העולם שייך לצעירים: נאומי אוסקה, רק בת 20, ניצחה בסופו של מותחן מרתק את סרינה וויליאמס ובפעם הראשונה בקריירה שלה זוכה בתואר גראנד סלאם. ונראה שזו רק ההתחלה

העולם שייך לצעירים:  נאומי אוסקה, רק בת 20, ניצחה בסופו שלמותחן מרתק את סרינה וויליאמס ובפעם הראשונה בקריירה שלה זוכה בתואר גראנד סלאם. ונראה שזו רק ההתחלה.

אם הייתם אומרים לאוהד הטניס הממוצע בתחילת השנה שנאומי אוסאקה, שחקנית טניס צעירה בגיל 20 שמדורגת 68 בעולם, תזכה בגראנד סלאם הוא היה ככל הנראה תוהה במי מדובר, אולי נכנס גם לוויקיפדיה כדי לקרוא ולהבין מי זו לעזאזל, ולאחר מכן צוחק עליכם.

אבל היום, הטניסאית הצעירה הוכיחה לנו ולעולם הטניס שהיא שייכת לליגה של הגדולים. עם ניצחון אדיר על סרינה וויליאמס (שלא הפסיקה להתלונן במערכה השניה) 6:2 ו-6:4, היפנית-האיטית, שאמנם מייצגת את יפן (ובכך הפכה ליפנית הראשונה שזוכה בטורניר) אך גדלה באמריקה מגיל 3 ובה החלה את דרכה בעולם הטניס מנפצת את הספקות שהיו לגביה ומראה לנו שטופ 10 היא שאיפה הגיונית לחלוטין בשבילה.

ובגיל 20, עם מאזן מושלם מול הטניסאית הגדולה ביותר בכל הזמנים (2-0, ניצחה אותה בטורניר במיאמי לפני כחמישה חודשים), עתידה נראה וורוד מתמיד.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מערכה ראשונה:

סרינה הגישה ראשונה ושמרה על משחקון ההגשה הראשון שלה. אך אם חשבתם שאוסקה תאפשר למשחק הזה לחמוק מידה בכזו קלות, טעיתם. אוסקה עם משחק גדול, הציגה קור רוח ויציבות מנטלית, מיד השוותה עם שמירה על משחקון ההגשה שלה, שברה פעמיים את סרינה, עם ווינרים, אייסים ובעיקר בעזרתה האדיבה של סרינה עם כמות טעויות בלתי מחויבות גדולה, משחק לא יציב, ובלבול (שאגות כאשר מנצחת משחקון, עצבים כאשר מפסידה), כבר הובילה עליה 5:1. לא דבר של מה בכך, במיוחד כשמדובר בשחקנית מלאת ניסיון כמו סרינה. האמריקנית עוד הצליחה לנצח משחקון נוסף, אך השחקנית הצעירה ניצחה בקלות 6:2.

בשורה התחתונה, ההרגשה היא שסרינה נמצאת בסוג של משברון עם עצמה, היא מפסידה נקודות עקב טעויות לא מחויבות ונראית קצת מבולבלת. כדי לנצח, היא חייבת לחזור לעצמה ברמה המנטלית ולהציג את הטניס שכולנו מכירים שיש לה בידיים. מנגד, נאומי אוסקה מציגה טניס טוב, אך בעיקר קור רוח שעזר לה לנצח את המערכה.

המערכה הראשונה כולה שלה. אוסקה (הטוויטר הרשמי של US OPEN)

מערכה שניה:

סרינה פתחה הרבה יותר טוב את המערכה השניה. היא מפוקסת יותר, הציגה טניס התקפי ומרהיב ויחד עם אוסקה הן מספקות נקודות אדירות, כיאה למשחק גמר ברמה הגבוהה ביותר. כשסרינה מובילה 1:2, היא מנסה לשבור את אוסקה מספר פעמים, אך המשחק בין שתיהן על השבירה נהיה צמוד ואוסקה לא מוותרת. יש לציין כי בשוויון 1:1, האמריקאית קיבלה אזהרה לאחר שהמאמן שלה סימן לה משהו, אירוע שנקלט במצלמות. בהתחלה ניגשה אל השופט קרלוס ראמוס ואמרה לו: "אני לא מרמה, אני מעדיפה להפסיד מאשר לרמות". הקרב על המשחקון ממשיך להיות עיקש. אוסקה, שבמערכה הראשונה התבלט בעיקר קור הרוח שלה, חשפה את הרגש שלה במשחק (לאחר טעות לא מחויבת היא דופקת את המחבט על המשטח). אך לבסוף, סרינה שוברת ועולה ל-1:3. חשבתם שפה זה נגמר? אוסקה מצליחה להשיג שבירה מהירה משלה על סרינה, והתוצאה עמדה על 2:3. בהפסקה בין המשחקונים, סרינה נקלעה לוויכוח נוסף עם השופט על כך שריסקה את המחבט שלה על הקרקע וקיבלה אזהרה שנייה ועונש של נקודה .האמריקנית זעקה, אולי יותר בכיוון של שפכה את כל העצבים שלה לעברו את המילים "אני לעולם לא מרמה!", "אתה חייב לי התנצלות!", "יש לי ילדה בת 10 חודשים שיודעת שאני לעולם לא מרמה" וחזרה עליהם מספר פעמים, כאשר ביקש ממנה לבקש סליחה על דבריה.
נראה שהרגשות משתלטות על סרינה במשחק, ואוסקה מנצלת זאת. היא מנצחת את משחקון ההגשה שלה, ושוברת פעם נוספת את סרינה ועולה ל-4:3. לאחר מכן וויליאמס רבה עם השופט פעם נוספת והפעם התלוננה על החלטות השיפוט, הזמינה את האחראים לשיפוט כאשר דמעות זולגות מעיניה והיא ממשיכה לטעון לחפותה. בעקבות התלונה הנוספת, סרינה נענשה בהפסד טכני של משחקון ואוסקה הובילה עליה 5:3. נראה שהבכי והכעס שחררו אותה קצת כאשר היא ניצחה את המשחקון הבא בקלילות והתוצאה עמדה על 5:4. אך אוסקה, במשחק מעולה, לא נתנתה לסרינה להרים את הראש ולו לרגע, וניצחה את המשחקון הבא ואת המשחק כולו 6:4.

לסיכום, מערכה שנויה במחלוקת בה סרינה התחילה טוב, אך לאחר החלטות השיפוט איבדה את עצמה לחלוטין והפסידה 6:4 לנאומי אוסקה, המנצחת הגדולה של הערב, שהראתה טניס יציב, אך בעיקר יציבות מנטלית. עצוב היה לראות את סרינה מתפרקת ככה לעיני כל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort