לקראת המחזור ה-30 בליגה הגרמנית

המחזור הקרוב ייפתח ביום שישי כאשר באיירן מינכן הבטיחה את האליפות וכעת נתמקד בקרבות התחתית ובקרבות על כרטיס השתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה. שני היורדות הבטוחות ככל הנראה הובטחו למעט נס שיציל אותם אבל יש עוד שלושה קבוצות שצמודות זה לזאת בנוגע לפלייאוף ההישרדות שבו הקבוצה שסיימה בליגה הראשונה במקום ה-16 תפגוש בסוף העונה את הקבוצה שסיימה במקום ה-3 בליגה השנייה לצמד משחקים שהמנצחת בסיכום נשארת בליגה הבכירה.

ובואו נציג את שלושת הקבוצות

מקום 14 ועם 30 נקודות: (יחס שערים: 22-) פרייבורג- הקבוצה שסיימה במקום ה-7 והנהדר בשבילה בעונה שעברה, העונה היא משחקת בצורה פחות טובה כאשר במשחקי החוץ היא אפילו לא מהווה איום עם 9 נקודות מ-42 נקודות אפשריות (21% הצלחה) ולא שבמשחקיה הביתיים היא מראה תוצאות מרשימות כשאר נתוניה כך: 21 נקודות מ-45 נקודות אפשריות במשחקיה הביתיים( 46% הצלחה), בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה היא הפסידה ובהם הבקיעה שער אחד וקיבלה 8, נקודות אור: נילס פטרסן חלוצה הבכיר עם 13 שערי ליגה שהם מחצית מהיבול של פרייבורג העונה בליגה (26 שערי ליגה) וקאגלר סויונצ'ו בלמה הצעיר הטורקי והמבטיח שאפילו באיירן מינכן מתחילה לגשש לגביו.

 מקום 15 ועם 29 נקודות: (יחס שערים:7-) וולפסבורג- הקבוצה ששנותיה בפסגה חלפו מהר כאשר עברו בה שחקנים כגון: דה בריינה הקוסם הבלגי שקיום במנצ'סטר סיטי, איבן פרישיץ' שהיום באינטר, דראקסלר שהיום בפ.ס.ז', שורלה שהיום בדורטמונד ועוד טובים ורבים. אחרי שבעונה שעברה היא הגיע לפלייאוף ההישרדות מול בראונשוויג ואותו צלחה לאחר שניצחה 1:0 בשני המשחקים, היא תקווה לא להגיע לאותו מצב, היא גם ממוקמת אחרונה בטבלה מבחינת השגת נקודות ביתיות כאשר השיגה 13 נקודות מ-42 אפשריות (30% הצלחה), נקודות אור: דניאל דידאבי שמחזיק את ההתקפה כאשר הוא מוביל בגולים ובבישולים וקון קאסטילס השוער הבלגי שנותן משחקים טובים כשצריך.

מקום 16 ועם 27 נקודות (ובנתיים מועמדת עיקרית למשחקי ההישרדות, יחס שערים:17-): מיינץ- שסיימה בעונה שעברה במקום ה-15, ושהשיגה 4 נקודות ב-6 המחזורים האחרונים, היא ככל הנראה תחסר לתקופה קצרה יושימורי מוטו היפני שפצוע בברך, נקודות אור: נייג'ל דה יונג למרות שהוא לא מקבל כל כך הרבה דקות הוא יכול לתרום מנסיונו העשיר ולווין אוזטונאלי הגרמני הצעיר שלמרות שהוא בלי שערים העונה הוא כבר עם 20 הופעות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

משחקי המחזור המרכזים

באייר לברקוזן נגד פרנקפורט: שני הקבוצות הללו ייפגשו לקרב על המקום ה-4 שמוביל לליגת האלופות כאשר לברקוזן תגיע מהמקום ה-4 עם 48 נקודות ופרנקפורט מהמקום ה-5 ועם 46 נקודות, לברקוזן תגיע למשחק אחר הניצחון האדיר על רד בול ליפצייג ובנוסף לכך יש סיכוי שהיא תחסר את שוערה הנהדר ברנד לנו אבל זה כנראה לא מה שיפריע לה במיוחד בכושרה הנוכחי ועם הצעירים המוכשרים שלה ובמיוחד לאון ביילי הג'יימיקני הצעיר והאדיר. מהצד השני תגיע פרנקפורט שמתקשה בתקופה האחרונה במשחקי החוץ כאשר היא הפסידה ב-4 משחקי החוץ האחרונים שלה וכעת היא תנסה לשנות את זה.                                הימור המאסטרו: אחרי התלבטות ארוכה עם עצמי, שימו תיקו.

שטוטגרט נגד האנובר 96:  שני העולות שהצטרפו העונה לליגה הבכירה בחזרה ייפגשו לקרב מעניין כאשר המרחק בניהם הוא 4 מקומות וכך זה נראה: שטוטגרט מקום 9 ועם 38 נקודות ויחס שערים (8-) והאנובר 96 מקום 13 ועם 35 נקודות ויחס שערים (6-) וזה אומר שניצחון של האנובר 96 והם עוברים את שטוטגרט, שטוטגרט תגיע למשחק בכושר די טוב למרות ההפסד 3:0 לדורטמונד במחזור האחרון (הפסידה רק פעמיים ב-10 מחזוריה האחרונים) ועם מריו גומז החלוץ הגרמני שהגיע בינואר וכעת עומד על 7 שערי ליגה ו-3 בישולים, הולגר באדשטובר הבלם הגרמני ששוחרר בקיץ מבאיירן וחתם לעונה בשטוטגרט, בנג'מין פבארד הבלם הצרפתי הצעיר שמושך עיניים מהקבוצות הבכירות בעולם וערך בכורה בנבחרת הבוגרת במשחקי ההכנה האחרונים שהיו ועוד שחקנים טובים מהצד השני תגיע האנובר 96 שהיגה 8 נקודות בלבד ב-10 המחזורים האחרונים.                                                               הימור המאסטרו: שטוטגרט מנצחת.

באיירן מינכן נגד מנשנגלדבך: אחרי שהבטיחה אליפות מספר 6 ברציפות באיירן תנסה להשיג יותר נקודות מהעונה שעברה ועת היא תפגוש באליאנץ ארנה את מנשנגלדבך שממוקמת במקום ה-8 ומשחקת כדורגל סביר ומי שמוביל אותה השנה הוא תורגאן הזאר (אח של) שמציג השנה 9 שערים ו-4 בישולים ובנוסף לכך יש לה את מתיאס גינטר הבלם הגרמני הצעיר שהגיע בקיץ מדורטמונד ובינתיים מרשים ביותר עם 5 שערים ו-2 בישולים, באיירן כנראה תיתן לצעירים ולאלה שלא קיבלו מקום בהרכב לשחק במשחקים האחרונים.                                                                                                                                                        הימור המאסטרו:  באיירן מנצחת.

שאלקה נגד דורטמונד: הקרב על המקום השני- שאלקה תארח את דורטמונד כאשר היא ממוקמת במקום ה-2 ועם 52 נקודות ודורטמונד תגיע מהמקום ה-3 ועם 51 נקודות. למרות ההפסד המפתיע מול המבורג, שאלקה תגיע בכושר טוב לאחר שהשיגה 6 ניצחונות רצופים בליגה  לפני המפגש מול המבורג ומהצד השני תגיע דורטמונד שגם עם מאמנה החדש היא לא מציגה את הכדורגל הטוב ביותר, אחרי פתיחת עונה מדהימה וקריסה בהמשך ועזיבתו של אובמיאנג לארסנל וצירופו של מיצ'י בטשוואי שמציג יכולת טובה פחות או יותר מינואר ועד עכשיו.                                                                                                                                הימור המאסטרו: דורטומנד מנצחת.

מיינץ נגד פרייבורג: קרב ההישרדות בתחתית אחרי שדיברתי על נתוני הקבוצות בפתיחה זה הזמן לדבר תכלס, אם מיינץ תנצח מה שהיא לא עשתה במשך 6 משחקים רצופים היא תעלה מעל קרבות ההישרדות ואם פרייבורג תנצח היא תברח כמעט עוד קצת וזה כנראה יעזור לה בהמשך, מיינץ ככל הנראה תחסר את חלוצה יושימורי מוטו  היפני שכעת עם פציעה בברך לעומת זאת פרייבורג תבוא כנראה עם סגל מלא ועם חלוצה האדיר נילס פטרסן.                                                                                            הימור המאסטרו: תיקו.

משחקים נוספים:

וולפסבורג נגד אאוגסבורג                                                                                                                                                הרטה ברלין נגד קלן                                                                                                                                                    הופנהיים נגד המבורג                                                                                                                                                ורדר ברמן נגד רד בול לייפציג

יוביל למקום ה-4 ולאלופות? (קרדיט: dw.com)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort