סיקור Smackdown 6.9.16

מחלקת הנשים במרכז תשומת הלב, דרמה גדולה בטורניר הזוגות עם השפעה ישירה על ה-PPV הקרוב ו-AJ סטיילס עצבני במיוחד אחרי ההשפלה בשבוע שעבר. "סמקדאון" האחרון לפני "בקלאש" עם כמה התפתחויות מעניינות.

התוכנית מתחילה עם דניאל בריאן בזירה והג'נרל מנג'ר מודיע שהקרב המשושה ב"בקלאש" על אליפות הנשים של "סמקדאון" יהיה קרב הדחות. בנוסף מכריז ה-GM שכל ששת המשתתפות במאבק האליפות יקחו במהלך הערב חלק בקרב 3 על 3, אך לפני כן ברצונו לקיים איתן פורום לקראת האירוע המיוחד ביום ראשון הקרוב. בקי לינץ' מגיעה ראשונה ומדברת על הדרך שעברה עד הרגע הזה ועל כוונתה לזכות באליפות הנשים החדשה, אבל אז מתערבות נטליה, אלקסה בליס וקרמלה והעניינים מתחממים. נעומי וניקי בלה מגיעות כדי להשוות את מאזן הכוחות ויחד עם בקי הן מגרשות את השלוש מהמקום ויחכו להתמודדות בין הצוותים בהמשך. "סגמנט" קצת מסורבל עם כניסות ללא מוזיקה וניקי בלה כיחידה שחטפה בתגרה, אם אפשר היה לקרוא לה כך. עם זאת יפה לראות את ההתמקדות בנשים שמקבלות "בילד-אפ" מושקע בדרך ל-PPV, כאשר לא רק שיש קרב שלהן, אלא הן גם זכו לפתוח את התוכנית שזה בהחלט מכובד.

המיז ניצח את אפולו קרוז
בקרב חוזר מ"סאמרסלם" פגש מיז את אפולו קרוז, דולף זיגלר הצטרף לעמדת השדרנים במטרה לצפות מקרוב ביריבו ב"בקלאש". בשלב מסויים מיז יוצא מהזירה להתאושש מהקרב ומתגרה בזיגלר. קרוז גולש החוצה בניסיון לפגוע במיז, מפספס והאלוף הביניבשתי דוחף אותו על דולף ומטיח אותו בעמוד הזירה. מיז מחזיר את קרוז פנימה ומנצח בהתמודדות עם "סקול קראשינג פינאלה". אחרי הקרב זיגלר מנסה לפתות את מיז לחזור לזירה כשהוא מניח מולו את חגורת האליפות הביניבשתית, אך מיז שולח את מאריס להביא אותה ומראה בדיוק כמו בשבוע שעבר שהוא מפחד להתעמת עם "השוויצר". ב"בקלאש" מאריס כבר לא תוכל לעזור לבעלה להגן על התואר, או שאולי דווקא כן?

קרמלה, נטליה ואלקסה בליס ניצחו את ניקי בלה, בקי לינץ' ונעומי כתוצאה מהכנעה
אחרי העימות ביניהן בתחילת הערב, ניפגשו שש הנשים לקרב 3 על 3 במה שתהיה הפעם האחרונה בה הן יהיו יחד בזירה לפני שיתמודדו על האליפות בעוד מספר ימים. לקראת הסוף חוטפת קרמלה TKO מניקי בלה, אבל בליס מחלצת אותה מההצמדה ופורצת מריבה בין כולן. בחלוף הבלגן נשארה קרמלה לבדה בזירה עם ניקי והכניעה אותה בעזרת ה"קוד אוף סיילנס". "הנסיכה מסטטן איילנד" שולחת מסר ברור לאלופת הדיוות לשעבר וגם לשאר הבנות שאסור לזלזל בה ושהיא תהיה פקטור רציני במאבק האליפות.

קרמלה ממשיכה לעשות צרות לניקי בלה (האתר הרשמי של ה-WWE)
קרמלה ממשיכה לעשות צרות לניקי בלה (האתר הרשמי של ה-WWE)


"אמריקן אלפא" ניצחו את האחים אוסו
חצי הגמר הראשון בטורניר הזוגות סיפק את אחת ההפתעות הגדולות של השנה: האחים אוסו לא מבזבזים זמן ומתנפלים על "אמריקן אלפא" ברגע שנשמע הפעמון. צ'אד גייבל נזרק החוצה, אך חוזר במהירות ועוזר לג'ייסון ג'ורדן להיפטר מג'יי ולבצע את ה"גרנד אמפליטיוד" על ג'ימי בדרך לניצחון כשכל זה כעבור 30 שניות בלבד מתחילת הקרב! גייבל וג'ורדן מדהימים את כולם, אולם פעמיים אלופי הזוגות לשעבר לא קיבלו את ההפסד ברוח טובה ותקפו באכזריות את "אמריקן אלפא" כאשר את עיקר הנזק ספג צ'אד גייבל. נראה שהאחים אוסו לקחו קשה את התבוסה ותוך כדי הפכו לזוג "היל".

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
האחים אוסו לא משאירים ל"אמריקן אלפה" יותר מידי זמן לחגוג את הניצחון (האתר הרשמי של ה-WWE)
האחים אוסו לא משאירים ל"אמריקן אלפא" יותר מידי זמן לחגוג את הניצחון (האתר הרשמי של ה-WWE)


הית' סלייטר וריינו ניצחו את ה"הייפ ברוז"
עם שבעת ילדיו ואישתו בקהל, התמודד הית' סלייטר יחד עם שותפו בחצי הגמר השני של טורניר הזוגות מול זאק ריידר ומוג'ו רולי. ריינו העלה את הצמד לגמר עם "גור" על ריידר, אבל השאלה הייתה מה מצבם של הפיינליסטים האחרים בעקבות המתקפה של האחים אוסו. ובכן את התשובה קיבלנו ב"טוקינג סמאק": שיין מקמהון הודיע שכתוצאה ממעשיהם של ג'ימי וג'יי, צ'אד גייבל נפצע ברגלו ויעדר בין שבועיים לחודש מהזירה, לפיכך "אמריקן אלפא" לא יקחו חלק בגמר טורניר הזוגות. במקום זאת יאבקו שני הצמדים שהודחו בחצאי הגמר, "הייפ ברוז" והאחים אוסו, על הזכות להילחם מול הית' סלייטר וריינו על אליפות הזוגות של "סמקדאון". קרב זה והגמר בו יוכתרו האלופים החדשים, שניהם יערכו ב"בקלאש". יהיה מעניין לראות מה יחליטו ה-WWE לעשות במצב שנוצר – לתת את הזכייה לסלייטר וריינו שכזכור רק במצב זה הית' יקבל חוזה בתוכנית, או ילכו עם האחים אוסו במטרה ליצור "פיוד" מסקרן בינם לבין "אמריקן אלפא" כשגייבל יחזור מהפציעה.

השיא של הערב היה המפגש פנים אל פנים בין אלוף העולם של ה-WWE, דין אמברוז, לבין האיש מולו יגן על התואר ב"בקלאש", AJ סטיילס. הטוען #1 לכתר לא היה במצב רוח מי יודע מה ובמהלך הערב הספיק לשבור למישהו את הטלפון מאחורי הקלעים ואף לאיים על איש הפקה. כל זה כמובן בעקבות כך שהושפל בשבוע שעבר ע"י דין אמברוז וסטיילס הגיע טעון למפגש עם האלוף. אמברוז נותן ל-AJ כבדיחה גביע באולינג שקיבל על השתתפות בטורניר בו לקח חלק כילד ואומר לסטיילס שזה הפרס היחיד שהוא יקבל ממנו. "הפנומנלי" מצביע על סרט ה-Never Give Up שעל ידו, אומר שזה הפרס שלו אחרי שהביס את ג'ון סינה ב"סאמרסלם" ושהפרס הבא שלו הוא אליפות העולם אחרי שיביס את אמברוז ב"בקלאש". ה"לונטיק פרינג'" לא מתרשם ואומר שאין פרסים למי שמגיע למקום שני, סטיילס לא העריך את הבדיחות והעדיף לתת לאמברוז מכה מתחת לחגורה ולהשאיר אותו מובך בדיוק כמו שהוא עצמו היה בשבוע שעבר. השניים יאבקו ביום ראשון הקרוב על אליפות העולם והרבה אנשים רוצים לראות את AJ סטיילס, שנחשב בעיני רבים כטוב ביותר בכל הרוסטר הנוכחי, יוצא מ"בקלאש" עם התואר הראשון שלו ב-WWE. הכהונה של אמברוז אכן הייתה די אפורה עד עכשיו וזכייה של סטיילס באליפות תהיה בהחלט שינוי מרענן.

סטיילס לא הגיע במצב רוח לבדיחות ונקם באלוף (האתר הרשמי של ה-WWE)
סטיילס לא הגיע במצב רוח לשעשועים ונקם באלוף (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית