במשחק יריבות דיוויז'ן מתוח, הדולפינס חמקו עם ניצחון

פרי-גיים:

ראוי כי בשבוע של יום הולדתו של דן מרינו, הדולפינס ישחקו נגד הג'טס. הקבוצה שוויתרה על מרינו לטובת קן אובריאן בדראפט 1983 המפורסם, הקבוצה שספגה ממנו את המהלכים הכי זכורים שלו: הספייק המזויף שחתם קאמבק ענק שנגמר בתוצאה 28:24 לדולפינים, משחק הפריים-טיים המפורסם בו דופר וקלייטון צברו יותר מ-300 יארד ביחד וכמובן שבירת השיא האישי של מרינו ליארדים באוויר במשחק אחד (521).

שתי הקבוצות ניצחו בשבוע שעבר, הג'טס הביסו את דטרויט בעיר המכוניות עם תצוגה הגנתית משכענת ומשחק טוב מאוד של דארנולד, הדולפינס חמקו מהמשחק הארוך בהיסטוריה עם ניצחון בט"ד מול הטייטאנס.

זהו גם משחק החזרה הרשמי של אוהד הג'טס המפורסם, "הכבאי אד",  לאחר היעדרות ממושכת מהדמות.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה:

רבע ראשון:

הדולפינס קיבלו את בעיטת הפתיחה, הצליחו להגיע עד קו האמצע אך לא הצליחו להמיר בדאון שלישי בינוני, זהו העקב אכילס של הקבוצה הזו. מאט האאק עם פאנט פנטסטי תקע את הג'טס יארדים בודדים מהאנדזון שלהם.

הג'טס נתקלו בבעיות תקשורת רבות בדרייב הראשון שלהם, בשל החוזק של הדולפינס בעמדות האדג' ראשרים, סאם דארנולד והג'טס ניסו לשנות את ה"סנאפ קאונט" כל הזמן, מה שגרם לסנאפים רעועים ולדגל מיותר שנשלף נגד קלווין ביצ'ם. ניכר כי המקומיים רצו להוציא את הכדור מהר מידו של דארנולד, הם הריצו הרבה סכמות עם קו אחורי ריק לגמרי. לאור חוסר ההצלחה, הג'טס נאלצו גם כן לבעוט את הכדור חזרה ליריבה.

הדולפינים עדיין נותרו ללא דאון ראשון גם לאחר הדרייב השני שלהם, שני סאקים של הגנת הג'טס (ג'מאל אדאמס והנרי אנדרסון) הכריחו את מאט האאק לעלות שוב על כר הדשא, שחקן השנה השנייה עשה עבודה מצוינת עוד פעם, גם הפאנט הזה נחת לפני קו ה-10 יארד.

בדרייב הזה הגיע המהלך הכי חשוב של המשחק עד לנקודה הזו: טיג'יי מקדונלד זיהה בתושייה סלאנט קרוב אליו, אז הוא רימה את דארנולד, הראה כי הוא הולך לשמור על שחקן אחר אך למעשה הוא רק פיתה אותו לזרוק לו מסירה ישר לידיו. מקדונלד שם את ההתקפה כ-15 יארד מהאנדזון, קניאן דרייק רץ ל-6 יארד במהלך הראשוני, מהלך ויילד-קאט מעניין (פורמציה שדולפינס הראו בשבוע שעבר אך לא השתמשו בה בשל דגל שנזרק) של הרץ האחורי לשעבר אלברט ווילסון הכניס את האורחים לתוך חמשת היארדים האחרונים, משם דרייק דרס ורמס את דרכו לאנדזון ולחגיגת המטוס א-לא אלון מזרחי.

תוצאת הרבע הראשון: 7:0 מיאמי דולפינס.

רבע שני:

הג'טס עשו טעות מרה, שמו טייט-אנד לחסום את רוברט קווין. הראם לשעבר הלחיץ את דארנולד וגרם לכיס להתפרק, ג'ורדן פיליפס ניצל את האנדרלמוסיה והגיח מהאמצע לשטח את דארנולד בדאון השלישי שהכריח עוד פאנט.

הרבע המשיך להיות יבש, דרייבים מרובים אך קצרים שלא נגמרים בנקודות, עד שנשארו כ-5 דקות לתום המחצית: טכניקה יפה במכה מתוזמנת היטב של קיקו אלונסו על ידו של רובי אנדרסון שמה את הכדור על הדשא ורייקאוון מקמילן הרים. במהלך ההתקפי הראשון של הדולפינס בדרייב באסטר סקרין תפס במסכה של ג'אקים גראנט, עבירה שהכניסה את הדולפינים עמוק יותר לתוך הטריטורייה של הג'טס. שני מהלכים לאחר מכן אלברט ווילסון היה באנדזון.

הדולפינס הפעילו לחץ על קו ההתקפה הרעוע של הג'טס, והירוקים בעטו חזרה את הכדור לבחורים בתכול. ראיין טנהיל הוביל דריל 2 דקות מופלא, ידע מתי לשחרר את הכדור, מצא שחקני פנויים קרוב לקווי החוץ ובסוף ירה 19 יארד בתנועה לאייג'יי דרבי שהעלה את הדולפינס ליתרון 20:0, לדאובנם ג'ייסון סאנדרס פספס את הנקודה לאחר מכן. הג'טס הצליחו להגיע רחוק בפחות מדקה שהדולפינס השאירו להם, הם הריחו את האנדזון, כריס הרנדון היה רחוק יארד אחד מט"ד אך רשאד ג'ונס עצר אותו בשמיעת הבאזר לתום זמן המחצית. מהלך דומה מאוד לעצירה של מינקה פיצפטריק ברדזון בשבוע שעבר נגד קורי דייויס.

לאחר המחצית הראשונה, הדולפינס הובילו 20:0.

מחצית שנייה:

רבע שלישי:

הג'טס יצאו לוהטים מהחזרה מחדרי ההלבשה, דארנולד הוביל דרייב מתודי שהסתיים בט"ד של בילאל פאוול ששם את הג'טס על לוח התוצאות, ג'ייסון מאיירס פספס גם הוא את הנקודה לאחר הט"ד.

לאחר מכן, השתלשלות אירועים ביזארית ביותר התרחשה: הכדור החליק מידו של טנהיל, ג'נקינס עלו על הפאמבל בקו ה-12 יארד, סאם דארנולד קיבל הזדמנות לקצץ את ההפרש לט"ד אחד בלבד אך חוסר תקשורת בינו לבין הרסיבר, טרל פרויור, גרם לחטיפה של זאביין הווארד, החטיפה הראשונה של מוביל החטיפות של הדולפינס בעונה שעברה.

בשלהי הרבע, פרנק גור רץ ל-8 יארד בדאון ראשון ובכך עבר את אגדת הג'טס, קרטיס מרטין, ברשימת היארדים על הקרקע בכל הזמנים. רק אמיט סמית', בארי סאנדרס ו-וולטר פייטון עוברים את גור ברשימה. לא נרשמו עוד אירועים משמעותיים ברבע.

בכניסה לרבע האחרון והמכריע, הדולפינס הובילו 20:6.

רבע רביעי:

דרייב ארוך של הג'טס, שכלל המרה בדאון שלישי ו-15, הסתיים עם 3 נקודות בלבד. דגלים לפני הסנאפ היו בעוכריהם של הג'טס, סאם דארנולד נקלע למצב של דאון ראשון ו-20, הדולפינס השיגו לחץ עם ארבעה ראשרים בלבד והירוקים נאלצו להסתפק בשער שדה בלבד. הדולפינס לא צלחו בדרייב העוקב והחזירו את הכדור לג'טס, שדהרו במורד המגרש בהנהגת דארנולד והמסירות המהירות והמדויקות שלו. האורחים הצליחו לשמור אותם על שער שדה בלבד, 3 נקודות שקיצצו את ההפרש לפוזשן אחד בלבד.

הדולפינס קיבלו את הכדור עם 6 דקות לתום המשחק, הם הגיעו לקו ה-40 יארד לערך, איבדו 9 יארד בשני מהלכים רצופים אך ביצעו מהלך מבריק בדאון שלישי ו-19 שהשאיר את הדרייב בחיים. כמה ריצות של טנהיל, דרייק וגור סיימו את המשחק.

תוצאה סופית: 20:12 מיאמי דולפינס.

הדולפינס נשארים מושלמים, הג'טס עם הפסדם הראשון העונה.

הערות נוספות:

  1. כשסאם דארנולד שובר את הפוקט, הוא מסוכן יותר בפער משמעותי. הוא היה נוקשה בעשרים הדקות הראשונות, באמצע הרבע השני הוא החל להשתמש ברגליו והראה ניצוצות של ארון רודג'רס.
  2. מינקה פיצפטריק פנומנלי בכל האספקטים הקטנים של עבודתו הטכנית: לאחר שבשבוע שעבר התמודד אחד על אחד מול תופסים מאסיבים כגון קורי דייויס ודילייני ווקר, הוא לא פספס תיקולים גם על קווינסי אינונווה, שחקן שמתאם ההתקפה קרא לו: "רץ אחורי בגוף של טייט-אנד שמשחק רסיבר".
  3. ראיין טנהיל הרגיש יותר בנוח מבעבר לשנות מהלכים בקו הסקרימיג', וזה עבד לו.
  4. גייס ממשיך להסתמך על האיש החם: כשטנהיל הרגיש טוב הכדור עף באוויר בלבד, קניאן דרייק קיבל 4 נגיעות רצופות בכדור בדרייב הרבע השלישי וישנן עוד כמה דוגמאות.
  5. טנהיל רץ 5 יארד יותר מכל השחקנים של הג'טס ביחד. הפחד שהברך שלו תתפוצץ בכל רגע נתון הוא מוגזם לגמרי, והדולפינס מנצלים את המיסקונספציה הזו.

תוצאות נוספות:

פאלקונס – פאנת'רס: 24:31

סיינטס – בראונס: 18:21

בילס – צ'ארג'רס: 31:20

טייטאנס – טקסנס: 17:20

רדסקינס – קולטס: 21:9

באקנירס – איגלס: 21:27

כולם להגיד צ'יז! (twitter)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort