קרבות הסופר קאפ

ביום שבת יחלו קרבות הסופר קאפ העיקריים והראשוניים  ברחבי אירופה עם המשחק של הסופר קאפ הצרפתי שבו יפגשו פריז סן ז'רמן ומונאקו.  היום נדבר על 5 קרבות סופר קאפ שיהיו בתקופה הקרובה בצרפת, הולנד, פורטוגל, אנגליה וטורקיה.

הסופר קאפ הצרפתי: פריז סן ז'רמן ומונאקו יפגשו לקרב על הגביע, שתי הקבוצות הללו שולטות בשנים האחרונות בצרפת ללא עוררין. מונאקו פעילה מאוד הקיץ בכל הנוגע להעברות גם אליה וגם ממנה: פאביניו ולמאר שהיו משחקניה המרכזיים בעונות האחרונות עזבו כמו גם ז'ואו מוטיניו הוותיק ולפי הדיווחים גם סידיבה בדרך לעזוב. הרכש המרשים ביותר של מונאקו הקיץ הוא אלכסנדר גולובין הרוסי שהציג מונדיאל נהדר והגיע מצסק"א מוסקבה בסכום המוערך ב- 30 מיליון אירו ובנוסף אליו הגיעו עוד שחקנים צעירים מהליגה הצרפתית ועוד קשר פורטוגלי העונה לשם פלה שהגיע מריו אווה הפורטוגלית, במשחקי ההכנה היא לא הרשימה עם הפסדים לפאדרבורן והמבורג מהליגה ה-2 בגרמניה ועם תוצאות לא משכנעות מול קבוצות קטנות.

עם הגעתו של תומאס טוכל לעמדת האימון בפריז היה נראה שיהיה שינוי. הדבר הראשון שהוא עשה היה מכירת שחקנים שלא נחוצים לסגל כגון: ברצ'יצה, איקונה הצעיר וחאבייר פסטורה שמכירתם הכניסה יותר מ-50 מיליון אירו והבאתו של בופון השוער הוותיק/אגדי שיביא את הניסיון הרב שלו, פריז נקשרת לכמעט לכל העברה באירופה לדוגמא: אנגולו קאנטה הקשר המופלא, ג'וליאן וייגל קשרה של דורטמונד ועוד ולפי הדיווחים ג'רום בואטנג בלמה של באיירן מינכן יחתום בימים הקרובים, במשחקי האימון שלה (גביע האלופות הבינלאומי) היא לא הרשימה מהסיבה שנתנה לצעירים לקבל הזדמנות ראינו פה ושם כמה שחקני מפתח כגון: די מריה, לו צ'לסו, ראביו, בופון וקווין טראפ אבל הרוב היה מורכב משחקנים בני 17-20. השינוי הנוסף שעורך טוכל בפריז הוא הסגנון משחק והוא 4-2-3-1 במקום ה- 4-3-3 של אונאי אמרי ובשינוי הזה אמבפה האדיר יבוא יותר לידי הביטוי.

הימור המאסטרו: פריז תניף את הגביע.

הסופר קאפ ההולנדי (מגן יוהאן קרויף): האלופה איינדהובן תפגוש את מחזיקת הגביע פיינורד לקרב על מגן יוהאן קרויף ששני הקבוצות הללו רוצות אותו, אם איינדהובן תזכה הוא יהיה השלישי שלה ב-4 שנים האחרונות ואם פיינורד תזכה הוא יהיה השני שלה ברציפות. איינדהובן הביאה הקיץ רק שחקן אחד לשרותיה, טאסנדה, מגן שמאלי שהגיע מנ.א.ק. ברדה ומכרה והשאילה כמה שחקנים. כשהשיא הוא מכרתו של סנטיאגו אריאס המגן הימני הקולומביאני לאתלטיקו מדריד תמורת 11 מיליון אירו. במשחקי ההכנה איינדהובן מאוד הרשימה עם ניצחונות על גלאטסראיי (3-1), אולימפיאקוס (4-0) וולנסיה (2-1).

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

פיינורד מחזיקת הגביע תגיע אחרי משחקי אימון שבהם הציגה יכולת סבירה ובדומה לפ.ס.וו. גם היא שחררה/מכרה כמה שחקנים כשהרכש המרכזי שהיא הביאה הוא ג'ורדי קלאסי שהגיע בהשאלה מסאות'המפטון האנגלית.

הימור המאסטרו: פיינורד תניף גביע.

הסופר קאפ הפורטוגלי:  האלופה פורטו תפגוש את מחזיקת הגביע המפתיעה אבש למשחק על הגביע שבו די ברור שפורטו פייבוריטית, אבש איבדה בקיץ את אחד השחקנים הבכירים שלה אלכסנדרה גדש שעבר לגימראייש, בסגל שלהם יש כמה שחקנים המוכרים בפורטוגל כמו השוער קים בן ה-42 שבעברו היה שוערה של בראגה והחלוץ דרלי שפעם היה בבנפיקה, אבש הציגה יכולת סבירה במשחקי הכנה שקיימה.

פורטו החתימה בקיץ את הבלם שאנסל מ'במבה בן ה-23 שהגיע מניוקאסל האנגלית תמורת 8 מיליון אירו ומכרה שחקנים מרכזיים כמו דייגו דאלוט הצעיר שעבר למנצ'סטר יונייטד תמורת 22 מיליון אירו ומיגל לאיון המקסיקני הקיצוני שעבר לויאריאל תמורת 4 מיליון אירו, פורטו הציגה יכולת סבירה במשחקי האימון.

הימור המאסטרו: פורטו תניף את הגביע.

הסופר קאפ האנגלי (מגן הקהילה): האלופה מנצ'סטר סיטי תפגוש את מחזיקת הגביע האנגלי צ'לסי לקרב על מגן הקהילה. סיטי  התחזקה בקיץ בריאד מאחרז הקשר בן ה-27  שהגיע תמורת 60 מיליון אירו מלסטר סיטי ובפיליפ סנדלר הצעיר שהגיע מזוולה ההולנדית תמורת 2.6 מיליון פאונד וככל הנראה יושאל לצבור עוד ניסיון. במחנה האימונים נכון שהיא לא הרשימה אבל היא נתנה לשחקנים הצעירים לשחק כנראה מהסיבה שאולי בסיטי בונים עליהם. שחקנים כגון דגאלס לואיז, פיל פודן, ברהים דיאז, אולקסנדר זינצ'נקו וג'ייסון דנייר כולם קיבלו צ'אנס.

צ'לסי מחזיקת הגביע נמצאת בקיץ של הרבה החתמות ומכירות, היא החתימה את מאוריציו סארי (הגיע מנאפולי) כמאמנה במקום אנטוניו  קונטה ואת ז'ורז'יניו שסארי הביא אותו מנאפולי תמורת 57 מיליון אירו. היא השאילה שחקנים כמו קנדי וקייסי פאלמר ומכרה שחקנים כמו ג'רמי בוגה ומריו פשאליץ', צ'לסי רשמה הקיץ רק 2 משחקי אימון (פרת' גלורי ואינטר) והציגה יכולת סבירה ושם ראינו אותה נותנת דקות משחק לשחקנים כמו אמפאדו הבלם הכישרוני בעל האפרו והודסון-אודואי בן ה-17.

המשחק המעניין ביותר (skysports)

הימור המאסטרו: מנצ'סטר סיטי תניף את הגביע.

הסופר קאפ הטורקי: האלופה גלאטסראיי תארח את מחזיקת הגביע אקחיסר לקרב על הגביע. אקחיסר הלא מוכרת כל כך סיימה בליגה הטורקית רק במקום ה-11 ובקיץ נפרדה מהכוכב הגדול שלה סונר איידוגדו הקשר המרכזי הטורקי שעבר לבשאקשהיר. במחנה האימונים היא הציגה יכולת סבירה כולל תיקו 0:0 די מרשים לקבוצה ברמתם מול לסטר סיטי.

גלא האלופה הציגה מחנה אימונים בינוני עם ניצחונות על קבוצות חלשות והפסדים לקבוצות שבערך ברמה שלה, גלא בקיץ הזה ביצעה שתי החתמות בלבד היא לא מכרה/השאילה עדיין אף שחקן והיא החתימה את אוניקורו בהשאלה מאברטון והחתימה את המגן השמאלי היפני הבינלאומי יוטו נאגטומו כששילמה עליו 2.5 מיליון אירו אחרי שהושאל עליה בעונה שעברה.

הימור המאסטרו: גלא תניף את הגביע.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort