חגיגה בסגול: מינסוטה ניצחה את סן פרנסיסקו במשחק הראשון בעידן קירק קאזינס

מחזור פתיחת העונה מספק לנו מידיי שנה משחקים פיקנטים המציגים לנו את הפרצופים החדשים בקבוצות השונות בליגה.

כל קבוצה נכנסת למחזור זה עם אותה תחושה מוכרת של אופטימיות ורצון להראות את הכוכבים החדשים שהצטרפו.

הסיטואציה הזאת אינה זרה למינסוטה ולסן פרנסיסקו, שנפגשות במחזור הפתיחה עם תקוות גדולות במיוחד בכל מה שנוגע לעמדה החשובה ביותר.

כל תשומת הלב במשחק זה הייתה על הקווטרבאקים של שתי הקבוצות. מצד אחד קירק קזינס שחתם בקיץ על חוזה מובטח במלואו (הראשון בהיסטוריה) לשלוש שנים ב84 מליון דולר כשחקן חופשי לאחר שהיה האיש המרכזי בוושינגטון במשך שש עונות. קזינס שהחליף את קייס קינום שהוביל את מינסוטה כל הדרך למשחק האליפות של הNFC בעונה שעברה הגיע נחוש למשחק כדי להוכיח כבר במשחקו הראשון, שהאמון שמינסוטה נתנה בו היה מוצדק ושהוא האיש שיכול להוביל את הקבוצה צעד אחד קדימה העונה.

מהצד השני עומד מולו קזינס ג'ימי גארופולו, שהציפיות כלפיו בסן פרנסיסקו הכי גבוהות שהיו במפרץ מאז ימי קולין קאפרניק וג'ים הארבו. גארופולו,שפתח ב7 משחקים בלבד בקריירה שלו זכה לחוזה משודרג בקיץ לחמש שנים בשווי 137 מיליון דולר. גארפולו זכה בחוזה הגדול עקב התצוגות המרשימות שלו בעונה שעברה, כאשר הוא הצטרף לקבוצה שהייתה עם ניצחון אחד ב 11 משחקים והוביל אותה לחמש ניצחונות ברציפות בסיום העונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אמנם התצוגות של גארפולו בעונה שעברה היו מרשימות, אך הוא עדיין לא פגש הגנה עם עוצמות כמו של מינסוטה. הוייקינגס דורגו בשנה שעברה במקום הראשון בנקודות שהושגו בהגנה ובדירוג ההגנה הכללי של הליגה, בהובלת אברסון גריפן, אקזבייר רודס והריסון סמית שנבחרו לנבחרת העונה בשנה שעברה. הוייקינגס הצליחו להחזיר 10 שחקני הגנה פותחים מהעונה שעברה, ולגארפולו מצפה יום ארוך במשרד מול ההגנה המאיימת של הסגולים מהצפון.

בשעה 12:00 זמן מינסוטה עלו הקבוצות למגרש לשירת ה"סקול!" המפורסמת של אוהדי הוייקינגס, פעם ראשונה מאז הנס הגדול מול ניו אורלינס ברבע הגמר בשנה שעברה שבוא תפס סטפן דיגס את זריקת ההתאבדות של קייס קינום בשניה האחרונה של המשחק, והעלה את מינסוטה לגמר הNFC.

רבע ראשון- 3:0 מינסוטה

פתיחת המשחק לא הייתה מלהיבה בבמיוחד וברבע הראשון הקבוצות לא הצליחו למצוא את הקצב ההתקפי שלהם. במצ'אפ המדובר בין הקוואטרבקים קירק קוזינס היה נראה חד יותר והצליח להוביל את מינסוטה עמוק יותר במגרש מאשר גארופולו והניינרס, מה שהוביל לניקוד היחיד של הרבע, שער שדה מ48 יארדס. נקודת האור ברבע היה דלבין קוק. הרץ של מינסוטה בשנתו השניה בליגה קרע את הרצועה הצולבת במחזור הרביעי בעונה שעברה נגד דטרויט, וביצע את החזרה שלו למגרשים היום. ברבע הראשון הוא היה נראה חד מאוד, כאילו לא נפצע מעולם, ועזר לקזינס להיכנס לעיניים עם כמה תפיסות קצרות שהור תרגם ליארדים חשובים.

רבע שני- 10:3 מינסוטה

בפתיחת הרבע השני התחלנו לראות הבזקים מהיכולות של התקפת מינסוטה המחודשת עם דרייב נפלא של מינסוטה שהסתיימה בזריקת 22 יארד מדויקת של קזינס לסטפן דיגס, הטאצ'דוון ה100 בקריירה של הקווטרבאק החדש של של הוייקינגס.

סן פרנסיסקו מיהרו להשיב עם נקודות משלהם והצליחו לחבר דרייב ראשון בטריטוריה של מינסוטה, אך בשל לחץ גדול של מינסוטה מהצד הימני של קו ההגנה וחוסר דיוק של גארופולו נאלצו להיסתפק בשער שדה מ42 יארדים.

משלב זה איבודי כדור השתלתו על המשחק. מינסוטה ניסתה להמשיך במומנטום מהדרייב הקודם, ואפילו הצליחו לחבר כמה מהלכים חיוביים ולהגיע לצד המגרש של סן פרנסיסקו בעזרתו של דלבין קוק. אך אותו קוק איבד את הכדור בקו ה30 של סן פרנסיסקו ומינסוטה איבדו הזדמנות טובה להגדיל את יתרונם. מי שקפץ על הכדור החופשי בהגנת הניינרס היה ריצ'רד שרמן, הקורנר השנוי במחלוקת שגם עבורו זוהי הופעת הבכורה אחרי שעבר מהיריבה המושבעת בסיאטל.

בצד השני, פיתחו הניינרס דרייב טוב משלהם בהובלת אלפרד מוריס. הרץ בשנתו הראשונה בקבוצה הפתיע את כל היושבים באיצטדיון שלא ציפו ליותר מידיי ממנו, והוביל את הניינרס עד ליארד אחד מטאצ'דוון. מוריס היה יכול לקנות את עולמו  כאשר קיבל את הכדור בקו ה1 של מינסוטה והיה צריך רק לדחוף את הכדור פנימה. מוריס לא הצליח לעמוד במשימה ואיבד את הכדור ברשלנות. הגנת מינסוטה קפצה על המציאה והריסון סמית החזיר את השליטה בכדור למינסוטה ומנע הזדמנות נהדרת של האורחים להשוות את התוצאה לפני הירידה למחצית.

לא הצליח לסיים את העבודה- מוריס (אינסטגרם מינסוטה וייקינגס)

רבע שלישי- 24:13 מינסוטה

פתיחת המחצית השניה לא האירה פנים לגארופולו והתקפת הניינרס. הגנת הוויקינגס הרימה הילוך ולא הרפתה מהקאווטרבק של סן פרנסיסקו. החולשה של האורחים בצד הימני של קו ההתקפה הייתה ברורה ומינסוטה לא התבישו לתקוף את הצד הזה ללא רחמים וגרמו להרבה כאב ראש אצל קייל שנהאן מאמן סן פרנסיסקו. בדרייב השני של האורחים הצליח למצוא גארופולו רסיבר חופשי, אך ג'ורג' קיטל לא הצליח לתפוס את הזריקה ופיספס הזמנות נהדרת לרוץ כל הדרך ולהשוות את המשחק. במהלך שלאחר מכן זרק גארופולו זריקה לא מדויקת ישר לשחקן הגנה סגול שלקח את הכדור כל הדרך לטצ'דוון של הקבוצה הביתית ויתרון מבטיח של 14 נקודות.

בהמשך הרבע הגבירו הקבוצות את הקצב. החיבור הנפלא בין אדם טילן וקירק קזינס הוביל את מינסוטה ליתרון 18, בעוד שנפלאותיו של גרופולו החזירו את האורחים למשחק עם זריקה משוגעת במומנטום נגדי ל22 יארדים.

 

רבע רביעי- 24:16 מינסוטה

הרבע הרביעי נתן לג'ימי גארופולו הזדמנות פז. להוכיח את עצמו במשחקו הראשון העונה ולהראות שההימור הגדול עליו היה שווה את זה. ההגנה של סן פרנסיסקו סוף כל סוף הגיע לשחק והצליחה לנעול את ההתקפה הסגולה במהלך הרבע כולו ולא איפשרה לקזינס והוייקינגס להתקרב ל'רד זוון'. כל מה שנישאר לגארופולו לעשות זה להפזר קצת מאבקת הקסמים שלו ברבע ברביעי שאיפיינה אותו במשך כל העונה שעברה ולהחזיר את הניינרס למשחק. אך לצערם של האורחים גארפולו לא הצליח להתעלות מעל הלחץ והניינרס השיגו שער שדה אחד בלבד במשלך כל הרבע. על הדרך גארפולו היה לא מדויק וזרק שתי חטיפות כדור קריטיות, אחת בשתי הדקות האחרונות של המשחק, שהובילו את סן פרנסיסקו להפסד ראשון בעונת הNFL הצעירה שלנו.

הגנת מינסוטה הציקה לגארופולו (עמוד אינסטגרם- מינסוטה וייקינגס)

תוצאות נוספות ממשחקי 20:00-

בולטימור רייבנס נגד באפלו בילס: 3-47 לבולטימור

אינדיאנפוליס קולטס נגד סינסנטי בנגלס: 34-23 לבנגלס

ניו אינגלד פאטריוטס נגד יוסטון טקסנס: 20-27 לניו אינגלנד

ניו אולניס סיינטס נגד טמפה ביי באקנירס: 48-40 לטמפה ביי

ניו יורק ג'יינטס נגד ג'אקסונביל ג'אגוארס: 20-15 לג'אקסונביל

 

 

 

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. אלדד הגמד

    כתבה מרתקת והכתיבה קולחת, יפה מאוג

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort