דרמה גדולה ברוממה טרפה את הקלפים

משחק העונה בתחתית ליגת ווינר סל בין שתי נועלות הטבלה כשהמארחת מכבי חיפה במקום האחרון מול עירוני נהריה האורחת שמעליה בטבלה. מדובר במשחק מפתח שכן אם נהריה תנצח בו חיפה תהיה בודדה בתחתית אך לנהריה נותרו 5 משחקים אחרונים מול קבוצות הצמרת(חולון,מכבי,ירושלים,אשדוד והפועל תל אביב) כשלחיפה נותרו 5 משחקים קלים יותר(ראשון,הרצליה משחק מפתח, גלבוע/גליל וחולון) ניצחון של נהריה היום ירחיק אותה 4 ניצחונות מחיפה משמע שיספיק לה עוד ניצחון אחד מול אחת הגדולות על מנת להבטיח השארות אך הפסד של נהריה יקרב את חיפה למרחק 2 נצחונות בלבד מנהריה. בשני הסיבובים הקודמים כל קבוצה ניצחה בביתה וכעת במסגרת הסיבוב ה-3 כאמור ניצחון של מי מהקבוצות יהווה נקודת מפתח בקרבות התחתית עד לסיום העונה ואין ספק שהתבוסה אתמול של הרצליה הרגיעה מעט את נהריה וחיפה.

רבע ראשון:16:14

פתיחה רעה של שתי הקבוצות אך הסל הראשון הגיע בדקה ה-2 לרבע עם סל ועבירה של לוינגסטון. תרגיל חוץ יפה של נהריה הסתיים בסל קל של סטיב נאש, מכבי חיפה חייבת להיות הרבה יותר עירנית בהגנה. לאחר אינספור החמצות של חיפה רג'ינלד באקנר תפר את הסל ועבירה. החטאה מביכה של איגור נסטרנקו מתחת לסל ומכבי חיפה עלתה ליתרון ראשון כתוצאה מכך. 5 שלשות זרקה נכון לדקה ה5 ברבע וכולם לא נכנסו. סל ועבירה יפיפה של אנג'ל רודריגז כשהוא ביצע ספין מושלם על הגב של יפתח זיו. השופטים שרקו עבירה בלתי ספורטיבית לחובת גאסקינס, לדעתי החמירו איתו אך בהתחשב בסיטואציה שריקה הגיונית. אלי אופ יפה של נסטרנקו חייבו את ברק פלג לקחת טיים אאוט ראשון במשחק כי עד כה הקבוצה שלו אאוט. שלשה ראשונה של היום מידיו של עודד ברנדווין 1/8 של חיפה. בנגיעה הראשונה של וואריק הזר החדש של נהריה בכדור הוא סחט סל ועבירה. חטיפה חכמה מאוד של לוינגסטון שהשאיר לוואריק שקלע והוריד את נהריה על הבאזרר ב16:14 לזכותם. סקור נמוך אומנם אך כראוי לשתי הקבוצות החלשות ביותר בליגה.

ברק פלג היה מאוד פעיל על הקווים(הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה)

רבע שני:14:19

שלשה ראשונה גם לנהריה עם סל של בן צבי. ברק פלג מאוד פעיל על הקווים אך שחקניו על הפרקט, פחות. אליי אופ נפלא של באקנר מאסיסט של ברנדווין שהוא המצטיין על המגרש נכון לדקה ה-4 ברבע. שתי הקבוצות נראות זוועה התקפית ולא בגלל הגנות גדולות אלא בגלל יכולת מביכה לסיים מהלכים והרי הנתונים כשנותרו 4:07 לסיום החצי- מכבי חיפה עם 35.4% אחוזים מהשדה ועירוני נהריה עם 26.9% מהשדה בלבד! אלה נתונים שגם לליגה הלאומית מביכים. יפתח זיו זוועתי עם 1/5 מהשדה ו1/2 מהקו. בלתי ספורטיבית שנייה לחובת חייבה וראשונה לחובת ברנדווין שהפעם בלב שלם אין הצדקה לשריקה אך כיאה לקרב תחתית השופטים כנראה מנסים להמנע מיתר אגרסיביות. איכשהו חיפה קצת ברחה לנהריה והיא בהפרש שיא של 7. אלכס יאנג בדאנק גדול צמצם את ההפרש ל5 והשאיר פוזישן אחרון לחיפה. וואו שלשה מטווח גדול של אלכס יאנג על הבאזרר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

תוצאת מחצית: 30:33 למכבי חיפה שהסריחה מעט פחות את הפרקט מאשר עירוני נהריה אך ממש אין לה במה להתנחם והחצי השני יהיה גורלי ביותר בעיקר מבחינתה של נהריה.

משחק חלש מאוד(הטוויטר הרשמי של מכבי חיפה)

רבע שלישי:14:13

לחצי הזה שתי הקבוצות עלו עם אחוזים טובים יותר כשהסקור לאחר שתיים וחצי דקות בלבד הוא 6:5 לנהריה. יפתח זין התעורר מעט עם שתי קליעות יפות בג'אמפ שוט מחצי מרחק. ההפרש נע רוב הזמן בין פוזישן לשניים לזכות חיפה אך עדיין הסקור נותר נמוך ושתי הקבוצות זוועתיות מחוץ לקשת. משחק צמוד מאוד אך ממש לא התעלה לרמה גבוהה עם המון החטאות וזריקות הזויות של שתי הקבוצות ללא תכלית, מהלכי כדורסל פשוטים אנחנו לא רואים מאף קבוצה. סיום הרבע 44:46 לזכות חיפה.

האתר הרשמי של מכבי חיפה

רבע רביעי:19:21

מאני טיים, ביג טיים כי הרבה מונח על הכף פה במיוחד בשביל נהריה כזכור שמחכים לה חמישה משחקים מהגיהנום עד סיום העונה. אלכס יאנג היחידי שכביכול מתפקד בנהריה כי האחוזים שלו לא מנחמים אבל הוא לפחות קולע ומנטלית הוא נראה היחידי שבא למשחק הזה. נהריה סוף סוף עלתה ליתרון לאחר הרבה דקות בהן חיפה הובילה. שימו לב לנתון הבא 3/28 לחיפה מחוץ לקשת לא ברור למה היא ממשיכה לזרוק מן הטווח הזה אך בהתחשב בעובדה ש2/3 שנקלעו הן ע"י ברנדווין ו25 זריקות שהלכו לשום מקום זה נתון הזוי, לא ברור אך נהריה לא ניצלה זאת כדי להיות ביתרון משמעותי בשלב הזה של המשחק אך מבט חטוף על האחוזים של נהריה מכל הטווחים ובעיקר מהקו מסבירים הרבה(9/18). נהריה עד כה טובה יותר ברבע האחרון אך נותרו עוד 6 דקות עד לסיום וההפרש כל כך מזערי ככה שהכל עוד נותר פתוח. לא זוכר מתי פעם האחרונה נשרקו כל כך הרבה עבירות בלתי ספורטיביות וזו ה-3 של מכבי חיפה היום הפעם של זאק גראהם. יתרון שיא של עירוני נהריה עם שלשה קריטית של שולדבראנד, 8 הפרש. חיפה יצאה מריכוז ולא הפסיקה לבצע איבודי כדור/עבירות תוקף טיפשיות וזה נראה כאילו היא איבדה את המשחק שהיה בידיים שלה רוב המשחק. בלתי ספורטיבית לחובת שולדבראנד ובצדק נגד זאק גראהם. חיפה בריצת 4:0 הורידה את ההפרש ל4 בלבד. חיפה כשלה לקחת ריבאונד הגנה וכל כדור הוא קריטי כשנותרו 3 דקות לסיום. שתי הקבוצות נכנסו לבעיית עבירות לכן כל עבירה משמע זריקות ונותרו 2:43 עד לבאזרר.זאק גראהם קלע 2/2 מן הקו והוריד את ההפרש ל1 בלבד כשנותר 1:14 לשחק. איזה מלך עוז בלייזר שקלע שלשה במאני טיים והעלה את חיפה ליתרון 61:63 כשנותרו 25.8 לבאזרר האם נהריה מסוגלת להכריח הארכה, ואולי לקלוע שלשה מנצחת? לא יאומן! אלכס יאנג הגיע לליי אפ חופשי לחלוטין והצליח להחטיא את זה, אם נהריה תרד ליגה זו תהיה החטאה שהוא ונהריה יזכרו לעוד הרבה זמן…לא יאמן שוב, וורקמן החטיא שניים רצוף מהקו ונהריה לא לקחה את הריבאונד ושלחה את גראהם לקו שקלעה את שתיהן, פשוט ביזיון החוסר לחימה של נהריה במשחק הכי חשוב שלה העונה.

תוצאת סיום:63:67 למכבי חיפה שדוחה את הקץ ולפי הלו"ז משחקים שנותר היא עשויה מאוד למצוא את עצמה עוד עונה בליגת העל בתנאי שהיא תנצח משחקים שעל הנייר היא יכולה לנצח כשמנגד נהריה חייבת לעשות שינוי מהיר וקיצוני ביכולת אם היא רוצה להשאר בליגת העל כי כל משחק עכשיו זה מלחמת עולם והיא בעטה בדלי בהזדמנות שניתנה לה לברוח מעט מהתחתית.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort