הרבה דרמות ותהפוכות בערב הכדורסל של ישראל

ברוכים הבאים לישורת האחרונה של העונה הסדירה בליגת ווינר סל! אתמול למעשה התקיימו המשחקים הראשונים של הסיבוב השלישי והיום הם ממשיכים בכל הכוח עם הפועל אילת נגד עירוני נהריה, הפועל חולון נגד גלבוע/גליל ולסיום הפועל תל אביב נגד מכבי ראשון לציון.

הפועל חולון-גלבוע גליל 94:89

בשני הסיבובים הראשונים ניצחה הפועל חולון את גלבוע גליל אך בגביע ווינר שפתח את העונה יצאה גלבוע גליל כשידה על העליונה. גלבוע גליל הגיעה למשחק הזה מול מוליכת הטבלה לאחר ניצחון בית על ראשון לציון והיא תרצה להמשיך במומנטום כי לפני כן היא הפסידה 4 משחקים רצוף! מנגד חולון במומנטום מצוין בראש הטבלה להוציא את ההפסד לירושלים היא בכושר טוב מאוד.

רבע ראשון:21:32

פתיחה טובה מאוד של זאק לידיי שקלע 12 נקודות מתוך ה-16 של גלבוע גליל כשהשעון הורה על 1:42 לסיום הרבע אך לצערו חולון קצת יותר בעניינים והם ביתרון 5 בזכות גלן רייס שהוביל אותם עם 9 נק'. שלשה ענקית של שלומי הרוש על הבאזרר קבע הפרש דו ספרתי עם סיום הרבע על אף פתיחה אדירה של זאק לידיי בשורות גלבוע/גליל כדורסל זה משחק קבוצתי וחולון איכותית יותר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רבע שני:32:16

פתיחה טובה של גלבוע/גליל לרבע, נראית חדה הרבה יותר ולאט לאט גם האריסון ובראון נכנסים למשחק מה שמאותת על דברים טובים בשביל אריאל בית הלחמי ושלשת קלאץ' של בראון עם יד בפנים צמצמה את ההפרש  ל3 בלבד. יתרון ראשון של גלבוע גליל 2 דקות לסיום הרבע, בעיקר בזכות עבודה הגנתית מרשימה וכניסה של עוד שחקני חמיישיה לשטף המשחק. עמית ראובן עם סל גדול על הבאזרר הוריד את גלבוע גליל ביתרון 5 למחצית

תוצאת מחצית:53:48 לזכות גלבוע גליל שברבע שני גדול השיגה את היתרון על אף פתיחה רעה שלה היא החלה להגביר את השמירה ברבע השני וגרמה לחולון לקלוע חצי ממה שהיא קלעה ברבע הראשון! אם היא תמשיך בהגנה האגרסיבית הזו הניצחון יהיה שלה.

רבע שלישי:25:22

על אף שהיתרון של גלבוע/גליל מזערי הראש של חולון לא במשחק, פניני וגלן רייס רבו במגרש ביניהם וגלן רייס קיבל עבירה טכנית על זה, פשוט הזוי ואיפה דן שמיר שצריך היה להשתלט על העסק הזה?! זכרו את זה טוב כי לדברים האלה אין מקום בקבוצת כדורסל בייחוד ברגעי פיגור זה יתנקם בהם בצורה הכי מכוערת במאני טיים משמע בפלייאוף. ההפרש אומנם 4 בלבד אבל התחושה כאילו זה דו ספרתי לזכות גלבוע כי חולון בשני צידי המגרש פשוט נעלמו, גלבוע פראיירים שהם לא ניצלו את זה כדי לברוח כי בכדורסל כמו בכדורסל מספיק שבריר שנייה שהמומנטום יעבור והם יאבדו את המשחק. גלבוע גליל במיני בריחה עם 9 הפרש 2 דקות לסיום הרבע עם שלשה גדולה של האריסון שמיר לא חיכה ולקח טיים אאוט, הוא חייב להעיר את החבר'ה שלו כי נשאר מספיק זמן לתקן ולנצח את המשחק הזה. ג'ייקובן בראון פשוט להט בשורות גלבוע גליל עם שתי שלשות וחטיפה דקה לסיום הרבה ההפרש גדל לדו ספרתי בשביל גלבוע גליל אך חולון למזלה היה לה את טו הולוואי שקלע שלשה והרגיע קצת את ההתלהבות של גלבוע גליל בדקות האחרונות. 78:70 לזכות גלבוע גליל בסיום הרבע, האם חולון מסוגלת לחזור?

רבע רביעי:16:19

ריצה גדולה של חולון מתחילת הרבע וסל ועבירה ענק של גלן רייס הוריד את ההפרש ל 4 בלבד. אך זאק ליידי בשלו הגיב עם סל ועבירה משלו בצד השני, ערב ענק שלו עם 27 נק' כשנותרו עוד 4 וחצי דקות לשחק. גם ג'ייקובן בראון בערב פסיכי עם שלשה אדירה 6/6 מחוץ לקשת עם 29 נק'!  סל ועבירה במאני טיים של איש הערב או לפחות אחד מהם זאק לידיי! סל חשוב מאוד של בראון כשנותרו 18 שניות על השעון ביצע ליי אפ מושלם והגדיל את ההפרש ל-4 משמע שני פוזשנים.

תוצאת סיום: 94:89 גדול לגלבוע גליל בביתה של מוליכת הטבלה. כל הקרדיט כמובן לג'ייקובן בראון וזאק לידיי שנתנו ערב לפנתיאון וחולון תצטרך לעשות חושבים לאו דווקא בגלל התוצאה אלא בגלל האירוע בין פניני לגלן רייס ברבע השלישי.

ערב אדיר שלו ושל זאק ליידי(האתר הרשמי של מנהלת הליגה)

הפועל תל אביב-מכבי ראשון לציון 79:82

טקס מרגש בדרייב אין לזכרו של אורי שלף ציינו הערב בהפועל תל אביב 3 שנים ללכתו של האדם שבזכותו קיימת היום הפועל. שתי הקבוצות נפגשו העונה פעמיים במסגרת שני הסיבובים הראשונים כשבשניהם הפועל תל אביב ניצחה והיא תקווה להשלים היום סוויפ עונתי על חשבון ראשון לציון שמנגד תחסר הערב את הרכש הנוצץ שלה לנגפורד אך מי שחוזר הוא טולפסן שהוא חשוב לא פחות.

רבע ראשון:20:18

פתיחה טובה יותר של ראשון לציון שנכנסה בכל הכוח לצבע וההגנה של החבר'ה בלבן לא הצליחה לעצור את החדירות של ראשון לציון. הפועל תל אביב התעוררה לקראת סיום הרבע בהובלתו באופן מפתיע של טיי מקי שקלע 6 נקודות והוביל את קלעי הפועל אך היא יורדת בפיגור פוזישן אחד בסיום הרבע 20:18 לראשון לציון.

רבע שני:19:12

פתיחה נוראית של הפועל תל אביב לרבע הזה כשראשון לציון הגיעה ליותר מדי סלים קלים בצבע. מי שמככבים בשורות ראשון לציון הם מארק טולפסון שחזר מפציעה ארוכה וזלמנסון עם 8 נק' כ"א נכון לדקה ה-5 ברבע. הפועל תל אביב פשוט לא בפוקוס ונראה כי התסמין של פוסט דרבי אצל הפועל בעיקר אחרי ניצחונות פשוט מפרק את הפועל וראשון לציון ניצלה את השאננות של הלבנים עד הסוף ומשחקת פשוט ונכון.

תוצאת מחצית:39:30 לראשון לציון שמשחק מול הפועל על הנקודה החלשה שלה וזה הקליעה מבחוץ וכאשר הפועל ניסתה לסגור לה את ה-3 היא נכנסה לצבע וקלעה המון סלים קלים, זה נראה רע מבחינת הפועל.

בא רעב מהפציעה טולפסן(האתר הרשמי של מנהלת הליגה)

רבע שלישי:20:20

חושך, זה בלשון המעטה מה שהפועל מראה על המגרש כשראשון לא בערב מבריק אך יותר חדה מהפועל עושה את העבודה וזלמנסון בא חד הערב עם 16 נק'. הפועל תל אביב על אף שיפור ביכולת לא הצליחה לצמצם את ההפרש אך למומנטום יהיה תפקיד חשוב ברבע האחרון.

רבע רביעי:20:32

הפועל תל אביב צמצמה את ההפרש ל5 בלבד כשנותרו 7:43 דקות על השעון. שמוליק ברנר קיבל עבירה טכנית, לדעתי לא בצדק שכן החמירו איתו יותר מדי עקב תלונות על הסל האחרון של הווארד שנחסם אך לא בצורה חוקית כאשר ברנר מחה כנגד הקביעה וקיבל את הטכנית, זה ללא ספק שריקה שעלולה לחרוץ גורלות במשחק. סל מטורף של טולפסן על סוף שעון הזריקות אך ההגנה של ראשון בצבע בדקות האחרונות לוקה בחסר והפועל סחטו יותר מדי עבירות במעט מאוד זמן. סל יפיפה של זמלנסון עם פוסט הוק מושלם. יתרון ראשון להפועל במשחק ואין זמן יותר טוב מעכשיו להרוויח אותו ומי אם לא ג'רל מקניל לקלוע את הסל הכל כך חשוב הזה. ממשחק מת התעורר לנו המשחק ברבע הרביעי. הפועל תל אביב בפרק זמן קצר מאוד גמרה גם היא את מכסת העבירות לרבע ועכשיו כל עבירה בשני צידי המגרש ילכו לקו. שלשה חשובה מאוד של רביב לימונד העניקה יתרון שלוש כשנותר דקה וחצי, וואו סל ועבירה של הווארד הקפיצה את האולם באוויר! שלשה של בן שימול בצד השני ציננה את ההתלהבות. וואו שני כדורים חוזרים בהתקפה של הפועל ואיזו הפקרות של ראשון שנפלה מהרגליים אפשרה ללימונד ליי אפ קל ונותרו 25 שניות על השעון כשההפרש הוא 5, זו לא פעם ראשונה שראשון שומטת יתרון מבטיח מול הפועל תל אביב… גם הפועל הפקירה וזלמנסון אמר תודה רבה עם ליי אפ קל משלו. וואו כמו שרבים וטובים כבר אמרו "הפועל אוהבת את זה קשה…" שלשה אדירה של דרו קרופורד הורידה את ההפרש ל-1 בלבד כשנותרו 11 שניות לשחק והכדור של הפועל. גפני החטיא שתיים מן הקו וראשון לציון לקחו ריבאונד וכדור גדול של בן שימול הגיע לסיגרס לבד לגמרי אך סגירה גדולה של מקניל מנעה סל בטוח של סיגרס שכשל לשחרר זריקה וקיבל שריקה על צעדים, וואו איזו דרמה!!! מקניל קלע שניים מן הקו וסגר את הסיפור, משחק רגוע וסולידי על גבול המשעמם עד הרבע הרביעי שם קיבלנו משחק לפנתיאון!

תוצאת סיום:79:82 להפועל תל אביב שנתנה רבע רביעי גדול מהחיים אך אסור לה לנוח על זרי הדפנה שכן שלושה רבעים רעים שלה מנגד ברנר יוצא עם התסכול האמיתי שכן ראשון הובילה כמעט כל המשחק והפסידה אותו לבסוף, שזה רק לא יצור משבר אצל ראשון…

על אף ערב אישי טוב שלו הוא יוצא מופסד, עידן זלמנסון(האתר הרשמי של מנהלת הליגה)

*הפועל אילת-עירוני נהריה 73:83

משחק נוסף שנארח הערב היה בין הפועל אילת לעירוני נהריה באילת, החצי הראשון הלך טוב מבחינתה של נהריה אך במאני טיים נהריה קרסו מהרגליים עקב קבלת החלטות שגויה והפסידו את המשחק לאילת שמבססת את מקומה בטופ 8 ונראית כמו קבוצת פלייאוף לגיטימית לכל דבר ועניין

קלעים בולטים:לויד 25 נק', טרדוול 15 נק' וגריפין 14 נק' בשורות אילת

                    יאנג 22 נק', זיו 14 נק' ונאש 13 נק' בשורות נהריה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort