רוסיה בקאמבק אדיר בחצי הגמר עם 74:69 על יוון

שתיים מהנבחרות היותר מפתיעות בשמינית הגמר, יוון שהדיחה את סגנית האלופה ליטא מהמקום הראשון בבית הישראלי ומנגד רוסיה שהדיחה את הקוראטים שעל הנייר עדיפים עליהם מהמקום ה-2 בבית הרומני וסיימו רק מאחורי ספרד נפגשות הערב לקרב על המקום ב4 האחרונות.

רבע ראשון: 24:17

RELATED POSTS

היוונים פתחו טוב והגיעו מרוכזים למשחק הזה בעוד הרוסים מנגד חסרים את שבד שלא מורגש על הפרקט שהיה המוציא לפועל העיקרי במשחק נגד הקוראטים נסגר טוב ע"י היוונים ומי שעוד משאיר את הרוסים על המשחק הוא מוזגוב שפיזית פשוט גדול על הגבוהים של יוון ומנצל זאת עד הטיפה האחרונה. 24:17 ליוונים שמתחילים בריחה לרוסים שעדיין לא במשחק.

פרינטזיס (משמאל) וקלאטס (מימין) מובילים את היוונים (האתר הרשמי של היורובאסקט).

רבע שני: 13:14

הרוסים פתחו לא רע את הרבע עם 5:2 להם נכון לדקה ה-2 לרבע אך היוונים נתנו בריחה אדירה והגיעו אף להפרש 12 מול הרוסים ההמומים שלקחו טיים אאוט דחוף כי הם לא רוצים לחטוף בלואו אאוט במשחק הזה ואכן רשמו 7 נקודות רצופות עם החזרה מהטיים אאוט וההפרש עומד על 6 בלבד נכון לדקה ה-7 ברבע. הרוסים בנתון שפל של 15 אחוז בלבד מה-3 לעומת 40 של היוונים וזה באמת לא ברור מה הסיבה לכך- חווסר ריכוז? עייפות? כדי למאמן נבחרת רוסיה למצוא את התשובות מהר לפני שהמשחק הזה בורח לו מתחת לידיים כי כרגע זה יותר הרוסים יורים לעצמם ברגל מאשר שהיוונים מבריקים…

היה יותר ממעולה אך זה לא הספיק(קלאטס) (האתר הרשמי של היורובאסקט).

תוצאת מחצית: 37:31 היוונים צריכים להרגיש פראיירים על הרבע ה-2 שלהם ומנגד הרוסים חייבים להתעורר מהר כי ההפרש הוא נזיל בהחלט והנבחרת היוונית למרות האופי האדיר שלהם הם לא מהנבחרות החזקות שנשארו בטח ובטח לא בהשוואה לקוראטים בסיבוב הקודם או בהשוואה לאיטלקים/סרבים שמחכים להם בסיבוב הבא ועם משחק הגנה מסודר יותר והתקפה חכם יותר הם בהחלט מסוגלים לחזור למשחק אך שבד יצטרך לתת מעצמו יותר ממה שהוא נתן עד עכשיו כי הוא פשוט לא מורגש ולהמשיך לשחק על מוזגוב שנראה כמו נקודת האור היחידה של הרוסים.

מאמן נבחרת רוסיה לשעבר דיוויד בלאט הגיע לצפות ברוסים (האתר הרשמי של היורובאסקט).

רבע שלישי: 16:20

פתיחה מעולה לרוסים של הרבע עם שלשה ועבירה על שחקן אחר לאחר הזריקה והכדור נשאר רוסי. והנה היוונים במכוון או לא מכניסים את שבד לבעית עבירות עם עבירה שלישית לאחר 50 שניות בלבד ברבע השלישי. פרינטזיס צולף מה-3 את הנקודה ה-18 שלו ועם 7/9 מהשדה ו2/3 מה3 פשוט חם הערב כשכל רוסיה יחד עם 3/15 מה3. איזה סל יפה לרוסים 3 שניות לסיום שעון ה-24 עם ליי-אפ קל של בורוזיס, הסבלנות משתלמת. היוונים פשוט בורחים לרוסים עם 11 הפרש כבר נכון לדקה ה5 ברבע הזה. הרוסים פשוט משחקים ראש בקיר, לא רואים טקטיקה, לא רואים תרגילים, שחקן מקבל כדור ופשוט מחפש את שבד או הולך לבד, זה פשוט לא היום של הרוסים. התקפה טובה של הרוסים עם הנעת כדור טובה אך היוונים במהירות רבה מכסים כל פעם את השחקן הפנוי ומונעים למעשה זריקה חופשית מה3, היוונים הגיעו חדורי מטרה למשחק הערב. שבד במו ידיו מחזיר את הרוסים להפרש הפיך במיוחד של 2 בלבד, פוזישן אחד בלבד והמשחק נפתח מחדש. עשרים שניות לסיום הרבע שבד התעורר ברגע האמת ומשווה אך לקראת הבאזרר בורוזיס מניח ליי אפ קל ומוריד את הנבחרות ב53:51 לקראת רבע רביעי אחרון ומכריע.

שבד במופע אישי מופלא הפך את המומנטום ברגע (האתר הרשמי של היורובאסקט).

רבע רביעי: 16:23

שבד פשוט במופע אישי פותח את הרבע הזה עם 4 נקודות ומעלה את הרוסים ליתרון ראשון. איזה סל ועבירה של קלאטס, פשוט תענוג הלחימה והתעוזה של השחקן הזה שיחד עם פרינטזיס מוביל את היוונים. וואו קלאטס עם סל ועבירה הירואי בין שלושה שחקנים רוסים במצב קשה קולע את זה ומשתווה לפרינטזיס עם 18 נקודות במשחק עד כה. המשחק הזה פשוט התעורר לרמה הראויה למעמד עם סל ועבירה גם של פרידזון והנקודות פשוט עוברות מצד לצד וכך גם ההיתרון, המתח באוויר. הרוסים עם מיני בריחה ביתרון 6 כרגע ברגעי האמת ואם היוונים לא רוצים לצאת ה"אכבר פראיירים" של האליפות הם חייבים להגיב במהרה. וואו מוזגוב החטיא סל קל מאוד אפילו וקלאטס מעניש, העייפות מדברת?…. לא ברור למה ברגעי ההכרעה שבד על הספסל, מקווה מאוד שהמאמן יודע מה הוא עשה ולא יתחרט על זה בדיעבד. 40 שניות לסיום יתרון 4 לרוסים והיוונים לוקחים טיים אאוט. בורוסיס מחטיא והשעון מראה על 30 וקצת שניות והפוזישן של הרוסים. היוונים עושים עבירה ושולחים את קבוסטוס לקו שמחטיא את השני אך הריבאונד רוסי ומי היה מאמין אבל הרוסים אם לא יקרה פה משהו הזוי נוסף הם בחצי הגמר עם קאמבק אדיר כשהיוונים יכולים לבוא בטענות רק לעצמם.

עם כל הקרדיט לשבד אם לא מוזגוב לרוסים לא היה למה לשחקנ(האתר הרשמי של היורובאסקט).

תוצאת סיום: 69:74 לרוסיה. קיבלנו הערב משחק מלא תהפוכות ודרמה עם מחצית שנייה אדירה של רוסיה ומחצית ראשונה טובה אך לא מוחצת מסתבר של היוונים שבעיקר יצאו מפה בתחושת פספוס אדירה אחרי שהמשחק כבר היה בידיים שלהם. מנגד הרוסים חייבים הרבה קרדיט אפילו הרבה מאוד לשבד ומוזגוב שעם תצוגת תכלית השאירו את הרוסים בתמונה גם ברגעים שבהם זה היה נראה אבוד. עכשיו כל שנותר לרוסים הוא להביט לעבר המשחק בין איטליה לסרביה ולראות מול מי היא תתחרה על המקום בגמר מחרתיים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מומלצים עבורך

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?