מאני טיים: פיינל פור 2018 יוצא לדרך במלוא העוצמה

פיינל פור 2018 עומד לצאת לדרך בהיכל נוקיה ביום ראשון הקרוב עם הדרבי התל אביבי וביום שני בין הפועל חולון לאלופה המכהנת הפועל ירושלים, יהיה חם!

המאמנים(דף הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב)

הפועל תל אביב-מכבי תל אביב (יום ראשון שעה 21:00)

אם למישהו היה ספק איזה משחק בפיינל פור יהיה לוהט יותר (לפחות על הנייר) אז הדרבי התל אביבי הולך להיות לוהט שכן על אף כל המפגשים שהיו בין הקבוצות השנה (5 במספר) היו רק הכנה לקראת המפגש הקריטי ביום ראשון (מפגש 6 העונה בין הקבוצות) בין השתיים.

אחלה יריית פתיחה לפיינל פור כי הדרבי תמיד לוהט (דף הפייסבוק הרשמי של הפועל תל אביב)

שתיהן ניצחו את הסדרות שלהן בתוצאה 3:1 כאשר מכבי תל אביב הדיחה את עירוני נס ציונה והפועל תל אביב הדיחה את מכבי אשדוד/באר טוביה. למעשה הפועל תל אביב הקבוצה היחידה מבין קבוצות הפלייאוף שניצחה את הסדרה ללא יתרון הביתיות(לכאורה) שכן בכל משחק גם באשדוד הקהל האדום הגיע בהמוניו לדחוף את הקבוצה ויצר אווירה ביתית גם במשחקי החוץ הקשים באשדוד שבעונה הסדירה הייתה מקבוצות הבית הטובות בליגה. אין ספק שהפועל מגיעה לפיינל פור בכושר הטוב ביותר מקבוצות הליגה עם 8:3 לזכותה במסגרת הסיבוב ה-3(אלופת הסיבוב השלישי של הליגה) ועם תצוגת פלייאוף מרשימה עם שני בלואו-אאוטים מול אשדוד ועוד ניצחון צמוד אך עם תצוגות כדורסל מרשימות והתעוררות של שחקנים שבמהלך העונה הסדירה די גמגמו ואף כמעט נחתכו בדמות טאי מקי, אדריאן בנקס, תומר גינת, רביב לימונד, ג'רל מקניל למעשה כל הפועל תל אביב הציגה פלייאוף מצוין ורשמה היסטוריה אישית מבחינתה כאשר העפילה לפיינל פור לראשונה במבנה החדש של קבוצת אוהדים ובפעם הראשונה מזה 13 שנים!

התלכיד הקבוצתי של פרנקו והצמד החם "רפי (מנקו) (תומר) גינת" (דף הפייסבוק הרשמי של הפועל תל אביב)

מנגד מכבי תל אביב לא התקשתה יותר מדי מול נס ציונה על אף שרוב התוצאות היו צמודות ונס ציונה נלחמה פערי האיכות בין הקבוצות הורגשו והחשש שמכבי מעט שאננה לקראת המפגש הנוכחי שעל אף שהמשחק יתקיים בביתה בהיכל נוקיה זה ממש לא הולך להיות משחק ביתי אופייני של מכבי שכן חצי מהכרטיסים שהוקצו לקבוצה האדומה של העיר נחטפו בזמן קצר מאוד אך היתרון של מכבי מעבר לעומק הסגל ואיכות הזרים יתבטא גם בניסיון ובמסורת שכן הפועל קבוצה מאוד בוסרית שרוב העונה גמגמה בעוד מכבי שמרה על יציבות מסוימת(סיימה במקום ה-1 בעונה הסדירה) ועם הצירוף של ג'רמי פארגו לסגל הקבוצה שהתאים כמו כפפה ליד היא נראית כמו מתמודדת חזקה על התואר בניגוד לשנים קודמות שבהן היא כשלה 4 שנים רצוף להעפיל לגמר הפיינל פור השנה היא חזק בתמונה על התואר. ההימור שלי דרבי צמוד עד הסוף עם ניצחון של הסינדרלה באדום.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
האקס פקטור ומצטיין הסדרות בפלייאוף (דף הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב)

הפועל ירושלים-הפועל חולון (יום שני שעה 21:00)

אחד המפגשים היותר מרתקים שסיפק לנו הפלייאוף הוא בין המקום ה-2 בעונה הסדירה הפועל חולון שהיא הקבוצה היחידה שנאלצה לשחק משחק 5 מכל ארבעת הפיינליסטיות לבין הפועל ירושלים מהמקום ה-3 שעל אף עונה די מגמגמת בפלייאוף הם הגיעו קילרים ונראו מעולה בסדרה מול גלבוע/גליל בעיקר דייסון, הוואל, רוברטס ובר טימור.

היכולת של הפועל חולון בסדרה מול אילת אמורה להדאיג אותה מאוד שכן אילת היא לא היריבה הכי קשה מכל יריבות הפלייאוף לא מבחינת סגל שחקנים ולא מבחינת היכולת בעונה הסדירה (מקום 7) ובכל זאת חולון לא הצליחה לנצח בחוץ וגם בנצחונות בית ברוב המשחקים לא הייתה יכולת משכנעת, יכול להיות שזו הסיבה שהוחלט להחזיר את גלן רייס ג'וניור בניגוד לכל ההצהרות חולון מבינה שבלי הכוכב הגדול שלה אם ותעבור את ירושלים אין לה יותר מדי מה למכור בגמר ולכן תקווה להגיע בשיא הפוקוס למשחק מול ירושלים ולאפשר לגלן רייס לעשות את הקסמים שלו במאני טיים של העונה.

לא הרשימה עד כה בפלייאוף (צילום:עודד קרני, האתר הרשמי של מנהלת הליגה)

הפועל ירושלים התחילה רע מאוד את הסדרה נגד גלבוע/גליל היא הייתה רכה בהגנה, קבלת החלטות רעות בהתקפה ותצוגה של ג'ייקובן בראון וטל קרפלס הכניסו את ירושלים ללחץ שכן איבדו את יתרון הביתיות אך במשחק 2 ירושלים הגיע אגרסיבית והציגה כדורסל טוב והחזירה לעצמה את יתרון הביתיות ובמשחק 3 חל המפנה ביכולת של ירושלים שכן על אף שמיטת יתרון דו ספרתי מבטיח במהלך רוב המשחק והגעה להארכה השחקנים של ירושלים לא נפלו מהרגליים, התעשתו על עצמם וניצחו את המשחק ושמרו על הבית ובמשחק 4 זו כבר הייתה הצגה של ירושלים בהובלתו של ג'רום דייסון והיא מגיעה ביכולת שיא לפיינל פור. ההימור שלי ירושלים בהפרש דו ספרתי מעפילה לגמר שלישי רצוף.

להטו בסדרה (צילום לילך וייס, האתר הרשמי של מנהלת הליגה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort