבשה צמד שערים והשוותה ובכך מנעה ממנה נקודות יקרות.

שתי הקבוצות נלחמות כדי להגיע אוטומטי אל שלב מתקדם יותר בפלייאוף, אך מי מהן תנצח?

ההרכב הפותח של לוס אנג'לס (טוויטר)
ההרכב הפותח של הרד בולס (טוויטר)

המחצית הראשונה:
המשחק נפתח בקצב טוב כאשר כבר בדקה ה-9 של המשחק, רוסי הגיע למצב בעיטה מעולה שנעצרה בידיים של השוער.

לוס אנג'לס המשיכו ללחוץ והפעם התקפה מצד ימין בדאבל פס מעולה של ולה עם בייתאשור האירני, הסתיים בהרמה של האחרון לראשו של דיומנדה שנגח מעט מעל המשקוף.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

חלוצה המרכזי של הקבוצה הצעירה שנוסדה רק לפני כ-3 שנים המשיך להרשים כשבדקה ה-20 חטף את הכדור ושעט קדימה, משך אליו שחקנים ובראיית משחק מדהימה שלח מסירה מעולה אל רוסי שנשאר באחד על אחד. לרוע מזלו בעט רק ליד הקורה.

רגע שנוי במחלוקת התרחש בדקה ה-26 של המשחק כאשר רייט-פיליפס שלח כדור לרויר שבאחד על אחד ניסה לעבור את השוער ונפל. דרישה לכדור פנדל הייתה , אך השופט הורה להמשיך את המשחק.
דיומנדה כמעט והעלה את קבוצתו ליתרון במשחק כאשר בדקה ה-36 , ולה הטעה את ההגנה עם מסירה שהגיעה לרגלו של החלוץ המרכזי, שבבעיטה מדויקת מחוץ לרחבה פגש רק את הקורה.

הכרטיס הצהוב הראשון במשחק נשלף בדקה ה-38 לשוערה של לוס אנג'לס, מילר, על בזבוזי זמן. כרטיס צהוב לא הכרחי בכלל לשוער הצעיר.

בניגוד למהלכי המשחק, השער הראשון נכבש לזכותה של ניו יורק! התקפה של הרד בולס עם כדור ענק של רומרו לצד השני לעבר מורילו, שהגביה היישר לשוער שהשמיט את הכדור, ורויר האוסטרי שהיה שרוי על הרצפה, שלח את רגלו ובעט אל השער ! ניו יורק רד בולס עלתה ליתרון 1:0 בדקה ה-40 של המשחק !

ניו יורק רד בולס חוגגים את השער הראשון (טוויטר)

המחצית השנייה:

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של ניו יורק כאשר הגבהה מעולה של מארק רזטקובסקי הגרמני, הגיעה לראשו של ארון לונג שנגח מעל השער.

שיוויון ! התקפה מסודרת של לוס אנג'לס הסתיימה במסירה נהדרת של קרלוס ולה אל תוך ההגנה הפרוצה היישר אל דייגו רוסי, שלא התבלבל ובאחד על אחד הכניע את השוער ! לוס אנג'לס השוותה את התוצאה בדקה ה-52 של המשחק !

חילוף ראשון במשחק בוצע בדקה ה-58 של המשחק כאשר בני פיילהאבר היהודי-אמריקאי יצא, ובמקומו נכנס אדוארדו אטואסטה.

צהוב ראשון נשלף לזכותם של הבולס כאשר רייט-פיליפס בעט בכדור לאחר שנשרקה נגדו העבירה.

המקסיקני הצליח להשוות (טוויטר של HAR JOURNALIST)

חילוף ראשון בוצע גם אצל המארחת כאשר אלכס מויל המקומי יצא כששון דייוויס נכנס כמחליפו.
החילוף השני של לוס אנג'לס נערך כשמרקוס אורנייה החליף את החלוץ המרכזי דיומנדה.

לאחר משחק דיי רדום הגיע ה…. שער ! כדור נהדר לרייט-פיליפס שהשאיר אותו באחד על אחד מול השוער, החלוץ הנהדר ראה שרויר פנוי לכדור מול שער ריק ועם מסירה נהדרת גם השאיר אותו כך , האוסטרי לא התבלבל ובעט את הכדור לתוך הרשת ! ניו יורק רד בולס עלתה ליתרון 2:1 בדקה ה-80 של המשחק !

כובש הצמד, דניאל רויר קיבל את הכבוד הראוי לו כשלאחר השער הוא הוחלף במחיאות הכפיים של הקהל המקומי, כשבמקומו נכנס דריק אטיין.
חילוף גם אצל האורחים כשצימזמן יצא ובמקומו נכנס דנילו סילבה.
3 דק' לסיום 90 הדקות, והחילוף האחרון של המשחק התבצע אצל הרד בולס כאשר קונור לייד נכנס במקומו של אלחנדרו רומרו.

בתוך 4 דקות תוספת הזמן, הכדור הגיע מצד שמאל אל אטיין, שנכנס אל תוך הרחבה אך במקום לשחרר רוחב החליט לבעוט מזווית קשה. הכדור פגע ברשת החיצונית.

השופט שרק לסיום המשחק לאחר קרן לא מוצלחת של לוס אנג'לס.
ניו יורק רד בולס ניצחה את לוס אנג'לס 1:2 לאחר משחק מרתק.

רייט-פיליפס מבשל שער הניצחון (טוויטר)

ניו יורק הצליחה לשמור על המקום השני, עם 2 משחקים חסרים שיכולים לעלות אותה אל ראשות הטבלה.
לוס אנג'לס הצעירה שיחקה טוב מהמארחת, והגיע לה לפחות נקודה. לאחר המשחקת האורחת ירדה אל המקום הרביעי כשהפער מהמקום השני הוא נקודה בלבד.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort