סיקור Backlash 2016

תארי אליפות הנשים והזוגות החדשים של "סמקדאון" הוענקו, קרב אחד שונה ברגע האחרון והאירוע המרכזי של הערב התעלה לרמה גבוהה והיה "פנומנלי". עידן אירועי ה-PPV הבלעדיים נפתח מחדש ו"בקלאש" היווה סיפתח מצויין.

בקי לינץ' ניצחה בקרב ההדחות המשושה כתוצאה מהכנעה וזכתה באליפות הנשים של "סמקדאון"
הבנות של המותג הכחול פתחו את הערב ונלחמו בכל הכוח על הזכות להיקרא אלופת הנשים הראשונה של "סמקדאון". דווקא אלקסה בליס, שהייתה מהבולטות בקרב, הודחה ראשונה אחרי קומבינציית "פאוורבומב-נקברייקר" מהפינה מצד נטליה ונעומי. שיתוף פעולה זה לא מחזיק יותר מידי כשזמן קצר לאחר מכן נטליה מכניעה את נעומי עם ה"שארפשוטר" ומוציאה אותה מהתמונה. חוקיות המדיחה-מודחת נמשכה ונטי הייתה הבאה בתור אחרי TKO של ניקי בלה כשאז הגיעה ההפתעה: מיד בעקבות ההדחה של נטליה, קרמלה מצמידה את ניקי ומדיחה את אלופת הדיוות לשעבר. "הנסיכה מסטטן איילנד" משתחצנת בהישגה וחוטפת סטירה מבלה לפני שזו עוזבת את הזירה, עם זאת היא נשארת אחרונה במאבק יחד עם בקי לינץ'. קרמלה הייתה נסערת מידי מהמכה שחטפה, איבדה ריכוז ונתפסה ב"דיסארמור" של בקי בדרך להדחה וזכייה של "המכסחת האירית" באליפות הנשים החדשה. בקי לינץ' הייתה מהפייבוריטיות לזכות בתואר ולמרות ניצחונה הדי צפוי, היא בחירה ראויה. יהיה מעניין לראות מי הראשונה מולה תגן על החגורה בהתחשב בזה שהמתאבקת הבכירה ברוסטר של "סמקדאון", ניקי בלה, ככל הנראה תהיה עסוקה ב"פיוד" עם קרמלה בתקופה הקרובה.

אלופת הנשים הראשונה של "סמקדאון", בקי לינץ'. הבחירה המתבקשת (האתר הרשמי של ה-WWE)
אלופת הנשים הראשונה של "סמקדאון", בקי לינץ'. הבחירה המתבקשת (האתר הרשמי של ה-WWE)


לפי דיווחים שפורסמו לפני ה-PPV, רנדי אורטון לא הורשה להתחרות באירוע ע"י הצוות הרפואי מהסיבה שלא הבריא מהפגיעות שספג בקרב נגד ברוק לסנר ב"סאמרסלם". תמוה מאוד מצד ה-WWE להתחיל ב"בילד-אפ" לקרב ולפרסם אותו מלכתחילה כשמראש לא היה ידוע אם אורטון יקבל מהרופאים את האישור להיאבק. לאכזבת הקהל הדיווחים הסתברו כנכונים וכעת היה צורך להצדיק ב"סטוריליין" את היעדרותו של "הצפע". לשם כך הוכן "סגמנט" בו נראה בריי וויאט תוקף את רנדי אורטון מאחורי הקלעים, פוצע אותו ברגלו וגורם לספק באשר להשתתפותו בקרב המתוכנן.

האחים אוסו ניצחו את ה"הייפ ברוז" כתוצאה מהכנעה
אחרי שפצעו את צ'אד גייבל ב"סמקדאון" האחרון ומנעו מ"אמריקן אלפא" להיאבק בגמר טורניר הזוגות על האליפות, התייצבו האחים אוסו לקרב מול זאק ריידר ומוג'ו רולי על ההזדמנות להתמודד מאוחר יותר מול הית' סלייטר וריינו על התואר. בשלב מסויים מוג'ו מתרסק אל תוך מעקה הבטיחות מחוץ לזירה בניסיון לפגוע בג'ימי אוסו ומשם האחים השתלטו על העניינים. הצמד שהפך לאחרונה ל"היל" החל לתקוף את ריידר בצורה דומה לזו שהשביתה את גייבל ולבסוף גם נכנע ה"ברוסקי" לאותו מהלך שהפעילו על הספורטאי האולימפי לשעבר. ג'ימי וג'יי מעפילים לגמר טורניר הזוגות וילחמו נגד סלייטר וריינו על האליפות החדשה של "סמקדאון".

המיז ניצח את דולף זיגלר ושמר על האליפות הביניבשתית
לפני שניגש לקרב, נראה מיז מאחורי הקלעים בשיחה עם דניאל בריאן בה דרש לשדרג את שכרו והדבר המעניין שאמר לג'נרל מנג'ר היה "לך תצפה בי עושה את מה שאתה כבר לא יכול לעשות" (כשהכוונה כמובן היא לכך שבריאן פרש ולא מתאבק יותר בגלל מצבו הבריאותי). ה-GM לא הוציא מילה מפיו, אך נראה שהאלוף הביניבשתי נגע בנקודה רגישה וזהו המשך ישיר לויכוח בין השניים ב"טוקינג סמאק" מלפני כמה שבועות. ה-WWE ממשיכים לשחק בצופים ולגרום לנו לחשוב שדניאל בריאן יחזור מפרישה היישר ל"פיוד" עם מיז. אחרי אותו עימות מפורסם צצו ברשת שמועות רבות לגבי חזרתו האפשרית של מנהיג תנועת ה-YES! ואפילו על הסכמתה של החברה לכך, אבל כשלוקחים בחשבון את בעיית זעזועי המוח של בריאן, בשלב זה קשה להאמין שדבר כזה יקרה. בכל אופן, במהלך הקרב מוסיף מיז ללוחמה הפסיכולוגית נגד בריאן כשהוא מבצע על דולף זיגלר כמה מהלכים מהארסנל של אלוף העולם לשעבר ואף משתמש בקריאות ה"יס, יס, יס!" שלו. זיגלר מצליח לצאת מ"פיגור 4" של מיז ומכה בו עם ה"סופר קיק", אך האלוף מניח את רגלו על החבל ושובר את ההצמדה. בהמשך מאריס מתיזה נוזל כלשהו לעיניו של "השוויצר" ומיז מנצל זאת כדי לסיים את ההתמודדות עם ה"סקול קראשינג פינאלה". הכוכב ההוליוודי שומר על תוארו ועכשיו נשאר לחכות להתפתחויות אפשריות לסיפור שלו עם דניאל בריאן. בנוסף יהיה מסקרן לגלות מה הלאה עבור זיגלר, כזכור דולף דיבר בעמדת השדרנים בשבוע שעבר על כך שאם יפסיד הוא יצטרך "להעריך" כמה דברים מחדש-מה זה אומר?

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מיז ממשיך להתגרות בדניאל בריאן, מה תהיה התוצאה של מעשיו? (ערוץ היוטיוב של ה-WWE)

קיין ניצח את בריי וויאט
"טורף העולמות" הגיע לזירה ובשל מעשיו מוקדם יותר, הכרוז מודיע שרנדי אורטון לא יכול להילחם ולכן בריי וויאט זוכה בניצחון טכני. על אף ה"זכייה", וויאט ישתתף בקרב ללא פסילות נגד… קיין. תוך כדי הקרב בריי מתגרה באורטון עם הנפת הידיים המפורסמת של "הצפע" וממשיך עם "סנטון" קטלני לקיין על שולחן השדרנים. וויאט מחזיר את קיין לזירה והולך על "סיסטר אביגייל", "השד" הופך את המהלך ל"צ'וקסלם", אבל בריי מצליח לצאת מההצמדה. לפתע מגיע רנדי אורטון כשהוא חבוש ברגלו ונותן לוויאט RKO, קיין מוסיף "צ'וקסלם" ומנצח בקרב. אמנם זה לא הפסד "נקי" והוא נתן הופעה מרשימה, אך בריי וויאט שוב מנוצח ב-PPV ודמותו הולכת ומאבדת מאמינותה. אם קיין "הקשיש" ואורטון "פצוע" מצליחים לגבור על וויאט שמתיימר להיות "אל", אז מה נשאר לו עוד למכור? שלא לדבר בכלל על כל עניין השינוי של הדקה ה-90 בקרב הזה, אין ספק שהקהל ציפה לראות משהו אחר לגמרי מה"פיוד" הזה בהגיעו ל"בקלאש".

הית' סלייטר וריינו ניצחו את האחים אוסו וזכו באליפות הזוגות של "סמקדאון"
אחרי שנקבעו יריביהם של סלייטר וריינו בתחילת הערב, הגיע הזמן לערוך את גמר טורניר הזוגות. כעבור מנוחה קצרה נכנס סלייטר לקרב בהתלהבות רבה, חילק "נקברייקרים" לשני האחים ו-DDT אחד מהדהד לג'ימי, אבל ג'יי מונע את ההצמדה ומספק "סופר קיק" להית'. ריינו מתערב, נותן "גור" לג'יי אוסו ומפנה עבור סלייטר את השטח בדרך לניצחון וזכייה מתוקה באליפות הזוגות החדשה. לא רק שהצמד קטף את התואר, כי בנוסף סלייטר זכה בחוזה ב"סמקדאון" ויותר הוא לא יחשב כ"שחקן חופשי".

שתי ציפורים בזכייה אחת. סלייטר בידו עם אליפות הזוגות ולמעשה גם חוזה (האתר הרשמי של ה-WWE)
שתי ציפורים בזכייה אחת. סלייטר בידו עם אליפות הזוגות ולמעשה גם עם חוזה (האתר הרשמי של ה-WWE)


AJ
סטיילס ניצח את דין אמברוז וזכה באליפות העולם של ה-WWE
קרב אליפות העולם ב"סאמרסלם" היה אכזבה גדולה, לכן הרבה קיוו שמאבק זה יפצה במובן מסויים על התצוגה הלא משכנעת מהחודש שעבר ואכן קיבלו את מבוקשם. השניים הציגו עימות צמוד ועיקש: סטיילס מתמקד ברגלו של אמברוז ומנסה פעמיים ללכת על ה"קאלף קראשר", אולם האלוף לא מוותר ומשתחרר. AJ מדגים את מגוון המהלכים הרחב והמרשים שלו, אך דין ממשיך להיאבק בכל כוחו. לקראת הסיום "הלונטיק פרינג'" עם ניסיון ל"דרטי דידס", אבל סטיילס דוחף אותו על השופט ומנצל את רגע חוסר תשומת ליבו כדי לתת לאמברוז מכה מתחת לחגורה. "הפנומנלי" המשיך עם "סטיילס קלאש", ניצח בקרב וזכה בתואר היחיד שעד עכשיו היה חסר לו בארון-אליפות העולם של ה-AJ .WWE סטיילס זוכה בצדק רב בחגורה הנחשקת ומסיים את הכהונה האפורה של אמברוז, עם הישג זה אפשר להכריז רשמית על סטיילס כ"איש החדש שמנהל את העניינים"!

סטיילס מבסס עצמו כאגדה בענף: אלוף עולם ב-TNA, NJPW וכעת גם ב-WWE (האתר הרשמי של ה-WWE)
סטיילס מבסס עצמו כאגדה בענף: אלוף עולם ב-NJPW ,TNA וכעת גם ב-WWE (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort