הפתעה בצורת זכייה

ביורו 2004 שנערך בפורטוגל הייתה הפתעה מצד יוון שזכתה בגביע הנחשק למה שנחשב לסנסציה בכדורגל העולמי, היום אנחנו במונדיאל 2018 שהוא מלא בהפתעות אחרי שנבחרות כמו גרמניה, ספרד, פורטוגל וארגנטינה שהיו פייבורטיות לזכייה כבר סיימו את דרכן במונדיאל מוקדם מהצפוי. אחרי שהסתיימו שלב הבתים ושלב שמינית הגמר נותרנו עם 8 נבחרות והן: שבדיה, אנגליה, אורוגוואי, צרפת, ברזיל, בלגיה, רוסיה וקרואטיה.

מתוך 8 הנבחרות הללו רק ארבעה נבחרות יכולות להיחשב לסנסציה אם אחת מהם תזכה והם: רוסיה, שבדיה, אורוגוואי וקרואטיה הסיבה שבחרתי בהן היא מהסיבה שכמעט אף בנאדם לא היה מהמר על אחת הנבחרות הללו לזכייה. שבדיה ורוסיה כמעט בוודאות לא יעברו לשלב חצי הגמר מהסיבה שמחכות להן נבחרות חזקות בדמות אנגליה וקרואטיה. המעומדת הבכירה שלי כעת מבין הארבעה לסנסציה היא אורוגוואי. ולמה דווקא הם? יש להם את מרכז ההגנה החזק ביותר כעת במונדיאל, אותו מרכיבים חוסה מריה חימנס ודייגו גודין שמשתפים פעולה גם במהלך השנה באתלטיקו מדריד, יש להם משחק ראש מעולה וראינו זאת במשחק מול פורטוגל כשהם עצרו פעם אחרי פעם את רונאלדו וחבריו. בהתקפה יש להם שניים מהחלוצים הטובים בעולם: לואיס סוארז (ברצלונה) ואדינסון קבאני (פ.ס.ז') שמשתפים פעולה בצורה נהדרת עם הרמות אחד לשני ומסירות נהדרות פשוט כיף לראות אותם. אבל בשביל שאורוגוואי תמשיך לשב החצי גמר היא תצטרך לעבור משוכה קשה בדמותה של נבחרת צרפת שהציגה  משחק התקפה נהדר בניצחון 4:3 על ארגנטינה כאשר קיליאן אמבפה החלוץ בין ה-19 משאיר את שחקני ארגנטינה מאחוריו בזכות המהירות שלו.

אופטימיות: אצל אורוגוואי ההגנה הרבה יותר טובה וחזקה מאשר ההגנה של ארגנטינה והם יצליחו להחזיק מעמד מול הצרפתים.    פסימיות: הם תלויים מבחינה

יובילו לזכייה? (קרדיט: slate.com)

התקפית בסוארז ובקאבני (שמתאושש מפציעה קלה) שחייבים להציג יכולת טובה כדי שאורוגוואי תעלה לשלב הבא.

גם קרואטיה יכולה לזכות כאשר היא כמעט בטוח תהיה בחצי גמר מהסיבה שהם יותר טובים מרוסיה בכמה רמות, נכון שהם אמרו את זה גם על ספרד שבסוף עפה אבל ספרד פשוט הייתה נוראית במונדיאל הזה הציגה כדורגל משעמם יותר מדי מסירות וההתקפה לא הכי הבריקה (למעט במשחק הראשון מול פורטוגל) ולעומת זאת קרואטיה מציגה כדורגל שוטף במשחקים שלה למעט המשחק מול דנמרק בשמינית שבו הם די התקשו מול ההגנה הדנית החזקה ושוערם המופלא קספר שמייכל.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

עוד נבחרת שאם היא תזכה אבל הפעם לא תיחשב לסנסציה היא אנגליה מהסיבה שבמונדיאלים ואליפויות אירופה האחרונות שבהם השתתפה היא פשוט  נכשלה כל פעם מחדש. אבל למונדיאל הזה היא הגיע עם סגל די צעיר עם תוספת של שחקנים טיפה יותר מבוגרים שנחשבים בה כמנהיגים. בהתקפה האנגלית משחקים חלוץ טוטנהאם האדיר הארי קיין, קשרה של טוטנהאם דלה עלי המוכשר (שלא מציג בנתיים במונדיאל את הכדורגל הנפלא שלו), ג'סי לינגארד קשרה של מנצ'סטר יונייטד וראהים סטרלינג, קשרה  ההתקפי של מנצ'סטר סיטי. הבעיה בנבחרת האנגלית היא עמדת השוער וההגנה שלא מספיק חזקה. בשער האנגלי עומד ג'ורדן פיקפורד שנחשב לאופציה העדיפה ביותר לשער האנגלי אבל הוא די נמוך ביחס לגובה של שוערים אחרים ואפשר להביא דוגמא אחרי המשחק של אנגליה נגד בלגיה: כאשר שוערה של נבחרת בלגיה טיבו קורטואה אמר "שהוא היה הודף את הבעיטה האדירה של עדנאן יאנוזאי שהסתיימה בשער והסיבה שפיקפורד לא לקח את הכדור כי הוא נמוך" (פיקפורד 1.85 מטר וקורטואה 1.99 מטר).

הימור המאסטרו: לדעתי לא היה סנסציה במונדיאל  כאשר הנבחרת שתיקח היא נבחרת ברזיל או בלגיה שיפגשו במשחק ברבע גמר שהמנצחת בו תמשיך לפי דעתי עד לזכייה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort