80:76 להפועל חולון לאחר קאמבק גדול של ירושלים שלא הספיק לה

חצי גמר הפיינל פור השני יוצא לדרך עם האלופה המכהנת הפועל ירושלים נגד מחזיקת הגביע הפועל חולון.

פארסה לא קטנה הייתה לנו לפני המשחק כשחולון בימים האחרונים עשתה שמיניות באוויר על מנת לבטל את גזר דינו של גלן רייס שחזר לקבוצה לצורך שיתופו כבר הערב אך נתקלה בסירוב ובנוסף לכל הפציעה של ג'ו אלכסנדר לא מוסיפה למצבם של החולונים אך במשחק נתון הכל יכול להיות. העונה הקבוצות נפגשו 4 פעמים כאשר במסגרת הליגה ירושלים השלימה סוויפ עונתי חלק על חולון 3:0 אך במסגרת נוקאווט, משחק על כל הקופה בגביע חולון יצא עם ידה על העליונה. מי תפגוש את מכבי בקרב ישיר על התואר? נחכה ונראה.

רבע ראשון:22:20

שלשה של קינסי, חטיפת כדור של הוואל+שלשה של דייסון בקצת יותר מדקה של משחק גרמו לדן שמיר לקחת טיים אאוט, ההגנה של חולון בזמן קצר הייתה שאננית להחריד בעיקר מחוץ לקשת. ריצת 7:0 של חולון החזירה אותם למשחק, היא הראשונה במשחק שניסתה לקלוע מה-2. אלי-אופ יפיפה של רוברטס מאסיסט של בר טימור הסתיים באנד וואן. דאנק פסיכי של המילטון שהוביל את חולון עם 7 נק' העניק יתרון 4 לחולון. אלכסנדר עלה לשחק על אף הפציעה שהוא סוחב, נקווה שהוא לא ישחזר את אירועי הווארד אמש שהמשיך לשחק פצוע. רבע ראשון מאוד צמוד עם המון שינוי יתרונות בין הקבוצות הסתיים ב22:20 לזכות חולון שבזכות המילטון ברבע ראשון פנטסטי של 10 נק' הוביל את הצהובים.

רבע שני:24:21

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ליאור אליהו פשוט חושך אצל ירושלים עם שתי עבירות כשאחת מהן ל-3 זריקות ואיבוד כדור שלא ברור אם הוא היה זריקה או מסירה עם הגויאבה הקבועה. ירושלים שמרה אזורית 2-3 שאילץ את חולון לזרוק מחוץ לקשת וכאשר חדרה לצבע נתקלה בחומה בדמות הוואל את רוברטס, לעומת זאת חולון ששמרה אזורית 2-3 גם כן ירושלים פרצה באמצעות קרוס אוברים שלמעשה הורידו בכל פעם לחולון שחקן הגנה ויצרה יתרון של 2-1 בהתקפה. תמיר בלאט ויוגב אוחיון הסתבכו מוקדם יחסית בעבירה שלישית אישית, במסגרת החוק הרוסי זו מכה לא קלה אך יותר של חולון מאשר של ירושלים בהתחשב בעובדה שאוחיון רק חזר מפציעה. סטרטוס פרפרוגלו המוציא לפועל עם 13 נקודות ו5/7 מהשדה הקלעי המוביל בירושלים. בר טימור באנד וואן לאחר טעות הגנתית קשה של ג'ו אלכסנדר יצר ריצת 7:2 אך ג'ורדן המילטון מיהר לעצור את הריצה עם אנד וואן משלו .ריצת 5:0 של חולון של המילטון חייבה את קטש לקחת פסק זמן ראשון של ירושלים שכשלה כבר פעם שנייה לייצר בריחה ולשבור את תקרת הזכוכית של יתרון שיא 6. דייסון שאמור היה להוות מפתח אצל ירושלים רע מאוד עם מדד 3- ו2/8 משדה בתוספת של שני איבודי כדור ואם זה לא מספיק אז גם המדד +/- שלו שלילי עם 2- כשהוא על הפרקט. המילטון בשלשה מקילומטר על הבאזרר הוריד את חולון ביתרון 5.

(צילומים עודד קרני ולירון מולדובן, האתר הרשמי של מנהלת הליגה)

תוצאת מחצית:46:41 להפועל חולון על הפועל ירושלים, המילטון פשוט להט יחד עם טו הולוואי, שניהם יחד קלעו 31 נק' מתוך ה46 של חולון ובעיקר התקפית המחמאות הולכות לחולון, הגנתית מעט פחות היא די נעזרת בהרבה איבודי כדור והחטאות של ירושלים אך עצם הביטול של דייסון וקינסי התקפית ההגנה של חולון ראויה לשבחים.

הגיע למשחק(צילומים עודד קרני ולירון מולדובן, האתר הרשמי של מנהלת הליגה)

רבע שלישי:20:14

גלן רייס? מהיום תגידו ג'ורדן המילטון! שלשה קשה בפתיחת הרבע שלו העלתה את חולון ליתרון שיא שלה במשחק, יתרון 6. מזל טוב, תקרת הזכוכית של הפרש השיא 6 נשברה ועלתה ליתרון 8 לזכותה של חולון, וואו על אף שעל הנייר יתרון ברור לירושלים חולון באה חדה יותר, ממוקדת יותר ומצאה את הנק' עם המון קור רוח. אנד וואן של טו הולוואי שעל אף שההצגה שייכת להמילטון הוא לגמרי שם כדי לעזור עם 16 נק' ויתרון דו ספרתי ראשון במשחק. הוולואי בראש בראש מול המילטון כאשר נכון ל4:45 לסיום הרבע הוא מוביל את רשימת הקלעים עם 22 נק', ירושלים חושך בשני צידי המגרש ומשום מה קטש לא לקח טיימ-אאוט. ג'ו אלכסנדר אומנם לא תרם ממש התקפית אך הגנתית הוא עם 3 חסימות ועבודת הגנה לא רעה בכלל. רוברטס סיים את הערב עם עבירה 5, 9 נק', 4 ריב' ומדד 13 אך +/- הוא ב5-. סיום רבע שלישי 66:55 להפועל חולון שנתנה רבע גדול לעומת רבע בלהות מבחינתה של ירושלים שמיזערה נזקים לקראת סוף הרבע עם שלשה של פרפרוגלו על הבאזרר.

רבע רביעי:14:21

ירושלים פתחה טוב את הרבע עם ריצת 4:0 והורידה את ההפרש לחד ספרתי, 7 במספר. אלי-אופ יפה של טיישון תומאס מאסיסט חכם מאוד של גיא פניני. ירושלים לא וויתרה והורידה את ההפרש ל-6 מנגד הלחץ החל לשחק בצד של חולון והתקשתה למצוא מנהיג שיוציא אותה מהבוץ. ג'רום דייסון אומנם בערב חלש אך שלשה שלו במאני טיים הורידה את ההפרש עד לכדי פוזישן אחד בלבד של 3 הפרש. ריבאונד התקפה קריטי של פרפרוגלו הוריד את ההפרש ל-1 בלבד, חולון איבדה את הראש, לא יאמן מה הלך פה ואיזו אינטנסיביות בשני צידי המגרש פתאום מצד ירושלים שהביאה את האנרגיות הללו משום מקום וחולון נכנסה להלם. לא יאמן, אלכסנדר החטיא את הזריקה השנייה שלו מן הקו ופשוט חטף להוואל את הריבאונד מהידיים אך המילטון כשל לעשות נקודות מן המהלך ודייסון העניש בצד השני של המגרש עם אנד וואן מהדהד שהעביר את היתרון לירושלים מזה הרבה זמן במשחק. טעות שיפוט קשה במאנט טיים לאחר איבוד כדור ברור של ג'ו אלכסנדר השופטים סירבו ללכת למוניטור ופסקו לכדור של חולון, שהשיגה את הנקודות בזכות המתנה מהשופטים. אנד וואן של טיישון תומאס החזיר קצת צבע ללחיים של אוהדי חולון, יתרון 2 חולון. ג'רום דייסון הגיע לרבע הרביעי כאילו עד עכשיו רק התחמם עם שלשה גדולה שהחזירה את היתרון לירושלים. המתח בעיצומו כשהיתרון הוא 1 בלבד לחולון ונותרו עוד 1:30 לבאזרר האחרון. חנן קולמן עם שלשת קלאץ' הגדיל את ההפרש לשני פוזישנים והפרש 4 לחולון כשנותרה דקה לשחק. וואו שריקה מוזרה של אסתרון ששרק לצעדים כנגד המילטון שגם בשידור החוזר היה נראה חוקי לחלוטין אך ירושלים כשלה לצמצם את ההפרש בפוזישן של וריבאונד התקפה של ג'ורדן המילטון כשנותרו 11 שניות לשחק הוא נשלח לקו העונשין, והחטיא את שתי הזריקות. קינסי שקטף את הריבאונד שיחרר שלשה מהירה והחטיא אותה.

המון שקט וניסיון(צילומים עודד קרני ולירון מולדובן, האתר הרשמי של מנהלת הליגה)

תוצאת משחק:80:76 להפועל חולון שהעפילה לגמר ליגת ווינר סל והיא במרחק 40 דק' מדאבל, בגמר היא תפגוש את מכבי תל אביב לקרב על כל הקופה אך מי שיצטרף לחולון בחמישי הוא גלן רייס ושילוב שלו עם המילטון עשוי להיות המפחיד בליגה מנגד ירושלים נתנה את הלב ועשתה קאמבק ענק אך הוא לא הספיק לה והיא סיימה את העונה. המילטון עם דאבל דאבל של 21 נק' ו10 ריבאונדים איש המשחק.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort