לקראת ה-קרב של ספרד

ב- 23.12.17  כלומר ביום שבת הקרוב ייפגשו שתי הקבוצות הטובות בעולם  בסנטיאגו ברנבאו, אצטדיונה הביתי של ריאל מדריד, בשעה 14.00 בצהריים שעון ישראל.                        ברצלונה תגיע מהמקום הראשון אחרי פתיחת עונה פנטסטית  עם 42 נקודות מתוך 48 אפשריות ולעומת זאת ריאל מדריד תגיע למשחק מהמקום הרביעי עם 31 נקודות מתוך 45 אפשריות (משחק חסר בגלל השתתפות בגביע העולם למועדונים) אחרי שפתחה את העונה בצורה חלשה ובזמן האחרון היא חוזרת לעצמה אחרי ניצחונות על דורטמונד באלופות, סביליה בליגה המקומית וזכייה בגביע העולם לקבוצות אחרי הניצחון על גרמיו הברזילאית, זוכת גביע הליברטדורס שזה בעצם ליגת האלופות של יבשת דרום אמריקה.

ראש בראש 

קרב 1: ליאונל מסי נגד כריסטיאנו רונאלדו:  עם פתיחה מעולה של העונה מסי הגיע עד כה ל-14 שערים בליגה המקומית לעומת 4 שערים של רונאלדו, אבל באלופות הסיפור שונה מסי עם 3 שערים בלבד לעומת 9 של רונאלדו. רונאלדו יגיע בכושר טוב יותר ממה שהציג בתחילת העונה עם 5 שערים ב-4 משחקים ומסי ינסה לדייק יותר הפעם למסגרת אחרי שבזמן האחרון הוא נוטה להחמיץ.

קרב 2: קארים בנזמה  נגד לואיס סוארז: עד כה היכולת שמציג בנזמה היא לא אופיינית לחלוץ בסדר גודל כזה מכיוון שהנתונים שהוא מציג העונה די עלובים  4 שערים ב-16 משחקים (בכללי) מתחילת העונה  כלומר 0.25 שערים למשחק, הרבה מאוד החמצות וקרדיט לא פוסק מצידו של מאמנו זינאדין זידאן  שמגן עליו בתקשורת וגם נותן לו קרדיט על המגרש ומצד שני לואיס סוארז חלוצה הבכיר של ברצלונה  שעד כה מציג יכולת סבירה מתחילת העונה עם 9 שערים ב- 19 הופעות (בכללי) כלומר 0.47 שערים למשחק אבל בתקופה האחרונה חל שיפור בתפוקתו עם 4 שערים ב-4 משחקים פלוס שער נהדר שנפסל מול לה קורוניה בטענה לא מוצדקת שהכדור לא עבר את קו השער.

קרב 3: סרחיו ראמוס נגד ג'רארד פיקה: זה אולי הקרב הכי גדול בין השחקנים, שני הבלמים שלדעתי הכי טובים בעולם ושמשתפים פעולה במרכז הגנה של הנבחרת הספרדית אבל במשחקים בין ברצלונה לריאל מדריד הם לא רואים אף אחד ממטר, הם רבים בניהם מקללים ובעיקר הנוגחים בכדורים החופשיים והקרנות של הקבוצות שלהם ולפי דעתי היריבות בניהם מסמלת את היריבות בין הקבוצות, קבוצה אחת מחבל קטלוניה וקבוצה שנייה מבירת ספרד, לשני הבלמים יש אותו מספר הופעות מתחילת העונה (17 בכללי) ונתונים די דומים- סרחיו ראמוס (ריאל מדריד): שער אחד, 4 כרטיסים צהובים ו-2 כרטיסים אדומים ומהצד השני ג'רארד פיקה (ברצלונה): שער אחד, 8 כרטיסים צהובים וכרטיס אדום אחד ועוד משהו קטן שלראמוס יש ולפיקה אין: הכרעה ושינוי של משחקים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קרב 4: לוקה מודריץ' נגד אנדרס אינייסטה: שני הקשרים הוותיקים  הללו נפגשים עוד פעם, מודריץ' (ריאל מדריד) עם שער ובישול ב-16 הופעות (בכללי) עד כה  ולעומת זאת אנדרס אינייסטה שמציג אותה כמות רק ב-17 הופעות  נכון שאין להם כמויות גדולות של שערים ובישולים אבל שרואים אותם נוגעים בכדור או עושים מהלך זה תאווה לעיניים לדוגמא: מי שראה את המשחק של קרואטיה נגד יוון שלבסוף קרואטיה ניצחה 4-1 וראה איך מודריץ' משחק אמור להבין את דעתי, עם יצירת מתפרצות, משחק רגוע ולא פזיז וכדורים גדולים לחלוצים.

קרב 5 ואחרון: מארק-אנדרה טר שטגן נגד קיילור נאבאס: קודם כל נתחיל עם השוער הגרמני של ברצלונה שעם הזמן הופך לשוער עוד יותר טוב אחרי שהוציא מתחילת העונה 7 כדורים בלבד ב-16 משחקים  בזירה המקומית  שמביאה נחת ורוגע בהגנת ברצלונה ולמאמנה ובצד השני קיילור נאבאס  שוערה של ריאל שחזר לשער בסוף נובמבר ומאז ספג 5 שערים ב-6 משחקים ועד חלק זה של העונה הוא מציג יכולת סבירה.

כמובן שיש עוד שחקנים ששווה לשים לב עליהם כגון גארת' בייל שחזר מפציעה והראה ניצוצות בדקות שקיבל בגביע העולם לקבוצות, מרקו אסנסיו הקשר הצעיר שמראה יכולת טובה, קאסימרו שנותן שקט להגנה ולקישור ואיסקו הקשר הפנטסטי שמאז שקיבל קרדיט בעונה שעברה מציד יכולת פנטסטית עם שליטה מלאה בכדור ויציאה למתפרצות. אצל ברצלונה אלו הם סרג'י רוברטו, שמציג השנה יכולת מרשימה גם כשהוא משחק כקשר או כמגן בזכות המהירות שלו שנותנת לו אפשרות לעלות קדימה ולהרים כדורים לרחבה, איבן רקיטיץ' העוגן בקישור שנותן כדורים נהדרים לחלוצים וזה שמשחרר את הלחץ ביחד עם בוסקטס בהגנה ולקינוח פאוליניו הקשר הברזילאי שהגיעה מהליגה הסינית עם הרבה הרמות גבה מצד האוהדים והתקשורת מציג יכולת טובה מאוד כשהוא משחק  כאשר הוא כובש 6 שערים ב-15 הופעות.

האקס פקטור שלי: לפי דעתי מי שיביא שינוי לקבוצתו הוא איסקו קשרה של ריאל מדריד מכיווון שיש לו את כל מה שריאל צריכה יש לו שליטה בכדור, זריזות שבזכותם הוא יוצר התקפות מתפרצות ואיומים על השער.

אז מה המאמנים יצטרכו בשביל לנצח? 

זינאדין זידאן: לפי דעתי הדבר שזידאן צריך לעשות בשביל לנצח הוא לפתוח עם אותו מערך שפתח איתו מול גרמיו הברזילאית (4-1-2-1-2) בגמר אליפות העולם לקבוצות  אבל במקום בנזמה להציב את גארת' בייל ששיחק מצוין בדקות שקיבל.

ארנסטו ואלוורדה: לפי דעתי הוא צריך לשחק עם מערך של 3-4-3 כלומר עם 3 בלמים מכיוון שלריאל יש 2 מגנים שעולים קדימה (מרסלו וקרבאחל) אז כך זה צריך להיות- פיקה, ורמאלן ומסצ'ראנו בלמים, קישור: רקיטיץ' ובוסקטס במרכז, סמדו ואלבה באגפים,  התקפה: מסי צד ימין, אינייסטה שמאל וסוארז בחוד.

הימור שלי: ריאל תתאבד על המשחק ותנצח.

(מי יקח את 3 הנקודות, קרדיט:skysports)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort