מתכוננים לשרוד: לקראת Survivor Series

הרקע הכללי לסורבייבר סירייס השנה היה להראות מי התכנית הראשית של ה-WWE, אבל העיניינים החלו להתלהט רק אחרי המתקפה של סמאקדאון על ראו. לדעתי הקארד של האירוע השנה נחשב לקארד הכי טוב של האירוע אי פעם.

תחזיות לקרבות:

אנזו אמורה (אלוף) נגד קאליסטו על אליפות הקרוזרוויט בקיקאוף של האירוע

ההכנה לקרב התחילה אחרי שקאליסטו קיבל הזדמנות להלחם באנזו על האליפות של הקרוזירוויטס לאחר שאנזו זכה באליפות בנו מרסי ולקח אותה מהידיים של נוויל ברמאות, אחרי שקאליסטו זכה באליפות אנזו וקאליסטו נפגשו בקרב חוזר ב-TLC שאנזו רימה בו וזכה באליפות עוד פעם ועכשיו קאליסטו זוכה לקרב חוזר. לדעתי אנזו ירמה כמו תמיד וישמור על האליפות (לצערי).

סליחה הקאתי קצת בפה (אתר ה-WWE)

המיז (והמיזטוראז׳) נגד בארון קורבין

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אין ממש רקע לקרב חוץ מזה שהקרב אמור להכריע איזה אלוף מידקארד יותר טוב. לדעתי קורבין יוציא את המיזטוראז׳ מהמשוואה וינצח את המיז בצורה חלקה.

מקווה שהקרב יהיה נקי (אתר ה-WWE)

הבר נגד האוסוס

הקרב נוצר בגלל שהניו דיי פלשו לראו במהלך קרב על אליפות הזוגות שיימוס וסאזארו ניצלו את זה כדי לנצח את דין אמברוז וסת' רולינס ולזכות באליפות הזוגות. לדעתי האוסוס ינצחו את הקרב בצורה נקייה ויפה ויראו דומיננטיות בפני הקהל.

אולי שיימוס וסאזארו לא יודעים, אבל בסמאקדאון האוסוס הם הבר (אתר ה-WWE)

אלכסה בליס נגד שארלוט פלייר

בסמאקדאון האחרון שארלוט זכתה באליפות הנשים של סמאק והייתה השנייה לזכות גם באליפות של ראו וגם באליפות של סמאק, הראשונה הייתה בליס. לדעתי אלכסה בליס תנצח את הקרב וכרמלה תנצל את ההזדמנות ותשתמש במזוודת הכסף בבנק.

"המלכה" נגד "האלילה" (אתר ה-WWE)

השילד נגד הניו דיי

בראו שבוע אחרי שהניו דיי גרמו להם להפסיד את האליפות השילד הזמינו את הניו דיי לקרב בסורבייבר סירייס במטרה לנקום בניו דיי. לדעתי השילד ינצחו כי הבוקינג של ה-WWE לא יתנו לקבוצה הראשית של ה-WWE להפסיד לניו דיי.

רומן והפינצ׳רים נגד שאר הפינצ׳רים (אתר ה-WWE)

הדחות נשים

הקרב התחיל להתהוות כאשר הנשים של סמאקדאון התנפלו על הנשים של ראו, לאחר מכן הקבוצות החלו להתהוות בקרבות כניסה לקבוצות שהיו לא רעים בכלל אבל עדיין יש מקום ריק בקבוצה של סמאקדאון. לדעתי ה-WWE לא יתנו לאסקה להפסיד ולכן הקבוצה של ראו תנצח.

איזו יפה השנייה משמאל (אתר ה-WWE)

הדחות גברים

הקרב נוצר בפועל בגלל התקיפה של סמאקדאון והסיבה שקורט אנגל הפך לקפטן של ראו היא ששיין ביקש להביא את קורט לידיים שלו במהלך התקיפה, קורט בחר את הקבוצה שלו לא בעזרת קרבות כניסה אלא על סמך כישרון לעומת זאת שיין בחר את הקבוצה עם קרבות כניסה, החבר האחרון שהצטרף לקרב היה טריפל אייץ׳ שלקח את המקום של ג׳ייסון ג׳ורדן שנפצע בראו האחרון. לדעתי ראו ינצחו משתי סיבות הראשונה היא שה-WWE רוצים להשאיר את קורט בסביבה והשנייה היא שזה כנראה תהיה הזדמנות מצויינת לסמי זיין וקווין אוונס לנקום בשיין.

קרב 405 השנים (אתר ה-WWE)

איי ג׳יי סטיילס נגד ברוק לזנר – אלוף עולם נגד אלוף עולם

הקרב נוצר בגלל שג׳ינדר רצה אתגר בטענה שהכוכבים של סמאק לא מאתגרים אותו ולכן הוא הזמין את ברוק לזנר לקרב, לזנר הסכים לקרב. איי ג׳יי נכנס למיני פיוד עם ג׳ינדר וזכה באליפות העולם במהלך הפיוד. הראו שאחרי הזכייה של איי ג׳יי פול היימן הבטיח לנו שלמרות שאייג׳יי הכי מוכשר בדור שלו הוא עדיין יפסיד לברוק. לדעתי פול היימן נתן לנו ספויילר וברוק ינצח את איי ג׳יי בלי מאמץ מיוחד.

הפנומנלי נגד החיה (אתר ה-WWE)

לסיכום, האירוע עם קארד מדהים ואני מאמין שהפעם ה-WWE יצליחו לנצל אותו בצורה טובה.

(אתר ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. לא מסכים שברוק לזנר ינצח ולא מסכים שהאוסוס ינצחו כל השאר הגיוני .

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort