גביע ווינר: מכבי ת"א זוכה בתואר הראשון של העונה

הצהובים גברו ללא קושי על עירוני נהריה, במסגרת גמר גביע ווינר. הצהובים נראו נהדר, טיוס הצטיין וזלמנסון המשיך להרשים. משחק נהדר של יאנג לא הספיק לקבוצה של אלפסי 

ארבעה ימים לפתיחת עונת 2018\2017 במסגרת ליגת העל בכדורסל, זכינו לראות את הקרב על התואר הראשון של העונה: גביע ווינר. מכבי ת"א הפצועה מעט פגשה בהיכל בחולון את עירוני נהריה, שרצתה לרשום תואר ראשון בהיסטוריה. נבן ספאחיה נאלץ להסתדר ללא דיאנדרה קיין ופייר ג'קסון. נוריס קול נרשם בטופס המשחק לראשונה בטורניר, אך הגארד שהגיע מה-NBA קיבל מנוחה לאורך המשחק.

החמישייה של נבן ספאחיה כללה את: ג'ון דיברתולומיאו, מייקל רול, כארם משעור, ג'ונה בולדן וארט פרחובסקי.

החמישייה של אריק אלפסי כללה את: יפתח זיו, קורי וובסטר, אלכס יאנג, יונתן שולדבראנד ועוסמאן דראמה.

רבע ראשון: 15:22 למכבי ת"א

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקות הפתיחה לא בישרו טובות למי שביקש לראות משחק איכותי, בעוד שני הצדדים סיפקו מפגן החטאות מרשים. דווקא הצפוניים התאוששו ראשונים מהפתיחה הרעה, לאחר ש-קורי וובסטר ואלכס יאנג חיממו את הידית וסיפקו קליעות מחוץ לקשת. אך יובל זוסמן הכישרוני החזיר בצליפה משלו ומשם הצהובים דהרו לריצה עד סוף הרבע שקבעה יתרון שבע, בזכות ריבאונד התקפה של אלכס טיוס להחטאת העונשין שלו. המתאזרח של הצהובים תיקן בג'אמפ  שוט וקבע את תוצאת הרבע.

רבע שני: 36:49 למכבי ת"א

שולדבראנד מחצי מרחק ו-וובסטר מחוץ לקשת ניסו לנגוס ביתרון של הצהובים, אך דשון תומאס שסיפק מחצית נפלאה וזוסמן קר הרוח שהוסיף שתי שלשות רצופות, קבעו כבר פער דו ספרתי. לאחר פסק זמן של אלפסי, וובסטר חזר חם וסיפק שלשה נאה ופנויה, לאחר הטעיית גוף על השומר שלו. אותה צליפה של הגארד בסגול, שלחה גם את ספאחיה למזכירות, לפסק זמן מהיר משלו. לאחר שאמר את דברו, ג'ון די החזיר למאמנו עם שלשה משלו.

דנזל ליווינגסטון סיפק דקות טובות והוריד את ההפרש ל-6 נקודות בלבד. אך הגארד שהגיע ממכבי חיפה, עצר את ההתלהבות וסיפק שלשה נוספת,  לאחר סטפ בק נאה. קליעות מהקו של משעור ותומאס השאירו את מכבי בפער בטוח, בירידיה לחדר ההלבשה.

הכישרון הצעיר הראה כמה הוא מוכן לליגה של הגדולים (מנהלת הליגה)

 

רבע שלישי: 57:73 למכבי ת"א

גם המחצית השנייה נפתחה בצורה מגומגמת מטעם שני הצדדים, עד שאלכס יאנג סיפק קצת התרגשות לאחר שסיים חדירה לטבעת, במהלך השווה שלוש נקודות. ההתקפה של מכבי ת"א גם כן התאפסה במהלך הרבע, לאחר שמהלך קבוצתי נפלא שכלל מסירות בין כלל שחקני החמישייה, סידרה להולדן שלשה נוחה. הולדן המשיך לאפס את הכוונת, לאחר צליפה מהפינה מחוץ לקשת, שקבעה יתרון 14 לצהובים.

ההגנה של מכבי גם כן הייתה אספקט חשוב במהלך הרבע, לאחר שאלה שיתקו את ההתקפה של אלפסי וכפו על נהריה איבודים וזריקות קשות. דישון תומאס שהיה בלתי ניתן לעצירה בצבע, סיפק גם כמה מהלכים מרשימים רחוק מהטבעת. שלשה שלו קבעה 20 הפרש לקבוצה של ספאחיה. המתאזרחים של מכבי סיפקו מהלך משותף נהדר, לאחר ש-ג'ון די סידר לטיוס ליי אפ קליל, בתום הפיק אנד רול. ג'ייק כהן שמיעט לשחק ביצע טעות, לאחר שביצע עבירה טיפשית על שולדבראנד, הרבה לאחר שזה זרק וקלע מחוץ לקשת.

 

רבע רביעי: 79:93 למכבי ת"א שזוכה בגביע ווינר!!

טיוס שסיפק משחק נהדר, המשיך להיות בלתי ניתן לעצירה, לאחר שהשיג את הנקודות מול שמירה משולשת והדוקה בלואו פוסט. נהריה החלה להגביר את האגרסיביות ולאחר מספר מסעות מוצלחים לקו ועוד התקפת מעבר שהסתיימה בדאנק של יאנג, ההפרש ירד ל-11 נקודות בלבד וספחיה הזניק פסק זמן.

הטירוף בסגול נמשך לאחר פסק הזמן, כשליווינגסטון חודר נפלא לטבעת וגם משיג את העבירה, שהורידה את ההפרש לחד ספרתי. אך שוב טיוס שסיפק משחק נהדר, היה שם. הפורווארד סיפק 4 נקודות רצופות שפוצצו את בלון הקאמבק של נהריה. עד הסיום ג'ון די ותומס המשיכו את הריצה.

מכבי ת"א זוכה בתואר הראשון של העונה בצורה משכנעת למדי.

הרבו לקלוע למכבי ת"א:

דשון תומאס 20 נקודות (5\3 ל-3 נקודות), אלכס טיוס 18 נקודות ו-12 ריבאונדים, מייקל רול 14 נקודות ושישה אסיסטים.

הרבו לקלוע לעירוני נהריה:

אלכס יאנג 23 נקודות, דנזל ליווינגסטון 13 נקודות ושבעה ריבאונדים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort