סעודיה השלימה מהפך דרמטי בניצחון על מצרים

המחזור האחרון בשלב הבתים של המונדיאל הפגיש את מצרים עם ערב הסעודית בקרב לפרוטוקול בלבד כאשר שתיהן עם 0 נקודות וללא יכולת לעלות לשלב הבא.

מצרים, אשר התעסקה בשמועות של סלאח על רצון לפרוש מהנבחרת, תנסה לשכוח הכל ולסיים את המונדיאל עם ניצחון ראשון אי פעם, כשמרוואן מוחסן מאל-אהלי ומוחמד סלאח מליברפול ינסו לסחוף על גביהם את הנבחרת בהתקפה.

ערב הסעודית, שלא הצליחה לכבוש ב-2 המשחקים הראשונים ואחראית על היסטוריה בתבוסה הכי גדולה במשחק הפתיחה, תנסה להשיג ניצחון יוקרתי לאחר שבשלושת המונדיאלים האחרונים אליה העפילה – לא הצליחה לנצח פעם אחת. הניצחון האחרון של הסעודים נערך במונדיאל 1994 ששם הגיע למעמד שיא כשהעפילה אל שלב שמינית הגמר כששם הפסידה לשבדיה.

מי תהיה הנבחרת שתשיג ניצחון ראשון? או שמה המשחק ייגמר בחלוקת נקודות שווה?

הרכב הנבחרת המצרית: אל חדרי (קפטן), פתחי, ג'אבר, חג'אזי, עבדל-שאפי, אלנני, חאמד, סעיד, טרזגה, מוחמד סלאח, מוחסן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכב הנבחרת הסעודית: אל מוסיילם, אל שהראני, מוטאז האווסאוי, אוסאמה האווסאוי (קפטן), אל ברייק, אל דוסארי, אל מקוואי, עטאיף, אל פרג', בהאברי, אל-מוואלד.

המחצית הראשונה:

עשרים דקות ראשונות עברו בגישושים מצד שתי הנבחרות כאשר כל הבעיטות היו מחוץ לרחבה ורחוק מהמסגרת.

דקה 21 התקפה ראשונה טובה במשחק, איבוד כדור במרכז השדה של הסעודים הגיע לרגליו של סעיד, מסירה מצוינת שלו לעומק לעבר מוחמד סלאח השאיר אותו באחד על אחד, ויציאה לא טובה של השוער עזרה לסלאח שהקפיץ מעליו לתוך הרשת !! מוחמד סלאח העלה את מצרים ליתרון 1:0.

סלאח עם צ'יפ מדהים מעל השוער (טוויטר של GETTY IMAGES SPORT)

הצמד סעיד וסלאח הראה שוב ניצוצות כאשר 3 דקות אחרי השער, כדור מדהים של סעיד לעבר סלאח ששוב נשאר באחד על אחד מול השוער, הקפצה נוספת שלו חלפה ליד העמוד ! מצרים איבדה סיכוי טוב לעלות ליתרון מבטיח.

למרות שליטה של הסעודים, המצרים יצאו למתפרצות כאשר סלאח קיבל כדור מחוץ לרחבה, הקפיץ לעצמו ומסר לטרזגה שנשאר לבד מול שוער, החליט לבעוט מהאוויר כדור שחלף סמוך לקורה.

בעיטה ראשונה טובה של סעודיה לעבר השער (!) חילופי מסירות של סעודיה בתוך הרחבה הגיע לרגלו של אל פרג' שבעט מעולה אך הכדור נהדף עלי ג'אבר לקרן.

דקה 39 של המשחק, נגיעת יד של פתחי בתוך הרחבה המצרית שלחה את הסעודים לנקודה הלבנה כאשר אל-מוואלד ניגש לבעוט. בעיטה חזקה שלו לפינה של השמאלית של השוער נהדפה מצוין על ידי אל חדרי שאף נפצע קלות בעקבות ההדיפה. סעודיה פספסה הזדמנות פז לחזור למשחק.

6 דקות מהפנדל הקודם, אל-מוואלד קיבל כדור בתוך הרחבה, ניסה להשתלט עליו בסיבוב אך תפיסה של ג'אבר בידו של החלוץ שלחה את השופט לצפות בהילוך במערכת ה-VAR , לאחר 4 דקות ארוכות של החלטה, השופט סימן על הנקודה הלבנה והוציא את הצהוב לג'אבר. הפעם אל פרח ניגש לבעוט, הפעם הכדור בפנים ! אל פרג' השווה את התוצאה ל1:1 בדקה ה-51 של המשחק במחצית הראשונה.

פנדל מדויק של פרג' העניק (טווטיר של SPORTS DAY)

המצרים ערכו את החילוף הראשון שלהם במשחק כשעמר ווארדה נכנס במקומו של מבשל השער הראשון, סעיד, שניה לפני השריקה לסיום המחצית.

השופט שרק לסיום המחצית הראשונה. שער של סלאח, 2 פנדלים של הסעודים ותוצאת 1:1 סיפקו מחצית ראשונה מדהימה.

המחצית השניה:
המחצית השניה נפתחה בשליטה של הסעודים ולאחר 10 דקות מהפתיחה הגיע האיום הראשון אל השער כאשר הגבהה של באהברי נהדפה ע"י חג'אזי היישר לרגליו של אל פרג' שהניף את הרגל ובבעיטת יעף חזקה העיף את הכדור אל מעל המשקוף.

לאחר מחצית ראשונה מלאת מצבים, המחצית השניה נפתחה חלשה יותר ובדקה ה-65, עם מצב אחד בלבד, נערך החילוף השני של מצרים כאשר סובחי נכנס במקומו של מוחסן, והחילוף הראשון של ערב הסעודית באהברי יצא ובמקומו נכנס אסירי.

ניסיון נוסף של הסעודים כאשר הגבהה מעולה הגיע לראשו של אלמקאוי שנגח לחיבור אך השוער הצליח להדוף מצויין לקרן.

עשר דקות לסיום המשחק, הנבחרות שיחקו ללא הגנה אך גם ללא התקפה. 2 בעיטות למסגרת של סעודיה לעומת 0 של מצרים. הסעודים רצו לנסות ולנצח את המשחק והכניסו אל שחרי במקום אל מוואלד.
המצרים ערכו את החילוף האחרון שלהם כאשר טרזגה יצא ובמקומו נכנס קהרבה.

פתחי קיבל צהוב בדקה ה-86 למשחק לאחר תיקול מאוחר על שחקן יריב.

השופט הניף את השלט ל-4 דקות תוספת זמן, כשבדקה ה-94, אל דוואסרי קיבל כדור נפלא מעטאיף ומזווית קשה, הניף את הרגל והצליח להכניע את השוער ! ערב הסעודית עלתה ליתרון 2:1 בהתקפה האחרונה של המשחק!

אל דוסארי עם שער מכריע (טוויטר של ESPN DATOS)

הסעודים עם ניצחון ראשון מאז 1994, סיימו במקום השלישי בבית לאחר משחק התקפי מרשים עם 22 בעיטות לשער. המצרים יצאו מאוכזבים לאחר שכבר הובילו בתחילת המשחק וכל שנותר לראות זה האם מוחמד סלאח המאוכזב אכן יפרוש מהנבחרת.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort