סיקור Backlash 21.5.17

נאקאמורה בקרב הראשון שלו שהסתיים בדיוק כמו שהוא רצה, הארפר בניצחון ענק, אוונס שוב משחק מלוכלך והלילה של מהאל הסתיים כמו שבדיוק רצה.

שינסקה נאקאמורה מנצח את דולף זיגלר

ניצחון גדול לנאקאמורה בקרב הבכורה שלו ב-WWE! הקרב היה יותר בשליטתו של נאקאמורה שרק תקף ותקף את זיגלר למרות ניסיונות חזרה של האחרון נאקאמורה ביצע את תרגיל הסיום שלו "קינסשה" והצמיד את זיגלר לניצחון.

אליפות הזוגות של סמאקדאון: האוסוס מנצחים את בריזאנגו

קרב מצוין בין שני הזוגות האלה וגם מבדר בגלל טיילר בריז שמתחפש כל הזמן. לאחר סופרקיק קטלני על פאנדנגו האוסוס לקחו את הקרב. אני מאוד אהבתי את הקרב אבל לצערי בטח לאחר הקרב בריזאנגו יחזרו להיקבר ולהפסיד ללא הפסקה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סמי זיין מנצח את ביירון קורבין

ניצחון מפתיע בהחלט לסמי זיין שלרוב נוהג להפסיד באירועי פיי פר ויו ודווקא את קורבין הוא ניצח. קרב סביר בהחלט שהסתיים "בהלוובה קיק" על קורבין בדרך להצמדה ל-3. אני מניח שהסיפור בין שניהם נגמר אבל אני אשמח שזיין יחזור ליריבות עם קווין אוונס ויום אחד יזכה באליפות ארה"ב. אוונס וזיין יכולים להפיק קרב מדהים בין שניהם אבל ה-WWE רק צריכים לתת להם.

זיין עם ניצחון מצוין (האתר הרשמי של ה-WWE)

נטליה, כרמלה וטמינה מנצחות את נעמי, בקי ושארלוט

צוות ההיליות יוצאות עם ידן על העליונה על צוות הפייסיות של סמאקדאון. הקרב היה לא משהו כל כך ואני מאמין שהיה אפשר לוותר על זה לטובת קרב מעניין יותר. מי שגרמה לניצחון של ההיליות הייתה דווקא נטליה שהכניעה את בקי עם "השארפ שוטר" הידוע.

נטליה מוכיחה שהיא עדיין בכושר מצוין (האתר הרשמי של ה-WWE)

אליפות ארצות הברית: קווין אוונס מנצח את איי ג'יי סטיילס מספירת חוץ

זה היה הקרב הכי טוב של הערב! קרב עם אקשן, עם עניין, עם מתח, עם רגעים מצוינים רק חבל שהסוף לא היה משהו. סטיילס היה מאוד קרוב לזכות בארצות הברית אבל ללא הצלחה. הרגל של סטיילס נתקעה בשולחן לאחר שאוונס התנגד לתרגיל סיום של סטיילס "סטיילס קלאש" על השולחן והאחרון לא הספיק לחזור לזירה בזמן. לאחר הקרב אוונס ביצע על סטיילס "סופרקיק".

לוק הארפר מנצח את אריק רואן

ניצחון ראשון אם אני לא טועה להארפר על רואן בכל תקופתם ביחד. רואן המתקמבק מפציעה חזר בדומננטיות עצומה כאשר תקף את רנדי אורטון ועזר לבריי וויאט. למי שלא זוכר הארפר הפסיד לרואן בסמאקדאון האחרון מה שהופך את הניצחון של הארפר לגדול במיוחד. הארפר ניצח את רואן אחרי "דיסקוס קלוזליין" לספירה של שלוש.

הארפר מתעופף (האתר הרשמי של ה-WWE)

אליפות ה-WWE ג'ינדר מהאל מנצח את רנדי אורטון

אלוף WWE חדש! ג'ינדר מהאל! לא יאמן ורק לחשוב שמלפני חודש הוא היה כל כך קבור! ניצחון אדיר למהאל שזוכה בחגורה באופן מפתיע אבל עם הרבה עזרה של הסינג בראת'רס. אחרי שאורטון ביצע די די טי על האחים מהאל תפס את אורטון וביצע עליו את התרגיל סיום שלו בדרך לניצחון. זה ללא ספק הניצחון המפתיע של הערב ומעניין לראות מה יהיה בהמשך.

ניצחון סופר מפתיע (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. עדו דבורה

    ענק

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort