לונדון בכחול – צ'לסי ניצחה את טוטנהאם בדרבי

מחזור שני בליגה המעניינת בעולם, וכבר קרב טיטאנים על טהרת העיר לונדון. האלופה המכהנת צ'לסי מתארחת בוומבלי, ביתה הזמני של טוטנהאם לעונה זו (שנה הבאה עוברת לאצטדיונה החדש). הבלוז מגיעים לאחר מפלה כואבת במשחק הראשון בסטמפורד ברידג', כשברנלי הצנועה היממה אותה עם ניצחון סנסציוני 3-2. קונטה מוצא את עצמו בסיטואציה לא פשוטה, כשיש אפשרות ממשית שצ'לסי עם 0 מ-6 אם תפסיד לספרס הערב. טימואה באקיוקו הרכש הנוצץ ממונאקו פותח לראשונה בהרכב, ומרכיב קישור מפלצתי לצדו של קנטה. גם אלאברו מוראטה, שהגיע עם הר של ציפיות, וכבר הספיק לכבוש ולבשל במשחקו הראשון בצ'לסי יקבל את הצ'אנס ב-11 של האיטלקי.

טוטנהאם מגיעה למשחק במצב רוח מעולה לאחר שרשמה ניצחון ראשון לא פשוט בסנט. ג'יימס פארק של ניוקאסל בתוצאה 2-0. אך יותר משמח עבור אוהדיה, היא העובדה שרכש ראשון הקיץ נסגר רשמית, כשדוינסון סאנצ'ז, הבלם הצעיר והמבטיח של אייאקס עשה את המעבר לצפון לונדון. הספרס חוששים מאפקט ווימבלדון, שעלול לפגוע ביצירת הנקודות הביתיות, שהיוו חלק בלתי נפרד מהעונה שעברה שבה לנצח את הספרס בוויט הארט ליין היה משימה בלתי אפשרית. הערב לשני המאמנים יש הזדמנות להראות ממה הקבוצות שלהם עשויות.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

אנתוני טיילור, שופט המשחק מוציא את הדרבי לדרך!

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 5: מוראטה כמעט וכובש אבל נגיחה שלו מפספסת את המסגרת.

דקה 10: גם הארי קיין מנסה את מזלו, אבל קורטואה משתלט על הבעיטה שלו מרחוק. אווירה פשוט נהדרת בוומבלי.

דקה 19: בעיטה נהדרת של דמבלה מחוץ לרחבה טסה למרכז הגבוה של השער, קורטואה נאלץ להדוף לקרן.

דקה 24: שער!!! אלונסו בבעיטה חופשית פשוט מושלמת! מרכוס אלונסו מסובב באומנות מעל החומה וקובע 1-0לבלוז.

דקה 41: טוטנהאם כמעט משווה! הארי קיין מקבל כדור בתוך הרחבה ויורה לפינה הרחוקה כדור נהדר, שפוגע בקורה של קורטואה. הכי קרוב של הספרס עד עכשיו.

דקה 43: בעיטה אדירה של בן דיוויס נהדפת בצורה נפלאה על ידי קורטואה! טוטנהאם לוחצת בכדי למצוא את השוויון עוד לפני השריקה למחצית.

דקה 45+3: מחצית בוומבלי. יתרון של שער אחד מביצוע מושלם של מרכוס אלונסו. טוטנהאם לא תוותר בקלות על המשחק וצפויה לנו מחצית שנייה מרגשת.

סיבה טובה לשמוח. אוהדי צ'לסי.
קרדיט:(Daily Mail)

מחצית שנייה:

דקה 71: אחרי שליטה של הספרס ברבע שעה הראשונה של המחצית השנייה, היא נחלשת ולא מסכנת את שערו של קורטואה. מוראטה בהזדמנות שנייה שלו סוחט עצירה נאה מלוריס שהכדור שלו מוסט מידיו של השוער הצרפתי סנטימטרים מהמסגרת.

דקה 73: ווילאן לעמוד! בעיטה נהדרת של הברזילאי טסה כל הדרך היישר לקורה השמאלית. צ'לסי מתקרבת לגמור את המשחק.

דקה 82: שער!!! טוטנהאם משווה! באטשואי נכנס כמחליף במקום מוראטה בדקה ה-79, וב-3 דקות על המגרש הוא מצליח לכבוש שער עצמי אומלל מבעיטה חופשית של אריקסן. החלוץ הבלגי ניסה להרחיק עם הראש, אך דחק לשערו. האם תהיה כאן הכרעה?

דקה 87: שער!!! אלונסו שוב פעם! דויד לואיז עם חטיפה נהדרת במרכז המגרש, מעביר לפדרו שמכניס כדור עומק נהדר לאלונסו. הספרדי בעט חזק לפינה הקרובה של לוריס שהיה חייב לעשות יותר כאן. הכדור עובד מתחת לגופו וחודר לרשת. צ'לסי פסע מניצחון ראשון העונה בפריימרליג.

דקה 90+4: זהו זה! צ'לסי עם ניצחון ראשון לעונת 17/8. הבלוז רושמים שלוש נקודות יקרות מאד הערב בוומבלי. השליטה של האלופה הייתה ניכרת ברוב שלבי המשחק, כאשר מרכוס אלונסו בולט בכל אספקט במגרש. טוטנהאם חזרה משער עצמי אומלל של באטושאי, אבל המילה האחרונה הייתה של מספר 3 בכחול. תצוגה של המגן השמאלי בן ה-26 עם שער ראשון בבעיטה חופשית מושלמת, ושער ניצחון מתוק שגורם לקונטה להחזיר נשימה. האלופה הגיעה לפריימרליג, בעוד ספרס יצטרכו למצוא פתרון לקללת וומבלי, אותה קללה שגורמת להם להפסיד 8 משחקים מתוך 11 האחרונים באצטדיון הזה. פוטוצ'יני עם הרבה מחשבות לגבי היכולת של קבוצתו, כי הערב בהחלט היה ניתן לראות מי האלופה ומי סגניתה. עד המפגש המסקרן הבא בעיר, לונדון נצבעת בכחול.

הרכבים: 

טוטנהאם: הוגו לוריס, קיירן טריפר, טובי אלדרווילד, יאן ורטונחן, בן דייויס (מוסא סיסוקו, 80), ויקטור וואנייאמה, מוסא דמבלה, כריסטיאן אריקסן, אריק דאייר (היונג-מין סון, 68), דלה עלי והארי קיין.

צ'לסי: טיבו קורטואה, אנטוניו רודיגר, מרקוס אלונסו, סזאר אספיליקווטה, דויד לואיז, אנגולו קנטה, טימו בקאיוקו, אנדראס כריסטנסן, ויקטור מוזס, וויליאן (פדרו, 78) ואלבארו מוראטה (מיצ'י באטשואי, 78)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort