יוני ארליך הודח בשלב שמינית גמר ווימבלדון במשחק מותח

אחרי שיוני ארליך ובן זוגו מרצ'ין Cהצליחו להעפיל אל שמינית הגמר לאחר שהעיפו את קובוט ומלו אלופי הווימבלדון היוצאים, הם פוגשים את דיוויג' שראן ובן זוגו ארטם סיטאק.

ארליך בן ה-41 ומטקובסקי בן ה-37, הצמד הותיק שנותר בתחרות, משחקים לראשונה ביחד כשפתחו מעולה את הטורניר עם 2 משחקים מעולים ותיאום מדהים.
דיוויג' שראן, ההודי בן ה-32, מכיר את ארליך באופן אישי כאשר בתחילת השנה שיחקו יחד בטורינר צ'אלנג'ר באוסטרליה ואף זכו בו. בן זוגו של ההודי, ארטם סיטאק בן 32 מניו זילנד, מכיר את סגנון המשחק של ההודי מזה כחודש לאחר שכבר בחודש שעבר שיחקו בטורניר זוגות בהולנד בו עפו בשלב חצי הגמר.

האם ארליך יעשה צעד נוסף אל עבר השיא שלו?

המערכה הראשונה:
המשחקון הראשון בהגשתם של הישראלי והפולני נפתח צמוד אך ערנות של ארליך מנע מהניו זילנדי וההודי לקחת שבירה, והתוצאה עלתה ל1:0 לארליך ומטקובסקי.

שני הזוגות שמרו על ההגשות שלהן והעלו את התוצאה ל2:1 לזכות יוני ומרצ'ין.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

השבירה הראשונה הגיעה כאשר יוני ארליך עלה מעולה לרשת , מה שלא נתן ליריביו סיכוי ולראשונה במשחק משחקון נשבר. התוצאה עמדה על 3:1.

לאחר שארליך ומטקובסקי שמרו על ההגשה ועלו ל4:1, הם הצליחו לשמור על המומנטום גם בהגשתם של שארן וסיטאק ועלו ליתרון מהיר של 40:0 ו-3 נקודות שבירה. שארן ניסה לצמק עם פור הנד חזק , אך מטקובסקי עמד איתן והצליח להנחית את הנקודת שבירה. ארליך ומטקובסקי עלו ליתרון 5:1.

משחקון אחרון צמוד מאוד, כאשר שני הזוגות הראו טניס ברמה גבוהה, עם 3 נקודות מערכה ופעמיים שיוויון, אייס ענק של ארליך שבר את שראן וסיטאק והעניק לו ולבן זוגו ניצחון במערכה הראשונה.

יוני ארליך ומרצ'ין מטקובסקי ניצחו את המערכה הראשונה 6:1 , עלו ליתרון 1:0 לאחר כ-29 דקות משחק.

המערכה השנייה:
שארן וסיטאק נכנסו טוב למערכה והצליחו לנצח בקלות את ההגשה שלהם ולעלות ליתרון מהיר של 1:0.

ארליך ומטקובסקי חזרו לעצמם ותוך דקה וחצי עלו ליתרון 40:0 בהגשתם. אך התעשתות של ההודי והניו זילנדי, ומשחק בתיאום מושלם, נתן להם את האופציה לצמק עד לכדי נקודת שבירה. ארליך לא וויתר ולמרות עוד 3 נקודות שבירה במשחקון הארוך ביותר במשחק עד כה, ארליך ומטקובסקי שמרו על ההגשה והשוו את התוצאה ל- 1:1.

הטניסאים המשיכו לשמור על ההגשות שלהם כשתוצאת השיוויון נשמרה ב2:2.

משחקון טוב אומנם שמר על ההגשה של שארן וסיטאק, אך ארליך ובן זוגו הראו ניצוצות כשהצליחו לעלות לנקודת שבירה בהקפצה מדהימה מעל סיטאק שלא הגיע לכדור. אך הם לא ויתרו ועם הנחתות חזקות לפינה של המגרש, דיוויג' וארטם הצליחו לעלות ליתרון 3:2.

ארליך ומטקובסקי שמרו על ההגשה עם 40:15 מהיר ואייס חזק , ובכך השוו ל3:3. לאחר מכן גם שארן העניק אייס נוסף במשחקון שהתחיל בהובלה של הישראלי בתוצאת 30:0, והסתיים בניצחון של שארן וסיטאק מה שהעלה את היתרון שלהם ל4:3.

שני הזוגות המשיכו לשחק חזק בהגשות ושניהם ניצחו על האפס את ההגשות שלהם כשתוצאה עלתה ל5:4 לזכות שארן וסיטאק.

משחקון קשוח עבור הישראלי כאשר כמעט ונשברו, אך ריכוז וניסיון נתן להם את הנקודה והם הצליחו להשוות ל5:5 במצב קריטי במשחק.

משחק טניס מעולה של הזוגות שבו ארליך ובן זוגו עלו לנקודת שבירה, לא השכילו לקחת אותה וההודי והניו זילנדי הצליחו לקחת את המשחקון ולעלות ליתרון 6:5.

ארליך ומטקובסקי חזרו להגיש, אך נקלעו ל2 נקודות מערכה מהירות לאחר תגובות מדהימות של סיטאק על המכות הגשה של מטקובסקי. מטקובסקי הצליח לכפר על זה עם 4 הגשות קטלניות שלא השאירו סיכוי, עשו מהפך , השוו ל6:6 את התוצאה של המערכה וכפו על המערכה להגיע לשובר שיוויון.

השיוויון התחיל ב1:1 מהיר, שההגשות נשמרו אצל הזוגות. סיטאק ושארן שברו ראשון בהגשות כאשר טעות לא מחויבת של ארליך עלתה להם ביותר והתוצאה עמדה על 2:1. הישראלי והפולני הצליחו לחזור לעצמם ושברו את 2 ההגשות של היריבים, ובכך עלו ליתרון 3:2. ארליך ומטקובסקי המשיכו עם המומנטום ולקחו את 2 נקודות ההגשה שלהם. היתרון גדל ל5:2. מארצ'ין מאטובסקי ויוני ארליך הצליחו לקחת את 2 הנקודות הדרושות להן, והצליחו לקחת את שובר השיוויון בתוצאת 7-3.

יוני ארליך וארצ'ין מאטובסקי ניצחו את המערכה השנייה 6:7 (3-7) ואלו ליתרון 2-0 במערכות לאחר מערכה שארכה כשעה.

פתיחה מעולה עם 2:0 במערכות (טוויטר של THE TIMES OF ISRAEL)

המערכה השלישית:
הישראלי והפולני פתחו מעולה את המערכה השלישית ועלו ליתרון מהיר של 1:0.
משחקים צמודים של הזוגות אומנם שמרו על ההגשות שלהם, אך שלושת המשחקונים הגיעו לשיוויון, וריכוז של חובטי הגשה מנע מהיריבים לקחת שבירה. התוצאה עמדה על 2:2 כרבע שעה מפתיחת המערכה.

יוני ומרצ'ין הצליחו לנצח על האפס ולעלות ליתרון 3:2.
לאחר ששארן וסיטאק הצליחו להשוות ל3:3, הגיע ההגשה של הישראלי כאשר אף הוביל 40:15, אך שארן וסיטאק נכנסו למומנטום חיובי והצליחו לעשות מהפך ואף לראשונה במשחק לשבור משחקון של הצמד הישראלי פולני ובכך לעלות ליתרון 4:3.

שארן וסיטאק הצליחו לנצח את המשחקון שלהם ולעלות ליתרון 5:3. ארליך ומטקובסקי צימקו רק ל5:4 ומשחקון אחרון של שארן וסיטאק הצליחו לשמור עליו , לנצח, ולקחת את המערכה השלישית במשחק מעולה.

דייויג' שארן וארטם סיטאק ניצחו את המערכה השלישית בתוצאת 6:4 לאחר כ-47 דקות.

המערכה הרביעית:
יוני ומרצ'ין עלו ליתרון 1:0 לאחר משחקון קשה כשהיריבים ניסו להמשיך את המומנטום מהמערכה הקודמת.
שארן וסיטאק ניצחו על האפס והשוו ל1:1, כשהם המשיכו במומנטום גם בהגשות של מרצ'ין כשהגיעו ל2 נקודות שבירה, אך לא השכילו לקחת אותן והצמד הישראלי פולני הצליח לחזור לעצמו ועלה ליתרון 2:1.

הטניסאים המשיכו לשמור על ההגשות שלהם ולאחר כ-6 דקות שעברו בטניס מהנה, התוצאה עמדה על 3:2 לזכות הישראלי והפולני.

לאחר ששוב הצמד מניו זילנד ומהודו הצליחו לשמור על ההגשה שלהם ולהשוות ל3:3, הם ניצלו משחקון גרוע של ארליך ומטקובסקי והצליחו לשבור לראשונה במערכה הרביעית ובכך לעלות ליתרון 4:3 חשוב.

הזוג הצעיר במשחק הצליח לעשות זאת שוב. לאחר שניצח על האפס ועלה ליתרון 5:3, כבר הגיע לנקודת מערכה בהגשה של יוני ארליך, אך לא הצליח לקחת את המשחקון והתוצאה עמדה על 5:4. המשחקון האחרון במערכה, ארך כ-7 דקות מהנות, שכלל 4 נקודות מערכה, שני תוצאות תיקו, ומנצחת אחת.

ארטם סיטאק ודייויג' שארן ניצחו את המערכה הרביעית 6:4 במערכה שארכה כ-44 דקות.

שארן וסיטאק חזרו למשחק (טוויטר של KACIEKULASEKRAN)

המערכה החמישית:
ארליך ומטקובסקי לקחו את המשחקון הראשון עם כשהנקודה האחרונה הייתה אייס מדהים שלא השאיר סיכוי ליריב. 1:0 לישראלי פולני.

יוני ומרצ'ין כמעט והצליחו לעלות ליתרון 2:0 לאחר שהצליחו להגיע ל2 נקודות שבירה, אך חוסר במזל וטעות לא מחוייבת איפשרה למשחקון ארוך להשאיר את ההגשה אצל סיטאק ושארן. התוצאה עמדה על 1:1.

הטניסאים עמדו על שלהם, ולמרות שכמעט סיטאק ושארן הצליחו לשבור, ההגשות נשמרו והתוצאה עמדה על 2:2 לאחר כ-23 דקות של מערכה.

לאחר ששוב הטניסאים שמרו על ההגשות שלהם והתוצאה עמדה על 3:3, הגיעו שארן וסיטאק ועשו את הבלתי יאומן. לאחר שהיו בפיגור 30:0, הצליחו לחזור למשחק, לעלות ליתרון ולשבור את המשחקון. התוצאה עמדה על 4:3 לזכות שארן וסיטאק כשההגשות חזרו אליהם.

דייויג' וארטם הצליחו לעלות ליתרון 5:3 בהגשתם, כאשר ההגשה עברה אל יוני ומרצ'ין.
שארן וסיטאק לחצו כל המשחקון, יוני ומרצ'ין לא וויתרו, ובמשחקון מרתק, הכולל 3 נקודות משחק עבור הצמד המוביל, 6 תוצאות שיוויון ו-2 אייסים מעולים של מרצ'ין, ארליך ומטקובסקי שמרו על ההגשה וצימקו את התוצאה ל5:4.

שארן וסיטאק חזרו להגיש ועלו ליתרון מהיר של 40:15 והשיגו 2 נקודות משחק, החזרת כדור של יוני ארליך נתנה לסיטאק את האופציה להנחית את הנקודה האחרונה ולקחת את המשחק.

שארן וסיטאק ניצחו את המערכה החמישית 6:4 לאחר 53 דקות.

דייוויג' שארן וארטם סיטאק ניצחו את יוני ארליך ומרצ'ין מטקובסקי בתוצאת 6:1 7:6 4:6 4:6 4:6 במשחק טניס מרהיב שארך לא פחות מ3 שעות ו-53 דקות.

אחרי שארליך הצליח להגיע אל שמינית הגמר, ואף הוביל 2-0 במערכות, הוא נכנע אל הזוג ההודי ניו זילנדי ובכך לא הצליח לנסות להגיע אל השיא שלו, שלב חצי גמר ווימבלדון.
שארן וסיטאק, הצליחו לחזור למשחק לקאמבק מרהיב ויפגשו בשלב רבע הגמר את מייק בראיין וג'ק סוק אשר עלו מוקדם יותר הערב.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort