יוון מפרקת את ישראל 82:61

המחזור ה-2 במסגרת מוקדמות המונדובאסקט נבחרת יוון תארח בכרתים את נבחרת ישראל. את האולם הזה עודד קטש ותמיר בלאט מכירים היטב במסגרת גמר היורובאסקט לנבחרות עתודה מול יוון גם כן רק שאז זה נגמר בהפסד. שתי הנבחרות מגיעות לאחר שניצחו במחזור הראשון ישראל את אסטוניה ויוון את בריטניה.

רבע ראשון:18:15

פתיחה די מהוססת של שתי הנבחרות אך נבחרת ישראל עם בעיית עבירות כבר אחרי 3 דקות היא עם 3 עבירות קבוצתיות ומקל רושם עבירה 2 ב3 דקות. היוונים מנצלים חוסר תיאום התקפית והגנתית של ישראל וקולעים סלים קלים. שלשה ראשונה הערב והיא שייכת לנבחרת ישראל, תמיר בלאט 3 נק' ראשונות להערב לאחר 7 דקות של משחק וישראל עולה ליתרון מזערי.  חסימה יפיפייה של עוז בלייזר מוציאה את ישראל למתפרצת אך ללא נקודות. מי שלוקח את המושכות ברבע הראשון הוא לא אחר מאבי בן שימול עם שני מהלכי צעד וחצי מושלמים. הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 18:15 לישראל שנראית טוב אך קבלת ההחלטות חייבת להשתפר בשביל שנצא עם הניצחון הערב כי מבחינת איכות ישראל שווה ניצחון הערב.

הוואל כרגיל דומיננטיקלאטס נראה טוב(האתר הרשמי של פיב"א)

רבע שני:14:22

קטש אומנם בראיון לפני המשחק ובאימון המסכם אמר שהוא שם דגש על איבודי כדור אך דיבורים לכוד ומעשים לחוד כי ישראל עם 12 איבודי כדור בפחות מ12 דק' נתון מביך מאוד אך בהתחשב בעובדה שחלק מן האיבודים היו שטותיים לגמרי שנבעו מחוסר ריכוז/תיאום. מנגד נבחרת יוון למזלנו גם לוקה בחסר בקבלת החלטות וגם בסיומת שלה אך היציאה שלהם למתפרצות להבדיל מאיתנו קטלנית. מהלך יפה של מקל את בלאט עם מסירה מאחורי הגב של מקל מסיימת בשלשה חלקה. את'נאו מחזיר את יוון ליתרון עם 2 שלשות מהירות וקטש לוקח את הפסק זמן לפני שהמומנטום של היוונים יצבור תאוצה. נבחרת ישראל לא חוזרת טוב מהפסק זמן וומשיכה לאבד כדורים וההתקפה נראית כמו אילתור אחד גדול.  והנה העונש על חוסר התיאום בהתקפה- קלאטס דהר כל הדרך אל עבר הסל ועבירה. ת'יאניס אנטטוקומפו(אח של יאניס) נתן פה בלוק מטורף לעידן זלמנסון, ניתר פה לגובה שלא היה מבייש את אחיו. היוונים מייצרים מיני-בריחה בסיום הרבע השני והם ביתרון שבע חצי דקה לסיום.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
קטש שם דגש על איבודי הכדור, האומנם?(האתר הרשמי של פיב"א)

תוצאת מחצית: 32:37 ליוונים שקלטו את חוסר התיאום של ישראל ומשחקים פשוט אך בטוח והולכים דרך קלאטס והגבוהים שלה ותוקפים את הצבע וכאשר ישראל מנסה לכפות על פערי הכוח בצבע היוונים עוברים לקליעה מבחוץ לעומת ישראל שמתקשה למצוא את הדרך לשחק ונראית מבולבלת מאוד מרוב כל הרוטציות ולא מפסיקה לאבד כדורים.

היחידי בנבחרת שמסוגל לספק שלשה הוא תמיר בלאט(האתר הרשמי של פיב"א).

רבע שלישי:15:22

נבחרת יוון פותחת את הרבע ה-3 בריצת 9:2 בדקה וחצי וזה רע מאוד מבחינת ישראל. נבחרת ישראל ברבע הזה נראית כמו הצל של עצמה ממשיכה לאבד איבודי כדור שטותיים ויוון בורחת בדילוגים להפרש 11 בהובלתו של יאנופולוס. ישראל פשוט לא שומרת בהגנה וממשיכה לאבד כדורים בהתקפה ואם לא יהיה פה איזהשהו שינוי דרסטי וסנצסציוני יוון תצא עם ידה על העליונה. סיום הרבע השלישי והתוצאה היא 59:47 ליוון בצדק שכן נבחרת ישראל שמתחילת המשחק לא נראתה טוב אך מנג גם יוון לא, בפתיחת הרבע הזה ובסיום הרבע ה-2 יוון נכנסה לקצב והצליחה לספק ריצה שנותנת לה נכון לרגע זה הפרש בטוח שקשה לראות אותה מאבדת אותו.

קלאטס נראה טוב(האתר הרשמי של פיב"א)

רבע רביעי:14:23

נקודות ראשונות של רפי מנקו הערב אך אנטטוקומפו מיד מגיב באליי אופ מפלצתי שמזכיר את התעופפויות של אחיו בNBA מפרק את הטבעת , מהלך לפנתיאון!. עוד דאנק מפלצתי לאנטטוקומפו, איזה אתלט! נבחרת ישראל מתפרקת ומחטיאה סלים קלים ובעיקר מקבלת החלטות לא נכונות בשני צידי המגרש והיוונים נהנים מזה וממשיכים להגדיל את ההפרש, משחק שקטש ירצה להשכיח ומהר. החגיגה ממשיכה עם הרמה לאליי אופ של קלאטס אל עבר אנטטוקמופו שהתגעגע לכסח את הטבעת של הסל. שלשה ראשונה הערב שלא שייכת לתמיר בלאט, מזל טוב בר טימור! זה כבר נהיה משפיל, יוון עולה ל21 הפרש.

הפנים של דאוסון אומרות הכל(האתר הרשמי של פיב"א)

תוצאת סיום:82:61 ליוון. לנבחרת ישראל יש הרבה נורות אדומות לצאת איתן מהמשחק הזה ועוד המון עבודה לקטש, שורה תחתונה למרות התוצאה יש נקודה לאופטימיות כי הבעיה היא ניכרת בפן המנטלי, הטקטי וגם הניסיון והתיאום שיחקו פה תפקיד ולא משהו שלא ניתן לעבוד עליו מנגד היוונים במשחק פושר נתנו לנו בראש והשינוי יצטרך להגיע מהר

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort