ניצחון דרמטי למכבי חיפה, בכורה מוצלחת ללנגפורד ואשדוד של גרינברג ממשיכה לרוץ

ערב הכדורסל של ישראל יסגור את המחזור ה-21 בליגה שהוא למעשה המחזור אחד לפני סוף הסיבוב השני ממש פסיעה מן הישורת האחרונה וכל משחק הוא בעל משמעות כבירה מבחינת המיקומים בטבלה.

מכבי ראשון לציון-בני הרצליה 91:97

שתי הקבוצות עם מאזן זהה לחלוטין אך בסוף הערב אחת עשויה להכנס לשמיניית הפלייאוף בעוד השנייה תצמד למכבי חיפה בתחתית. הרצליה מראה סימני התאוששות מאז מינויו של אריק שיבק על הקווים עם 3 נצחונות רצופים מרשימים שכן הסגל של הרצליה כלל לא מצדיק את מיקומה בטבלה מנגד ראשון לציון נופלת ברגעים הקריטיים ולא מצליחה להרוג משחקים תקווה שהרכש החדש קית' לנגפורד שבא בקול תרועה גדול יעשה את ההבדל.  מונח הרבה על הכף הערב מבחינתם ראשון שכן זה יכול להיות ההבדל בין משבר והצמדות לתחתית לבין חזרה לקרבות הפלייאוף. במפגש האחרון בין השתיים ראשון לציון הביסה את הרצליה בחוץ 80:93.

רבע ראשון:25:21

פתיחה טובה של שתי הקבוצות מבחינה התקפית, הגנות אנחנו פחות רואים אך עד כה מהלכים התקפיים טובים בשני צידי המגרש. הרצליה החלה לעלות ליתרון ולשמור עליו לאורך הרבע הראשון בעיקר בזכות יותר קליעות מבחוץ כשנכון לדקה ה-6 ברבע ראשון לציון לא קלעה שלשה אחת. ג'ף אדריאן עם רבע ראשון נפלא כשהוא עם 12 נק' ועוד נותרו 3 דקות לרבע. לקראת סיום הרבע נקודות ראשונות לקית' לאנגפורד במדי ראשון לציון שמחכה שהוא יהפוך לפאקטור שהם זקוקים לו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
רבע ראשון מדהים של ג'ף אדריאן(האתר הרשמי של המנהלת)

רבע שני:21:23

למרות פתיחה טובה של לנגפורד בשורות ראשון לציון, הרצליה מתחילה בריחה עם אנד וואן של דוסון מריבאונד התקפה מרשים שמגדיל את ההפרש ל8 נקודות. סיגרס צמצמם את ההפרש עד כדי פוזישן אחד בלבד בזכות סל ועבירה מרשים במתפרצת. רבע שני טוב יותר של ראשון לציון בהובלתם של לנגפורד וקרופורד.

תוצאת מחצית: 46:44 לבני הרצליה שבהחלט נראים טוב יותר אך לא מצליחים לסגור את השחקנים המובילים של ראשון לציון שהם לנגפורד וקרופורד ולכן ראשון לציון נשארת קרובה מאוד.

דוסון הגיע חדור מטורה למשחק(האתר הרשמי של המנהלת)

רבע שלישי:25:29

פתיחה טובה של החצי השני מבחינתה של ראשון לציון עם אסיסט יפה של לנגפורד לחנוכי שנשאר פנוי לשלשה חופשית אך שון דוסון בא חדור מטרה למשחק הזה ורושם 18 נק' הערב. אין הגנות הערב והסלים פשוט נופלים בכל התקפה בשני צידי המגרש כשקרופורד רושם כבר דאנק שני רצוף באין מפריע. מפתיחת הרבע יש ראש בראש ברור בין דוסון לקרופורד אך גם הולוואוי הצטרף לחגיגה עם סל ועבירה יפה מכדור חכם של לנגפורד. בשקט בשקט קמפטון תורם את חלקו במשחק עם שתי שלשות אך לנגפורד מיד הגיב עם שלשה משלו. ראשון לציון בפעם הראשונה במשחק עולה ליתרון של פוזישן.

רבע רביעי:21:24

ראשון לציון הופכת את הקערה על פיה עם סל של לנגפורד ושלשה של סיגרס עלתה ליתרון 8 בפתיחת הרבע, ראשון לציון עם ריצת 14-2 עוד מסוף הרבע השלישי ובמסלול הנכון לנצח את המשחק. ג'ף אדריאן בערב ענק גם הוא עם 26 נק' נתן שלשה חשובה. הסקור גבוה מאוד והקבוצה הראשונה שתצליח לייצר סטופים הגנתיים תנצח את המשחק הזה. ברנדון טריש עם שלשה חשובה צמצמם את ההפרש ל-1 בלבד אך סיגרס ענה עם שלשה משלו מיד לאחר מכן. סיגרס הגיע למאני טיים עם 2 שלשות קלאץ'. סיגרס עם 15 נק' מתוך ה18 שלו במשחק ברבע הרביעי! ראשון לציון ככל הנראה תנצח את המשחק כשנותרו 48 שניות וההפרש הוא 6.

תוצאת סיום: 91:97 למכבי ראשון לציון שחוזר למאבקי הפלייאוף והרצליה תצטרך לעשות עם עצמה חושבים איך היא איבדה את המשחק שהתחיל כל כך טוב מבחינתה וליישם מהר פתרונות לפני שהיא מתחלפת עם חיפה במקום האחרון.

הגיע מוכן לבכורה קית' לנגפורד(האתר הרשמי של המנהלת)

מכבי חיפה-גלבוע/גליל 95:98

מתחתית הליגה וכאחת המועמדות הבולטות לירידת ליגה מכבי חיפה תארח ברוממה את גלבוע/גליל שפתחה טוב את העונה אך לאחרונה היא רושמת 3 הפסדים רצופים שלמעשה מערערים את מקומם בצמרת והפסד נוסף היום עלול לקרב אותם לתחתית ולהוציא אותם מן הפלייאוף מנגד חיפה מגיעה לאחר 2 הפסדים רצופים והיא מתקשה ליצור יציבות ומבין יריבותיה בתחתית נכון לעכשיו היא החלשה ביותר. בסיבוב הקודם גלבוע/גליל ניצחה את חיפה בגן נר ותקווה לרשום 0-2 מולה.

רבע ראשון:13:26

פתיחה מפלצתית של עוז בלייזר כשהוא קולע את כל הנקודות של מכבי חיפה עם 8 נקודות מתוכן 2 מ2 מהשלוש והובר הצטרף לחגיגה עם שלשה משלו לאחר ה8 נקודות של בלייזר. חיפה מתפוצצת עם 14-4 ב4 דקות בזכות 8 של בלייזר ו6 של הובר. גלבוע גליל צמצה את הפער עם ריצת 5-0 בזכות הריסון ובראון. חיפה ממשיכה את הבליץ שלה בפתיחה עם עוד 5 נקודות של גראם אם היא תצליח לשמר את האנרגיות האלו היא תצליח לצאת מהתחתית עוד הערב.סיום רבע ראשון 13:26 למכבי חיפה שבאה באנרגיות טובות והגנה חזקה עושה את העבודה עד כה.

רבע שני:24:26

חיפה מצליחה לשמור על הפער הדו ספרתי שלה בזכות בלייזר שמוביל אותה עד כה עם 12 נק' ב-8 דק' משחק. בלייזר בא לוהט למשחק ותופר שלשה שמעלה את מאזנו ל18 נק' ב12 דק'! מכבי חיפה מגדילה את ההפרש מהרבע הראשון אומנם ב-2 נקודות בלבד אך יתרון דו ספרתי במחצית כשהיא לוהטת בהתקפה נותן לרחימי ראש שקט לקראת המחצית השנייה

תוצאת מחצית: 37:52 רבע ראשון מושלם בשני צידי המגרש של חיפה והמשך ישיר שלו מבחינה התקפית ברבע השני עושה את העבודה מבחינתה של חיפה שיורדת למחצית מרוצה מאוד כשמנגד בית הלחמי עם סגל קצר מאוד של 7 שחקנים בלבד הערב מתקשה למצוא את החמישיה שתחזיר אות למשחק.

משחק ענק של עוז בלייזר(דף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה)

 רבע שלישי:29:24

חיפה ממשיכה את הקו של החצי הראשון ושומרת על קור רוח ומגיעה לסלים קלים, משחקת כמו קבוצה שיש לה יתרון גדול בכיס ומשחקת בהתאם לקבוצה שרוצה לנצח את המשחק לשם שינוי. עוז בלייזר עם 100% מכל מקום במגרש! הרבה זמן לא ראיתי תוצגה כזו משחקן ישראלי. גלבוע גליל אומנם צימקה מעט את ההפרש אך הוא עדיין דו ספרתי, האם היא מסוגלת לחזור?

רבע רביעי:29:22

גלבוע גליל מזה הרבה זמן הצליחה להוריד את ההפרש לחד ספרתי בלבד, הריסון ובראון לוהטים בשורותיה. אך ריצת 7-0 של חיפה החזירה את ההפרש לדו ספרתי. בראון שוב צמצם לחד ספרתי אך גלבוע גליל לא מצליחה לייצר ריצה על אף החלטות רעות של חיפה בהתקפה. 7 הפרש לחיפה כשנותרו 5 דקות לשחק. וואו ההפרש על 6 ובאקנר עם 5 עבירות יוצא מהמשחק לאחר עבירת תוקף. גלבוע גליל חזק במשחק בזכות הריסון ובראון שנותנים מספרים מרשימים. בום! שלשה אדירה של בראון השוותה את התוצאה! גאסקינס עם סל קשה העלה את חיפה ליתרון שוב אך מיד לאחר מכן בראון נשלח לקו וקלע זריקה אחת. בראון החליט לקחת את המשחק על עצמו ומאצ' אפ הגנתי פוזישן קודם לכן על גבול הטיפשי בגליל כשקרפלס הכבד מול גאסקינס גמר את המשחק כיוון שבראון זרק מהשלוש מכמעט חצי מגרש והחטיא כמובן. עוז בלייזר נשלח ל-2 מהקו וקלע את שתי הזריקות והוא עם 25 נק' ו100 אחוז מכל טווח.

תוצאת סיום:95:98 למכבי חיפה שעשתה את זה קשה יותר ממה שזה היה אמור להיות כי היא פתחה את המשחק עם יתרון מבטיח ושמרה עליו עד אמצע הרבע השלישי אך הצליחה לשמוט אותו לקראת סיום הרבע הרביעי ובזכות החלטות רעות של גלבוע/גליל ברגעי ההכרעה והגנה מצוינת של חיפה סגרה את הסיפור.

ערב מצויין לבראון אך לא הספיק כדי לנצח(האתר הרשמי של המנהלת)

מכבי אשדוד/באר טוביה-הפועל אילת

קרב הצמרת היחיד בערב הזה יפגיש בין הלוחמים של בראד גרינברג שהתברגו חזק בצמרת וניצחון היום יצמיד אותם לירושלים במקום ה-3 כשהפועל אילת יודעת שניצחון שלה הערב יצמיד אותה לאשדוד במקום הרביעי ותקווה מאוד להגדיל את רצף שלושת הניצחונות שלה. שתי הקבוצות כבר נפגשו פעמיים העונה כאשר במסגרת הגביע אשדוד פירקה את אילת 56:89! אך במסגרת הסיבוב הקודם בליגה אילת ניצחה את אשדוד 76:86.

רבע ראשון:16:21

פתיחה טובה גם לאשדוד שעם הפתיחה רשמה חטיפה של סק הנרי ודאנק ומיד לאחר מכן ניצול יפה של פיק אנד רול ושלשה של ווריק. אחוזים נמוכים מהשדה ל-2 הקבוצות אך אילת רושמת הרבה איבודי כדור שלא לצורך ומשלמת את המחיר ביתרון של אשדוד.

רבע שני:12:21

אשדוד נראית מצוין מבחינה התקפית כשהיא עושה מהלכים חכמים מאוד עם הרבה מהלכי פוסט-אפ של הגבוהים שלה ועבודה הגנתית מצוינת והקרדיט ללא ספק לגרינברג שמוביל את החבורה הזאת עם תקציב נמוך לצמרת הליגה. אשדוד בורחת לאילת עם הפרש דו ספרתי בהובלתו של סק הנרי עם 7 נק'.

תוצאת מחצית:28:42 למכבי אשדוד שלמרות שהיא לא משחזרת את היכולות ההתקפיות שלה מהחזור הקודם מול הפועל תל אביב בהגנה היא עושה את העבודה ועם משחק סולידי בהתקפה היא רושמת יתרון מבטיח בחצי הראשון והיא בדרך להצמד לירושלים אם לא תהיה הפתעה של אילת.

מחצית מעולה של אשדוד(האתר הרשמי של המנהלת)

 רבע שלישי:20:16

פתיחה מעולה לאילת שחזרה למשחק כשההפרש על 7 בלבד בזכות טרדוול ולויד. על אף הפתיחה הטובה של אילת אשדוד חזרה להפרש המקורי שאיתו היא ירדה למחצית. אילת מסיימת את הרבע טוב עם ריצה ולמעשה מנצחת את הרבע הזה.

רבע רביעי:15:17

אילת התעוררה לחיים כשההפרש הוא 4 בלבד כשהיא פתחה את הרבע עם ריצת 8-2. למרות חזרה מרשימה של אילת אשדוד עם ריצת 4-0 מגדילה את ההפרש ל8 ושומרת על קור רוח. אילת נלחמת אך אין לה אף שחקן הערב לפנות אליה שיתן לה את הערך מוסף על המגרש כשמנגד אשדוד לא במשחק גדול אך משחק חכם יותר ושקול יותר מאילת ולכן שומרת על היתרון. לונג עם שלשת קלאץ' סוגר את המשחק והוסיף במתפרצת אחרי סל ועבירה, יופי של משחק שלו ושל סק הנרי ששבוע אחרי שבוע מראים לגרינברג שיש לו בעלי בית במגרש לסמוך עליהם.

תוצאת סיום: 63:75 לאשדוד שהתקשתה הערב להרוג את המשחק אך גם כשאילת יצאה לריצה היא ידעה להתעשט בזמן ולהרוג את המשחק במאני טיים עם התותחים שלו סק הנרי וקמרון לונג ואילת מנגד פשוט לא מספיק טובה על אף מיקומה בטבלה היא לא מרשימה מתחילת העונה וזו נורה אדומה לחבר'ה מהדרום.

סק הנרי ממשיך להוביל את החבר'ה של גרינברג(האתר הרשמי של המנהלת)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort