סיקור FASTLANE 5/3/17

האירוע האחרון של ה-WWE בדרך לרסלמניה 33 נערך הלילה במילווקי והניב לצופים כמות די נכבדת של קרבות מבדרים. אלוף אוניברסלי חדש, סטריק שנשבר, יריבויות מסתעפות ועוד, בפאסטליין:

סמי זאין נגד סמואה ג'ו:
הקרב בין שני היריבים הוותיקים מימי NXT, היה אמור לגנוב את ההצגה בפאסטליין. אמנם הוא לא התעלה למחוזות רסלינג איכותיים כמו ב-NXT, אך הוא סיפק הצגה מצויינת לפתיחת האירוע. סמואה ג'ו ממשיך להבנות בתור "המשמיד", ושולט ברוב הקרב עם סגנון אגרסיבי ואתלטי כאחד. הוא פותח את הקרב עם אגרופים לפניו של זאין, וצובר את השליטה. ג'ו מבצע על זאין את האינזגרי המפורסם שלו בפינת הזירה, והקרב ממשיך בשליטתו. זאין מראה סימנים של תקווה ומצליח לבצע על ג'ו את ה"בלו ת'אנדרבומב" משומקום, אך הסמואני שובר את הספירה. עד מהרה, הוא חוזר לעניינים ומבצע על זאין את הסנטון, שלמען האמת, נראה די כואב בזכות המיומנות, הניסיון והביצוע הנהדר של ג'ו. זאין חוזר שוב לעניינים ומביא את ג'ו לפינה. הסמואני מתחמק ממנו ומנסה לבצע עליו את ה-"מאסלבאסטר", אך זאין מונע ממנו ומוריד אותו לקרקע. ג'ו נוחת, ומיד מנתר בצורה פשוט מדהימה יחסית לאיש בגודלו, ומשגר עוד אינזגרי אימתני אל הראש של זאין. המשמיד קולט את המצב של זאין, שוב מנסה לבצע את המאסלבאסטר, אך זאין שוב מתחמק ומנסה לבצע "סאנסטפליפ פאוורבומב" (סלטה מעל ג'ו ופאוורבומב). ג'ו אוחז חזק ומחזיק מעמד, אך זאין גורם לו ליפול ולדפוק את הראש בפינת הזירה. סמי קולט את המצב, מנסה לבצע את ה- "חלובה קיק" אך נתפס על ידי ג'ו לפאוורסלאם אימתני. הסמואני מרים את זאין וחונק אותו עם ה- "קוקינה קלאץ' " הידוע שלו, ובכך גורם לשופט להפסיק את הקרב ולהכריע ניצחון לטובת סמואה ג'ו. אין ממש כיוון ברור לגבי היריבות הזאת בכל הקשור לרסלמניה, בשל חזרתו הקרבה של פין באלור. כל הקרבות למאניה נראים די סגורים מבחינת יריבויות, כשרק זה נראה כמו סוג של סוף פתוח. האם נזכה לראות קרב שלישייה מרתק באירוע הגדול של השנה?

מכונת ההכנעות הסמואנית מכה שנית (האתר הרשמי של הWWE)
מכונת ההכנעות הסמואנית מכה שנית (האתר הרשמי של הWWE)

אליפות הזוגות של RAW – אנזו וקאס נגד גאלוס ואנדרסון:
אנזו וקאס מנסים לזכות באליפות הזוגות הראשונה שלהם אי פעם מול הקלאב, בקרב שמסתיים בתוצאה די צפויה. אנזו וקאס פתחו את הקרב עם ידם על העליונה כשקאס מכניס את אנזו לקרב ומשליך אותו אל עבר קארל אנדרסון, במהלך דאבל טים נהדר. מאותו הרגע, העניינים רק התדרדרו עבור אנזו כשהוא חש את זעמם של הצמד המנוסה במשך דקות ארוכות, שכללו שתי בירכיות עוצמתיות של קארל אנדרסון לראש של אנזו. לאחר שהקלאב כמעט מסיימים את העבודה מול אנזו, הוא מצליח להוריד את שניהם אל מחוץ לזירה באורך פלא, ולהתחלף עם קאס, שהופך את הקערה על פיה. הוא מבצע על אנדרסון שני "פולאווי סלאם" ואת ה-"אמפייר אלבואו" שלו, אך זה לא היה מספיק כדי לנצח. קאס מכניס את אנזו חזרה לקרב ומבצע יחד איתו את המהלך המשותף שלהם, וגם זה לא הספיק. אנדרסון התאושש, והגיב בעוד בעיטה אדירה לראש של אנזו. הוא מצמיד אותו, ולמרות שאנזו מניח את רגלו על החבל, דבר שאמור לשבור את הספירה, גאלוס מעיף לאנזו את הרגל, השופט לא שם לב והקלאב מגינים על התואר.

סשה בנקס נגד נאיה ג'אקס:
היריבות הארוכה והמסועפת מגיעה לעוד צומת דרכים, כשבמקביל שתי המתמודדות לא מסתירות את כוונתן לזכות באליפות הנשים. סשה בנקס מתקשה מאוד מול ג'אקס העצומה אך מצליחה לצבור את השליטה עם הכנעת סליפר, ולאחר מכן די.די.טי. נאיה לא נכנעת בקלות וממשיכה להראות את הדומיננטיות שלה, כשהיא מטיחה את בנקס אל הזירה ביד אחת, ומקנחת עם לג דרופ אל הגב של סשה. בנקס לא מוותרת ומצליחה לנעול את נאיה עם ה-"בנקס סטייטמנט" משום מקום, אך גם זה לא עוזר וג'אקס מצליחה לצאת מההכנעה. היא מרימה את הבוסית לסמואן דרופ, המהלך המסיים שלה, אך סשה מגיבה מהר ומגלגלת אותה להצמדה, ובכך גם מנצחת את הקרב. כל הסימנים מראים שברסלמניה נקבל קרב מרובע על האליפות הבכירה של המותג האדום.

סשה בנקס עם הבנקס סטייטמנט (האתר הרשמי של הWWE)
סשה בנקס עם הבנקס סטייטמנט (האתר הרשמי של הWWE)

ג'ינדר מהאל ורוסב:
יריבות חדשה התפתחה בגזרת הצוות לשעבר, רוסב וג'ינדר מהאל. השניים הגיעו מסוכסכים אל מיק פולי, ודרשו קרב. פולי הסכים, אך לא לקרב מהסוג שהשניים רצו. כל אחד מהם יקבל קרב מול יריב לא ידוע, כשהם צריכים להחליט ביניהם מי יהיה הראשון לקבל את הקרב. השניים יצאו אל הזירה ופשוט החלו להחליף מהלומות. ג'ינדר מהאל היה זה שבאופן הזוי גרם לרוסב ליפול, וקיבל את הקרב שלו ראשון מול לא אחר מאשר, הסופרמן השווייצרי סזארו. אלוף הזוגות לשעבר ניצח ללא קושי את ההודי, בקרב שכלל מהלכים אדירים מצד השווייצרי כמו 619 וקרוס באדי מהחבל העליון, ולקינוח אפרקאט עוצמתי סטייל סזארו. רוסב העיף את מהאל מהזירה וקיבל את היריב שלו לזירה, ביג שואו. האתלט הגדול בעולם ביצע על רוסב את ה-"צ'ואוקסלאם" שלוש פעמים רצופות להנאת הקהל, וקינח באגרוף נוקאאוט אימתני.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אליפות המשקל הקל – ג'ק גלאהר נגד נוויל:
קרב על טהרת האי הבריטי, כשעל הכף – אליפות המשקל הקל. הקרב עצמו היה די משעמם על נקודות מבדרות כמו הנגיחות של גלאהר אל הראש של נוויל, וביצוע אקרובטי אדיר של נוויל עם "פיניקס ספלאש". בסיומו של הקרב גלאהר נתן עוד נגיחה לנוויל וניסה לבצע סופרפלקס מהחבל העליו, אך נוויל החזיק מעמד וזרק את הג'נטלמן אל הזירה. הוא ביצע עליו את "החץ האדום" וניצח.

רומן ריינס נגד בראון סטרואומן:
רומן ריינס פותח את הקרב מצויין ומצליח להוציא את סטרואומן אל מחוץ לזירה ולהמם אותו קלות. הוא מנסה לבצע על הענק את הסמואן דרופ, אך המשקל גדול מדי עבורו, וסטרואומן מתחמק עם סמואן דרופ משל עצמו, ובכך צובר את השליטה בקרב. לאחר כמה דקות, ריינס מצליח להפוך את יחסי הכוחות ולהפיל את סטרואומן מחוץ לזירה. הוא מנסה לבצע את הסופרמן פאנץ' עליו, אך נתפס היישר אל ראנינג פאוורסלאם של סטרואומן על שולחן השדרנים. ריינס חוזר לאט לזירה ומפתיע את הענק עם ספיר משום מקום, שלא מספיק לו כדי לנצח. הוא ממשיך את המומנטום, ומבצע שלושה סופרמן פאנץ' רצופים, ובדיוק כשמנסה את הספיר, המפלצת מוריד אותו לרצפה. סטרואומן מנסה להמם את הקהל ולסיים את הקרב, כשהוא עולה אל החבל העליון וקופץ ממנו בספרוג ספלאש שנשמע ברחבי העולם. ריינס מתחמק ברגע האחרון, ומנצל את המצב כשהוא מבצע ספיר שמביא לו את הנצחון הנכסף על ברון סטרואומן.

סטרואומן מהחבל העליון! (האתר הרשמי של הWWE)
סטרואומן מהחבל העליון! (האתר הרשמי של הWWE)

אליפות הנשים של RAW – שארלוט פלייר נגד ביילי:
הקרב על אליפות הנשים לא אכזב וכלל כמה רגעים מבדרים ומצויינים. ביילי פתחה את הקרב בשליטה וביצעה על שארלוט כמה מהלכים אקרובטיים מחוץ לזירה שכרמו לקהל להריע. היא המשיכה את המומנטום וביצעה על האלופה "הוריקנראנה" מהחבל העליון ולאחר מכן אלובואו דרופ עוצמתי, שלא הספיק לה מול פלייר. שארלוט הצליחה להפוך את הקערה והטיחה את ביילי אל הריצפה שמחוץ לזירה. היא עלתה על החבל העליון כדי לבצע מונסולט, אך סשה בנקס יצאה כדי לתמוך בביילי והסיחה את דעתה. שארלוט גלגלה את ביילי להצמדה ואחזה במכנסיה, מה שאמור להיות מוגדר כלא חוקי ולשבור את הספירה. השופט לא ראה זאת, ולמזלה של ביילי סשה פשוט צעקה לו את זה, והוא הורה לשבור את הספירה. שארלוט מיהרה לכעוס על סשה על התערבותה, אך ביילי הפתיעה אותה עם "בלי טו ביילי" ולקחה את הניצחון.

האליפות האוניברסלית – קווין אוונס נגד גולדברג:
מסמר הערב סיפק לנו עוד הפתעה מבית היוצר של גולדברג. קווין אוונס חיפש לממש את ההבטחה שלו ולשחק במוחו של גולדברג, והסתובב סביב הזירה במשך דקות ארוכות במטרת התשה. גולדברג לא נראה מושפע מהעניין ופשוט חיכה לאלוף שייכנס לזירה ויתחיל את הקרב. אוונס נכנס והורה לשופט להתחיל, ובדיוק לפני הפתיחה, נשמעה במפתיע המוזיקה של חברו הטוב לשעבר של אוונס, Y2J כריס ג'ריקו. הפעמון צלצל ואוונס מוסח הדעת הסתובב היישר לספיר עוצמתי של גולדברג. האחרון הרים את האלוף ל- "ג'קהאמר" ואסף את הנצחון תוך שניות בודדות. יש לנו אלוף אוניברסלי חדש! והבשורות היותר טובות הן שהקרב של אוונס ולסנר ברסלמניה עומד להיות על האליפות האוניברסלית!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. הערה לאביב:
    דבר חשוב כשכותבים בסיקורים מהסוג הזה הוא לא לספק ספוילרים כבר במשפט ההקדמה, כי אז העניין בקריאת הסיקור צונח משמעותית. בנה את הדיווח שלך, עשה סדר בעניינים, לא מיד לזרוק "הוא ניצח!! היא הפסידה!! התואר שם!!". עבוד על זה ואיכות הסיקורים שלך רק תעלה, מניסיון אישי רב. 😉

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort