גלאטסראיי עולה זמנית למקום הראשון לאחר 2:0 על אוסמיינספור

במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל הטורקית גלאטסראיי מהמקום ה-2 תארח את אוסמנייספור מהמקום ה-15. גלאטסראיי במרחק נקודה מהפסגה כשאוסמנייספור בקצה השני של הטבלה כשהיא נקודה מן הקו האדום. גלאסטראיי מגיעה לאחר חמישה נצחונות רצופים אך מאזן חמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות עומד על 2:1:2 אבל בשני מפגשים האחרונים גלאטסראיי יצא מנצחת לכן סביר להניח שכך גם היום.

מפתיחת המשחק גלאטסראיי הראתה עליונות במגרש למרות פה ושם הבלחות של אוסמנייספור התקפה מסוכנת מאוד נרשמה לזכות המארחת בדקה ה-20 כשרודריגואס העביר כדור רוחב מחמישה מטרים מן השער והכדור פספס בסנטימטרים בודדים את הרגל של דרדיוק, כמעט כמעט 1:0 לגלאטסראיי. הזדמנות מעולה לאוסמנייספור בדקה ה-27 עם הכנסת כדור טובה אל עבר רגאטין אך הבעיטה שלו נבלמה. משחק דינמי בקצב גבוה של שתי הקבוצות מספק כדורגל מהנה ומעניין עד כה. מתפרצת מעניינת של אוסמנייספור בהובלתו של עומאר כשהוא 1 מול 2 בדקה ה31 אך בעט ונבלם ע"י דנייר. עניין ביזארי יש לנו במשחק הזה שהקשר הקיצוני השמאלי יאסין אוזטקין מקבל שריקות בוז צורמות מהקהל שלו, לא ברור למה. בדקה ה-37 מהלך קבוצתי מהמם ביופיו של גלאטסראיי העלה אותם ל1:0 מבישול של דרדיוק בראש אל עבר סופיאן פגהולי שהפציץ מקרוב את השער. לאוסמנייספור יש את הכלים לחזור למשחק אך כשהיא יוצאת למתפרצות לא מצטרפים מספקים שחקנים להתקפה ועומאר הרבה פעמים מצא את עצמו לבד מול 3 ואיבד את הכדור, אם יהיה לאוסמנייספור יותר תיאום בחלק הקדמי הם יכולים בהחלט להשוות. שוב מתפרצת יפה של אוסמנייספור אך אין למי להכניס את הכדור פנימה והכדור הלך לאיבוד, חבל. בדקה ה46 שליחה מדוייקת של עומאר את רגאטין שבעט אך הכדור פספס במעט את המסגרת, גלא חייבת להתחיל לשמור אם היא לא רוצה לשמוט את היתרון.

תוצאת מחצית: 1:0 לגלאטסראיי שבצדק מובילה כי היא נראית טוב יותר, מחזיקה יותר בכדור, חדה יותר וככל הנראה גם מוכשרת יותר אך אוסמנייספור מבחינה טקטית משחקת נכון אבל היא חייבת להעיז יותר בשביל לצאת עם הנקודות כי לפי מה שראינו ממנה בחצי הזה, זה לא בשמיים להוציא תיקו.

מחצית מעולה לגלאטסריי מזכה אותם ביתרון(דף הפייסבוק הרשמי של גלאטסראיי)

את החצי השני פתחה אוסמנייספור בסערה עם מצב אולי הטוב במשחק של אוסמנייספור בדקה ה-51 החמיץ ברשלנות מ4 מטרים עומאר את המסגרת. אט אט גלאטסראיי חזרה לשלוט במשחק עם התקפה קורצת של פגהולי אך הבעיטה שלו נבלמה. בדקה ה-55 הזדמנות אדירה לגלאטסריי להכפיל את התוצאה אך היה בלאגן ברחבה והכדור הורחק בנס. בדקה ה-63 התקפה מתפרצת נוספת של אוסמנייספור בהובלתו של עומאר שפשוט צריך לתפוס את הראש ולכעוס איזה פראייר הוא יצא כיוון שהוא הצליח להטות שחקן אחד אך הסתבך ברגליים ובמקום לשחרר בעיטה העביר מסירה לשחקן שרץ לצידו שברשלנות בעט ליידים של מוסלרה, אם זה לא נגמר בשער אז מה כן?! בדקה ה-69 הרמה מעניינת של רודריגואס אל עבר אוזטקין שנגח חלש מדי. התגלתה הסיבה לשריקות הבוז נגד אוזטקין, מסתבר שבמשחק הקודם הוא הוחלף מה שלא היה ממש לשביעות רצונות ובתגובה הוא השתולל על הספסל וזרק את החולצה על הרצפה מה שהרתיח את הקהל המקומי, אפשר להבין את הקהל כי מדובר לא בפעם הראשונה בהתפרצות זעם של אוזטקין על חילוף ועל זילות הסמל והחולצה שכל כך יקרה לאוהדים. בדקה ה-74 מבצע יפיפיה של אוזטקין בבעיטה טובה לפינה אך השוער מתח את איבריו והדף את הכדור שהגיע לריבאונד של פגולי אך התקשה לייצר בעיטה והכדור לשמיים. לא יאמן איזהו החמצה הייתה עכשיו לפגולי בדקה ה-76 לאחר יציאה למתפרצת שהאטה קצת פגולי מצא את עצמו לבד מול השוער שכבר היה חצי על הרצפה ובעט ברשלנות לגופו והחמיץ בגדול. אוסמנייספור פשוט לא מדוייקת אך לפחות היא מעזה יותר, היא תקווה שזה לא יעלה לה ב2:0 בדקה ה-79 החמצה מקרוב של דרדיוק אך להגנתו יאמר שזו יותר הצלה גדולה מאשר החמצה, פתיח טרים יודע שמי שלא כובשת בסוף סופגת והוא בלחץ. לא נכון, זה כבר נהיה הזוי מרגע לרגע גומיס שעלה כמחליף החמיץ גם הוא לאחר הגעה למצב קורץ שהוא ייצר לעצמו השוער הדף גם את זה. גלאטסראיי כל דקה מגיעה להתקפות מעולות ופשוט לא מצליחה למצוא את השחקן שיקח על עצמו לשים את הכדור ברשת ומתחרבשת עם עצמה בעוד מסירה ועוד מסירה במקום בעיטה חדה ומודיקת למסגרת. או ברוך השם בסוף זה הגיע, בדקה ה-89 בפטימבי גומיס כובש בדחיקה מקרוב את ה2:0 לגלאטסראיי מבישול ממש על קו החוץ של רודריגואס.

תוצאת סיום 2:0 לגלאטסראיי שיכלה בקלות להביס פה גם ובאותה מידה גם לסיים פה בתיקו במשחק הזוי מרוב מצבים אך היא משלימה את המשימה ולפחות עד תום המחזור היא במקום ה-1 בליגה

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

נ:ב אלו השערים שנכבשו

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort