5:2 מרשים לשוויץ על הונגריה

המחזור ה-9 של מוקדמות המונדיאל יפגיש הערב בבית ב' את המקום הראשון נבחרת שוויץ שחייבת לנצח ולקוות לתיקו/הפסד של פורטוגל אם היא רוצה להבטיח העפלה אוטומטית למונדיאל כי במחזור הבא והאחרון היא פוגשת את פורטוגל מהמקום ה-2 לקרב על כל הקופה כשהונגריה מהמקום ה-3 כבר לא תעפיל למונדיאל הקרוב ברוסיה אך תרצה לשמור על הדירוג שלה כשאיי פארו נושפים להם בעורף עם 9 נקודות.

ה-11 של שוויץ: זומר; ליכשטיינר, שאר, דז'ורו, מובנדז'ה; שאקירי, פרולר(דרדיוק 85'), צ'אקה, זובר; פריי(זאקאריה 73'); ספרוביץ'(אמבולו 63').

ה-11 של הונגריה: גולאשצ'י; בסה(לנג 32'), גוזמיץ, קאדאר, קורהוט; וארגה(סלאי 69'), נאג'י, אלק(מרקבארט 56'), לוברנצ'יש; פאטקאי; אוגראי.

כבר בדקה הראשונה ההונגרים לוחצים ואף השיגו קרן מסוכנת אך השוויצרים מיהרו להרחיק את הסכנה.

בדקה ה-3 השוויצרים רושמים מצב ראשון מסוכן מבעיטה ברגל שמאל של שאקירי שחלפה ממש מעט מעל המשקוף, איזו רגל שמאל יש לשאקירי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

השוויצרים שיחקו מאוד אגרסיבי במרכז השדה ובדקה ה-4 יצרו מצב בעיטה מסוכן נוסף אך הבעיטה של פריי הייתה חלשה מדי

נתון מעניין ששוויץ מאז 2008 לא הפסידה במוקדמות מונדיאל כשההפסד היה ללא אחרת מאשר לוקסמבורג

בדקה ה-7 מצב מעולה נוסף לשוויץ שספרוביץ שולח לקבורה אך המקוון הניף דגל לנבדל, השוויצרים באו כדי לנצח הערב.

בדקה ה-8 התקפה מתפרצת מעולה של שוויץ אותה הוביל ליכשטיינר עם מסירה גדולה לשאקירי אך בלם הונגרי חילץ ממנו את הכדור ומנע את הסכנה.

השוויצרים מציגים כדורגל מרשים עם מסירות מדויקות למשחק מעבר מהיר, עד כה פשוט תענוג לצפות בהם וכשעל הספסל ריקרדו רודריגז, אמבולו, דזאמלי, זאקאריה ועוד שמות בקבוצות וליגות חזקות באירופה אפשר להבין שמדובר בנבחרת סופר איכותית.

ההונגרים מצופפים בהגנה ומקשים מאוד על הפריצות של שאקירי מהאגף למרכז ובכללי על כל בעיטה מחוץ לרחבה ה-16 להגיע לכיוון השער, יהיה קשה לפרוץ את ההגנה שלהם.

בדקה ה-15 הכנסת כדור טובה לעבר ספרוביץ אך הבעיטה שלו נחסמה ע"י בלם הונגרי.

בדקה ה-17 1:0 הזוי לחלוטין לזכות שוויץ מטעות מביכה של גולאצ'שקין שמקבל מסירה פשוטה משחקן הגנה שלו, מעד וגראניט שאקה הגיע לכדור וכבש שער קל, וואו דווקא לאחר דקות הגנה מרשימות של הונגריה היא סופגת שער של טעות אנוש

וואו! המומנטום השוויצרי מסרב להרגע ועוד לא נרגענו מהשער הראשון וכבר בדקה ה-19 מגיע ה2:0 מבעיטה של פריי שפוגעת בבסה ומטעה את השוער ההונגרי האומללהתקפה למופת של שוויץ.

הונגריה מתקשה למצוא את עצמה במשחק והיא עדיין בהלם מהבליץ השוויצרי שממשיכה לטייח אותה מכל כיוון אפשרי, האם הונגריה מסוגלת לאתגר את שוויץ במשחק הזה ולהפוך את המומנטום?

בדקה ה-27 וולקאם הונגריה עם בעיטה ראשונה אל עבר שערו של זומר אך הכדור עף הרבה מעל השער.

במהלך ניסיון להוציא את הונגריה לאותה התקפה הבלם בסה נפצע במהלך תיקול של זובר והוא מופנה כעת על אלונקה מן המגרש, נקווה בשביו שהוא יחלים במהרה.

בדקה ה-37 עם קצת עזרה מהשופט שהכדור פוגע בו בזמן הרחקה של הגנת הונגריה, שוויץ מגיעה להתקפה מאוד מסוכנת אך ספורביץ בנבדל שוב.

בדקה ה-39 הונגריה מנסה ללחוץ אך קור רוח מרשים של שוויץ בחלק האחורי משחרר את הלחץ יפה בלי להעיף את הכדור או לאבד אותו והם מגיעים עד לרחבה של הונגריה כשכדור רוחב אדיר מצד שמאל למרכז פוגש את שאקירי שמחמיץ בענק מקרוב, שוויץ מבריקה עד עכשיו.

לאחר דאבלים מרשימים ולחימה אדירה זוהר מוצא את ה3:0 של שוויץ בדקה ה-43 מבישול של לא אחר מאשר שארדן שאקירי, פשוט תאווה לעיניים הכדורגל של שוויץ.

בדקה ה-45 בעיטה חופשית מעניינת של הונגריה אך זומר מצליח להדוף את הכדור.

תוצאת מחצית: 3:0 שוויץ שמשחק כדורגל חכם מהיר וסופר תכליתי והאמת שהתוצאה היא לא בגלל שהונגריה כזו חלשה למעט השער הראשון אלא כי שוויץ פשוט מצוינת. תנועה מעולה ללא כדור עם הצטרפות חכמה של שחקני ההגנה להתקפה וחילופי מסירות קצרות, מדויקות ומהירות מאחד לשני מספקים לנו תצוגת כדורגל מרהיבה של נבחרת שוויץ, ת-ע-נ-ו-ג.

שוויץ בבליץ אדיר(דף הפייסבוק הרשמי של נבחרת שוויץ).

וואו בדקה ה-49 שער יפיפה של זובר מבישול של ספרוביץ הוא כובש בבעיטה מסובבת מחוץ לרחבה לחיבור אך גולאצ'שקין מגיע עם היד הימנית והודף אך לא חזק מספיק וזה ברשת וזה 4:0 שוויץ, הם ממש לא מורידים רגל מהגז.

אם חשבנו שנבחרת שוויץ תרגע קצת ותרגיע את קצב המשחק לאחר המחצית הראשונה הם רק רוצים לכבוש עוד וניתן להבין בהתייחס להפרש של פורטוגל שנושפת בעורפם ככל ששוויץ תכבוש יותר הערב ככה היא תוכל להגיע רגועה יותר למשחק המכריע מול פורטוגל כי בהנחה שפורטוגל מנצחת הערב את אנדורה היא נשארת בהפרש 3 משוויץ ורק ניצחון בהפרש גדול יאפשר לה לעקוף אותה בטבלה ולהעפיל אוטומטית למונדיאל ברוסיה.

בדקה ה-53 שאר הבלם עלה עד לרחבה של הונגריה וניסה לכבוש את החמישי אך גולאצ'שקין בהדיפה מעולה.

בדקה ה-55 פריי בבעיטת יעף ניסה להכניע את גולאצ'שקין אך הכדור פספס במעט את המסגרת, שוויץ פשוט יושבת על הרחבה של הונגריה ולא משחררת.

בדקה ה-58 התקפה מסוכנת של הונגריה אך פריי דואג להרחיק אותה לקרן שאותה זומר הודף אך הריבאונד נוחת ברגל של גוזמיץ שבסיבוב כובש את ה4:1, זה לא היה צפוי.

בדקה ה-74 ניסיון מעניין של זאקאריה מרחוק אך הבעיטה שלו לא למסגרת.

וואו החמצת ענק להונגריה בדקה ה-76 נוגח לובנרנצ'יש מ3 מטר לידיים של זומר שעומד על הקורה הימנית, איזה פספוס.

בדקה ה-78 זאקאריה מצליח לעבור עד לקו של השער ולהעביר כדור רוחב אך הכדור שלו לא מוצא אף רגל שוויצרית כדי לסיים את זה ברשת, זה היה קרוב.

בדקה ה-79 כדור מוגבה יפה של זאקאריה למרכז אך אמבולו נוגח חלש מדי וגולאצ'שקין לוקח בקלות.

וואו הרמה יפה של שאקירי בדקה ה-81 ברגל הימנית החלשה למרכז והפעם אמבולו נוגח טוב אך גולאצ'שקין במקום.

בדקה ה-83 שאקירי מוריד לליכשטיינר שמצורף מאחור ומוריד טיל בנגיעה לפינה הרחוקה וכובש את ה5:1 לשוויץ, שאפו.

נתון מעניין נוסף זו התבוסה הכי גדולה של הונגריה בתולדות מוקדמות המונדיאל, היא כבר ספגה תבוסה של 4 שערים אך אנו כבר ב5 שערים לזכות שוויץ והרגל עוד נטויה.

בדקה ה-89 שער מצמק של הונגריה לאחר טעות של זומר שהודף רע ניסיון הגבהה ואוגראי כובש בנגיחה קלילה את ה5:2, משחק רב שערים קיבלנו הערב.

תוצאת סיום: 5:2 לשוויץ במשחק רב שערים ומהנה עם קצב מהיר וכן גם הונגריה שלא הצליחה להוות אתגר לכדורגל היפה של שוויץ הצליחה לכבוש 2 שערים. הלוואי וככה היה נראה כל משחק מוקדמות.

 

*אנדורה-פורטוגל 2:0 (רונאלדו 63', אנדרה סילבה 86')

*איי פארו- לטביה 0:0

 

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort