צעד קדימה שניים אחורה: 94:70 לצסק"א על ריאל מדריד במשחק על המקום השלישי

הערב נפגשו שתי קבוצות שממש לא חלמו לשחק ביום ראשון בהצגה המוקדמת ב'אולקר ספורטס ארנה' באיסטנבול, ריאל מדריד וצסק"א מוסקבה. ריאל, שסיימה ראשונה את העונה הסדירה והתגברה ברבע הגמר על דרושאפקה של דיוויד בלאט מצאה את עצמה במעמד חצי הגמר מול פנר המקומית, שם לא יכלה לאנרגיות המטורפות של התורכים ביחד עם האווירה הביתית שהקהל הצליח לספק.היום היא מוצאת את עצמה מתמודדת על המקום שלישי-רביעי בלבד במעמד הפיינל-פור.בכדי להציל מעט מן הכבוד של הבלאנקוס, חניכיו של לאסו יהיו חייבים לנצח את הרוסים ולסיים את העונה בטעם מעט מתוק. בכדי לעשות את זה מדריד תהיה חייבת לאבד פחות כדורים. 16 איבודי כדור בחצי גמר נגד פנר היו יותר מדי עבור קבוצה ברמתה. ג'יי סי קרול וסרחיו יול, שהיו היחידים שהראו את הרמה שריאל הציגה במהלך העונה הסדירה  יצטרכו לקבל תרומה משאר חברם לקבוצה.

מן העבר השני, צסק"א מוסקבה, אלופת אירופה היוצאת למי ששכח, גם לא דמיינה לעצמה שתופיע באולם באיסטנבול כשהשמש עוד בשמיים רוצה לסיים את המסע האירופי שלה באופן חיובי. הבחורים של דמטריוס איטודיס הפסידו לאחר מותחן לאולימפאקוס, ולא יזכו להגיע למעמד הגמר ולהגן על תוארם. האדומים ממוסקבה כבר הוליכו ב-13 הפרש אבל לא השכילו לשמור על היתרון ברבע האחרון ונחנקו במאני טיים. בדומה לריאל, גם אצל צסק"א הכוכבים דה קולו ותאודוסיץ' חייבים לקבל יותר תרומה מהקבוצה על מנת להגיע לניצחון על מדריד וסיום עונה מאכזבת בצורה קצת נאה.

מהלך המשחק:

חמישיות:

ריאל מדריד: סרחיו יול, ג'פרי טיילור, אנטוניו רנדלוף, גוסטבו איון, יונהס מקיולוס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

צסק"א מוסקבה: ננדו דה קולו, ארון ג'קסון, ניקיטה קורבנוב, קייל היינץ, אנדראה ורונסטביץ'.

רבע ראשון:

המשחק התחיל בצורה נהדרת עבור צסק"א כאשר ג'קסון קלע ראשון ומיד אחריו ורונסטביץ' קלע שלשה ראשונה בדרך ל5:0 מהיר. מנגד, מקיולוס קלע את הנקודות הראשונות עבור הספרדים. אחרי דקה וחצי ללא סל, דה קולו דייק פעמיים מהקו, איון ענה עם שלוש רצופות משלו, אך תאודוסיץ' שמר על הפרש ארבע נקודות מריאל. הרוסים החלו ללהוט כשפרידזון והיינץ מגיעים לסלים קלים וקובעים הפרד דו ספרתי ראשון. דונצ'יץ' דייק מהקו עבור הספרדים וניסה לצמצם את הפער לקראת סוף הרבע, אך שלשה של אנטונוב וסל קל של היינץ קבעו 23:10 בסיום הרבע הראשון.

רבע שני:

פרידזון פתח את הרבע עם שתי נקודות מהקו. מנגד, דראפר ורייס קלעו עבור ריאל וצימקו ל-11 הפרש. הרוסים נרגעו מעט והמשחק הפך למאוזן כשתאודוסיץ' מצד אחד ורייס מצד שני מובילים את הקבוצות. חמש דקות לסיום הרבע צסק"א לחצה שוב על הדוושה כאשר הם רצים 9:0 קל ופותחים פער של עשרים ואחד הפרש, ומשאירים את מדריד ללא מענה. אך הספרדים לא מתכוונים לוותר על המקום בפודיום והחזירו בריצת 8:0. מנקודה זו ועד לסיום המחצית הקבוצות שוות בכוחן כשקורבאנוב עוזר לצסק"א לשמור על פער 13 ובמחצית הרוסים ביתרון 45:32.

יתרון מבטיח במחצית לקבוצה ממוסקבה (הפייסבוק של צסק"א)

רבע שלישי:
הרבע השלישי התחיל נהדר עבור הספרדים כשטיילור פתח עם 5 נקודות רצופות והוריד את הפער לחד ספרתי. הרוסים היו נחושים להחזיר את הפער למקומו הטבעי, ועשו זאת בעיקר בזכות דה קולו שלא הפסיק לחדור לצבע ולייצר נקודות, כשלבסוף הוא מסיים בשלשה וקובע 59:44 לרוסים. הספרדים שוב לא רצו לוותר כשפרננדס וקרול ניסו לשמור אותם בעניינים עם מהלכי התקפה מועילים. אך מנגד לא הצליחו לעצור את היגניס והיינץ ובסיום הרבע, זה 69:56 צסק"א.
רבע רביעי :
הרבע האחרון נפתח כשהרוסים ממשיכים בשליטה שלהם. ורונסביץ' היה זה שקלע ראשון ברבע. יול ניסה להשאיר את ריאל בתמונה עם שלשה מנגד, אך שלשה של פרידזון וסל של אגוסטין קבעו 16 נקודות הפרש. ריאל המשיכה לנסות לחזור לעניינים כשיוהנס מוביל אותם, אך מנגד הגנה רכה מדי של הבלאנקוס לא הצליחה לעצור את ג'קסון כשעזר לצסק"א לשמור על פער דו ספרתי יציב. המשחק נגרר לגארבץ' טיים שבטווח אוהדי פנר החלו לחמם את הגרונות ולספק אווירה מתאימה יותר למעמד. בסיום, צסק"א דורשת את ריאל מדריד 94:70 ומסיימת עונה אירופאית במקום השלישי, שבטוח לא ישמח אף אחד בכיכר האדומה במוסקבה.

מסתפק רק בארד הפעם (hurriyet)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort