צ'אנס אחרון לטבעת

אחד הטריידים המעניינים של הקיץ באופ-סיזן מהגדולים בשנים האחרונות התרחש בין אוקלהומה סיטי ת'אנדר לניו יורק ניקס שאוקלהומה שלחה מטעמה את אנס קאנטר, דאג מקדרמוט ובחירת דרפאט בסיבוב השני. העסקה הזו מעלה 2 שאלות גדולות: למי העסקה יותר משתלמת? והאם הטריו של אוקלהומה הולך לקרוא תיגר על הגדולות העונה?.
למי העסקה יותר משתלמת?- אחד השחקנים היותר מזוהים עם הניו יורק ניקס הלוא הוא כרמלו אנת'וני כבר תקופה ארוכה מדובר על מעבר אפשרי שלו בעיקר מהרצון שלו להיות בקבוצה "מנצחת" כמו שהוא אומר ולהתמודד על השלבים הגבוהים ב NBAכשהמטרה הלא מוצהרת למעשה (מפאת פערי הכוחות מול גולדן סטייט, קליבלנד, ועוד מספר קבוצות איכותיות במערב אך הן שוות פחות או יותר לאוקלהומה של היום והן יוסטון, סן אנטוניו, ומינסוטה) היא טבעת אליפות נשמע מעט הזוי? אולי אך בשמיים זה לא והעונה ארוכה מאוד ומי יודע מי יקרה עד שלבי הפלייאוף. מנגד מי שקיבלה את הכמות אך ספק אם את האיכות זו ניו יורק ניקס. השם הגדול כביכול שהניקס קיבלו הוא אנס קאנטר הסנטר המחליף של אוקלהומה בשנתיים האחרונות כשלמעשה הוא שחקן התקפה לא רע בכלל אך הגנתית מדובר בחוסר לא קטן, קשה לדעת מי יהיה בחמישיה של ניקס בעמדת הסנטר כי גם ג'ואקים נואה ברוסטר של הניקס כשלעומת קאנטר הוא לא הקלף הכי חזק בהתקפה אך בהגנה למרות ירידה במספרים הוא מבין הסנטרים ההגנתיים בליגה, לא סתם הוא נבחר לשחקן ההגנה של העונה ב2014. דאג מקדרמוט הוא קלעי שלשות לא רע בכלל אך הוא לא אקס פקטור או משנה משחק שאמור להיות בחמיישיה של הניקס שכנראה תפתח על המשבצת של דאג עם קוזמינקאס. ובחירת הדראפט של הסיבוב השני למעשה נותן לנו את החותמת שלמרות שלניקס לא הייתה ברירה לגבי הויתור על כרמלו אנת'וני כי מעבר לכך שכבר שפת הגוף שלו סימנה על ירידה ביכולת והתרומה הקבוצתית יש האומרים גם שבחדר ההלבשה הוא היה רעל וזה כבר פחות או יותר סלל את דרכו החוצה של האולסטאר אך בחירת סיבוב שני ו2 שחקנים שספק אם הם מה שהניקס צריכים מפריש ריח של עוקץ ענק של אוקלהומה שמבחינתם בדיוק חיפשו את הצלע השלישית (או הרביעית תלוי איך מסתכלים על החמיישיה של אוקלהומה) שתתן את הטון ותעזור לראסל ווסטברוק ה MVP ולפול ג'ורג' שעבר קודם לכן הקיץ להוביל את הת'אנדר הכי גבוה שאפשר ועם מבט חטוף על החמישייה של אוקלהומה עם כרמלו אנת'וני מינימום חצי גמר אזורי נראה בהחלט אפשרי.

דאג מקדרמוט מימין ואנס קאנטר משמאל (NBA.COM).

האם הטריו של אוקלהומה הולך לקרוא תיגר?- החמיישיה של אקולהומה משאירה הרבה מקום לדמיון ומשחק של המאמן בילי דונובן בכל הקשור לצלע החמישית שלה כי ראסל ווסטברוק, פול ג'ורג', כרמלו אנת'וני(שצחק במסיבת עיתונאים כנשאל האם יעלה מהספסל) וסטיבן אדאמס בטוח בחמישייה. עכשיו המשחק יהיה עם העמדות של פול ג'ורג' וכרמלו אנת'וני שלמעשה שניהם משחקים בעמדת מספר 3, עמדת הסמול פורוורד. כרגע החמיישיה תהיה ראסל ווסטברוק פוינט גארד, אנדרה רוברסון שוטינג גארד, כרמלו אנת'וני סמול פורוורד, פול ג'ורג' פאוור פורוורד וסטיבן אדמאס סנטר אך באותה מידה החמיישיה יכולה להיות מורכבת מווסטברוק, אנת'וני, ג'ורג', פטרסון וסטיבן אדאמס וכמובן שניתן בקלילות להחליף בין העמדות של פול ג'ורג וכרמלו אנת'וני באופן חופשי כי זה לא באמת משנה אך כרמלו אנת'וני שחקן התקפי וקלעי מעט טוב יותר מג'ורג' וגם מעט נמוך ממנו לכן סביר להניח שאנת'וני ינוע בין עמדות 2/3 וג'ורג' ינוע בין עמדות 3/4 כי הוא גם שחקן הגנה מוצלח יותר מאנת'וני. החמישייה שכרגע מרכיבה סוללת כוכבים רצינית כשראסל ווסטברוק איש הטריפל דאבל, ה MVP והכוכב הכי גדול של אוקלהומה בעונה החולפת הוכיח שהוא שחקן ענק ובין הטובים בליגה, אנדרה רוברסון הוא למעשה האפור שבחבורה והוא לא קלעי גדול בלשון המעטה ודי מביך מקו העונשין אך הוא שחקן הגנה סופר מוכשר ובחמישייה כל כך מוכשרת התקפית צריך מישהו מעט אפור והגנתי שיאזן את הקבוצה. כרמלו אנת'וני למרות עונה חלשה של הניקס העמיד ממוצע של 22.4 נק' בעונה שעברה ב34.3 דק' והוא ללא ספק תוספת כוח משמעותית להתקפה. פול ג'ורג' מי שלמעשה היה הגיבור הראשון לעשות את הדרך לאוקלהומה ופתח את הדלת גם לכרמלו אנת'וני לדבריו של כרמלו העמיד ממוצע שיא שלו של 23.7 נק' בעונה שעברה ב35.9 דק' ו1.6 חטיפות למשחק כשבפלייאוף הוא קלע בממוצע 28 נק' למשחק! בשני צידי המגרש הגנתית והתקפית ג'ורג' יהיה דומיננטי מאוד. סטיבן אדאמס בעונה שעברה היה בכימיה יוצאת דופן עם ראסל כשהשניים ביצעו כמה מהלכים מרשימים מאוד הגנתית והתקפית יחדיו כשבטופ האלייופים של השניים. הגנתית הוא יוכל לתרום משמעותית עכשיו כשיש לו את הטריו ואני לא אופתע אם גם התקפית נראה את המספרים שלו עולים כיוון שהפוקוס ההגנתי יתמקד מן הסתם בטריו. עכשיו נותרה השאלה איך כל העסק יתחבר וכאן יכנס בילי דונובן כי הבדיחה שרצה היא "שאין מספיק כדורים על המגרש לחבר'ה של אוקלהומה" בשורה התחתונה יש אמת בבדיחה הזו כי שלשת הטריו כל אחד בנפרד סופר דומינטטי והיה הכוכב הגדול בקבוצתו הקודמת וכעת כל אחד יצטרך לוותר מעט על המספרים האישיים שלו ובעיקר על האגו שלו כדי שהעסק יצליח. הבעייתים שמסומנים בשלישייה הם כרמלו אך הוא כנראה מבין שמפאת גילו זה הצ'אנס האמיתי שלו להצליח וראסל ווסטבורק/מיסטר טריפל דאבל שיש שיאמרו שבעונה שעברה כל מה שעניין אותו זה הסטטיסטיקה האישית שלו אך בכל ראיון שזה עלה ראסל גרס אחרת כי רק הניצחון לנגד עיניו והוא כבר הוכיח בתקופתו עם דוראנט שהוא יכול לעזוב את המפתחות לטובת הקבוצה, חוץ מזה למרות שראסל מאוד מפורסם בזכות היכולות ההתקפיות שלו קל לשכוח שמדובר בשחקן הגנה מעולה ובתחילת הדרך שלו בתיכון ובמכללות הוא היה שחקן הגנה מצטיין אז עכשיו כשהביאו לו שני שחקנים שיחלקו עימו בנטל ההתקפי להבדיל מבעונה שעברה שהיה כמעט בודד לגמרי מבחינה התקפית יוכל ה MVP להביא גם את ההגנה שלו לידי ביטוי מה שיכול רק להעלות את הת'אנדר על המפה.

הטריו (דף הפייסבוק הרשמי של אוקלהומה סיטי ת'אנדר).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort