הענף בטירוף: ניימאר לפ.ס.ז'.

ההעברה הכי גדולה בתולדות הכדורגל העולמי התרחשה באופן רשמי אמש, כשמדובר בסכום עסקה אסטרונומי העומד על כ222 מיליון יורו! למי זה טוב? מי יוצאת מפסידה מהעסקה? מה ברצלונה צריכה לעשות עם הכסף? האם ניימאר עושה צעד נכון?.

8.3.17 זהו תאריך הרמונטדה הגדולה, ה-6:1 הכל כך מדובר של ברצלונה מול פריז סאן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות שממנו בארסה יצאה הענקית והטריו של בארסה, ה-MSN קיבל אינספור שבחים על משחק ענק כשמנגד כתם לוזריות ענק שהיה נראה כי ממש לא הולך לעזוב את המועדון מעיר האורות, עם ההגעה של ניימאר נראה כי פאריז סוף סוף תצליח את מה שהיא מנסה לעשות כבר מספר שנים וזה לתת פייט רציני בצ'מפיונס ליג ואפילו לזכות.

זו המשימה של שני החברים מבארסה, להביא את הגביע הנחשק גם לעיר האורות (Bleacher Report)

את עונת 16/17 פאריז תרצה לשכוח ולאו דווקא בגלל יכולת רעה אלא בגלל הרמונטדה המשפילה, אובדן האליפות, והצפייה מנגד ביריבה מהליגה מונאקו מגיעה רחוק יותר ממה שפריז הצליחה אי פעם להגיע. למרות סכום העסקה המשוגע על גבול הפסיכי לבעלים של פ.ס.ז' זה ממש לא מזיז עקב הכספים מקטאר שכן הוא גם בעל תפקיד בכיר בההתאחדות הקטארית להשקעות בספורט מה שגם תורם לא מעט לנאסר אל חליפי לשלם את סכום העסקה. בשביל פריז מעבר לחיזוק האדיר מקצועית מדובר גם בשינוי תדמיתי ומהלך פוליטי. לאחר החרם שהטילו מספר מדינות על קטאר והדרישה לשלול מקטאר את אירוח מונדיאל 2022 הגעת ניימאר לבדיקות הרפואיות בקטאר זה ללא ספק תוספת כוח תקשורתית לצורך יצירת באזז סביב קטאר. ממועדון שכשל עונה אחר ענה לקרוא תיגר על השלבים הגבוהים בצ'מפיונס עם סגל כוכבים מתמיד והוצאת סכומי כסף אדירים על רכש בכל עונה הגעתו של ניימאר היא ללא ספק אמירה שפ.ס.ז' מביאה שחקנים בטופ העולמי של הכדורגל העולמי והמטרה ברורה- גביע אירופי ראשון לפאריס בתולדות המועדון.

שחקן טופ-עולמי (Ahram Online)

מבחינת ניימאר ככל הנראה מעבר לסכום כסף המשוגע שהוא ואביו ישלשלו לכיסם היו שיקולים נוספים: המושבה הבריזלאית המכובדת שכבר קיימת בפ.ס.ז'+שיתוף פעולה עם דני אלבס(החבר לנבחרת ומברצלונה), ההפיכה מלהיות חלק משלישה (שמאזן הכוחות בה די ברור כשידו של מסי על העליונה בכל הנוגע לקרדיט) ללהיות הסטאר המוביל של הקבוצה כאשר לטוב ולרע הקרדיט כולו אליו. ניימאר צעיר ונותרו לו עוד המון שנים טובות אם חלילה לא יפצע לשחק ולכן מצופה משחקן ברמה שלו ללכת להוביל ולא להסתפק בלהיות ניגון שני בבארסה שברור שהיה ממשיך לקטוף תארים שם אך מה שנקרא נו שוין עוד תואר לבארסה הקבוצה שבעיני רבים הטובה בעולם, לעומת זאת תארים גדולים בפ.ס.ז' זה כבר סיפור אחר לגמרי, זה כבר הישג תקדימי.

מבחינת בארסה שהולכת להתעשר עכשיו בעוד 222 מיליון יורו צריכה לחשוב טוב מה היא עושה עם הכסף כי אין פה מקום לטעויות. זה ידוע שההנהלה של בארסה נוטה לעשות דברים שקהל האוהדים שלה לא מתים עליו בלשון המעטה אך אובדן ניימאר זוהי מכה מקצועית קשה מאוד בהתחשב בגילם של שני הכוכבים האחרים שנשארו לקבוצה לפחות מבחינה התקפית- מסי וסוארס. לבארסה יש מספר אופציות כדי לנסות ולזעזע כמה שפחות את המערכת לאחר אובדן ניימאר: להחתים שחקן על העמדה של ניימאר שנחשב לכשרון גדול ונתן כבר תצוגות ובינהם: קוטיניו (אך ליברפול מסרבת בכל תוקף), אוסמאן דמבלה הצרפתי המדהים של דורטמונד (שחקן פשוט מעולה, אך כניסה על המשבצת של ניימאר זו מעמסה לא קטנה) או גריזמן ששמו עלה לאחרונה. אופציה נוספת היא להשקיע את כיסוף בחיפוש אחר ניימאר/רונאלדיניו הבא אחרי הכל בארסה לא קנתה את מסי בסכומי עתק היא פיתחה אותו ועם סכום כסף שכזה אפשר למצוא כישרון שימלא את החלל אומנם לא בשנה שנתיים אך לטווח הארוך ובהתחשב בגילו של מסי זה יהיה הדבר הנכון לעשות על מנת לשמור את בארסה בטופ העולמי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
רק שזה לא יגמר בנפילה (Frank Jones, Getty Images)

מי שכנראה יחייך כל הדרך אל הבנק זה אבא של ניימאר שהולך לגזור קופון לא קטן, מי שתבכה זו נכון לעכשיו בארסה שדי אובדת עצות בכל הנוגע למציאת מחליף ומי שאמורים להרוויח מהעסקה הם ללא ספק פאריס וניימאר בתנאי שניימאר ישאר ניימאר ולא ידבק בלוזריות של פאריס בשנים האחרונות

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort