סיקור Smackdown 16.8.16

זיגלר ואמברוז ממשיכים להתחמם לקראת קרב האליפות ביניהם, אלוף זוגות לשעבר חוזר בקרוב ל-WWE, קרע אפשרי במשפחת וויאט ו-AJ סטיילס וג'ון סינה מנסים לבסס עליונות טרם המפגש שלהם ביום ראשון הקרוב. "סמקדאון" האחרון לפני "סאמרסלם" עם כמה תפניות מעניינות.

הערב נפתח עם מהדורה של MizTV כשאורחי התוכנית אמורים להיות דין אמברוז ודולף זיגלר. השניים לא מחכים שמיז יכריז עליהם וממהרים להגיע לזירה, כאשר אמברוז קוטע את האלוף הביניבשתי וזיגלר מיד לאחר מכן מתפרץ לדברי אלוף העולם של ה-WWE. שני היריבים ב"חגיגה הגדולה של הקיץ" נראים להוטים מאוד לקראת הקרב ביניהם, אך נדמה שדווקא זיגלר יגיע לברוקלין עם היתרון המנטלי. "השוויצר" הפתיע את אמברוז עם "סופר קיק" משום מקום ממש באמצע משפט והשאיר אותו מרוסק על הרצפה, תוך כדי הבטחה שהוא עוד יבין שזיגלר "עד כדי כך טוב". התואר השני שהיה מיוצג ב"סגמנט" זה, האליפות הביניבשתית, גם זכה להתייחסות. במהלך הפרסומות דיבר המיז על אפולו קרוז וזילזל בבחור החייכן שהגיע להתעמת עם האיש נגדו ילחם ב"סאמרסלם", המפגש הסתיים בכך שקרוז מבצע את ה"ספין-אאוט פאוורבומב" על מיז. מביך לחלוטין כמה הידרדר ערכה של האליפות הביניבשתית, שכן ה"בילד-אפ" לקרב על התואר ב-PPV השני בחשיבותו בשנה מתרחש בזמן הפרסומות, זו פשוט בדיחה עצובה.

zask
"סופר קיק" אימתני של זיגלר. אמברוז לא ראה את זה מגיע (האתר הרשמי של ה-WWE)

האחים אוסו, "הייפ ברוז" ו"אמריקן אלפה" ניצחו את "אסנשן", "בריזאנגו" ו"וודוילנס".
ג'ייסון ג'ורדן וצ'אד גייבל העניקו את הניצחון לקבוצתם עם "גרנד אמפליטיוד" על איידן אינגליש, כשבמהלך הקרב JBL שוב ציין שב"סמקדאון" עובדים על הבאת אליפות זוגות חדשה וזה דבר שיכניס קצת עניין למחלקה שכרגע חסרת כיוון.

הית' סלייטר ניצח את רנדי אורטון כתוצאה מפסילה.
בתחילת התוכנית חתם אורטון על חוזה הקרב בינו לבין ברוק לסנר ב"סאמרסלם" במשרדם של שיין מקמהון ודניאל בריאן. סלייטר הגיע למקום ואמר שצפה ב"סמקדאון" שעבר וראה ששיין ובריאן התכוונו להציע לו חוזה, אבל הוא פיספס את ההזדמנות. ל"צפע" צץ רעיון איך יוכל סלייטר לזכות בחוזה ורעיון זה הסתבר להיות קרב בין אורטון ל"שחקן החופשי החם בשוק". רנדי כ"כ השתוקק להראות ללסנר שהוא מוכן לקרב נגדו, שהוא לא הפסיק לתקוף את סלייטר בפינת הזירה והשופט נאלץ לפסול אותו. אורטון המשיך בשלו אחרי הפעמון, התגרה ב"חיה" עם 2 סופלקסים על סלייטר וסיים את הופעתו ב-RKO מהדהד. להית' סלייטר, שטכנית ניצח בקרב, הוצע חוזה ע"י שיין ובריאן, אך הוא שוב דיבר שטויות והממונים על "סמקדאון" התחרטו פעם נוספת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קורט הוקינס, שהיה ב-WWE בין השנים 2007-2012 ולמשך תקופה קצרה ב-NXT, יחזור בקרוב לחברה ויהיה חלק מ"סמקדאון". הוקינס החזיק זמן מה ב-2008 באליפות הזוגות יחד עם זאק ריידר. שלטון בנג'מין אגב, שדווח גם על שובו, הודיע לאחרונה בחשבון הטוויטר שלו שנפצע וחזרתו כרגע ירדה מהפרק.

דין אמברוז ניצח את אריק רוואן.
אלוף העולם זכה בהתמודדות עם "דרטי דידס" על רוואן, אבל האירוע המשמעותי התרחש דווקא בתום הקרב. בריי וויאט שצפה בהפסד חברו, הניח את מסיכת הכבשה של רוואן על כיסא הנדנדה ועזב את המקום בזמן שרוואן נשאר בזירה. האם זהו סופה של משפחת וויאט? הדבר יכול לסמן את תחילת דרכו של בריי כמתמודד יחידים מוביל ברוסטר וזה אכן דבר ידוע שהחיים בפסגה לא מותירים זמן לחברים.

wf
בריי וויאט מהרהר. החלטה קשה גם עבורו (האתר הרשמי של ה-WWE)

קרמלה ובקי לינץ' ניצחו את אלקסה בליס ונטליה כתוצאה מהכנעה.
מוקדם יותר היה אמור להיערך קרב בין נעומי לאווה מארי. אחרי שבשבועיים האחרונים הקרבות של אווה נידחו, תחילה בשל "פציעה" ולאחר מכן בגלל "תקלת מלתחה", הפעם התירוץ התורן היה שמארי נתקעה בפקקים ולא יכלה להגיע. בקרב הזוגות הנוכחי הופיעה אדומת השיער וישר אחריה הגיעה נעומי והחלה לרדוף אחרי מארי. השתיים ניכנסו לזירה, אווה הצליחה לברוח ונעומי נתפסה ע"י נטליה וניזרקה החוצה. הסחת הדעת איפשרה לבקי לינץ' ללכוד את נטי ב"דיסארמור" ולנצח בהתמודדות. בסיום נקבע קרב 3 על 3 ל"סאמרסלם" בין קרמלה, בקי לינץ' ונעומי לבין אלקסה בליס, נטליה ואווה מארי, מה שאומר שנעומי חוזרת להיות "בייביפייס". בנוסף נשאלת השאלה, כמה זמן עוד ימשכו עד שמארי תיאבק סוף כל סוף לראשונה בזירה?

ג'ון סינה ניצח את אלברטו דל ריו.
בקרב המרכזי של הערב ניפגשו סינה ודל ריו כש-AJ סטיילס מצטרף לשדרנים, על מנת לפקח על יריבו ביום ראשון הקרוב. סינה מצליח לצאת מ"קרוס ארמברייקר" של המקסיקני ולגבור עליו בעזרת ה-AA, אך מותקף ע"י סטיילס וחוטף "פנומנל פורארם" בסיום הקרב. AJ לא הסתפק בזאת והלך על "סטיילס קלאש", אבל סינה התחמק ונתן לסטיילס AA משלו. כעת היה זה תורו של סינה להיות מעט חמדן והוא הוסיף עוד AA על "הפנומנלי" שהתרסק על שולחן השדרנים. "האיש שמנהל את העניינים" יצא מעימות זה עם ידו על העליונה והקרב ב"סאמרסלם", שע"פ סטיילס יהיה האחרון בין השניים, עומד להיות מלחמה אמיתית. שווה לחכות ולצפות.

aa
סינה נחוש לקראת "סאמרסלם". סטיילס היה צריך לעזוב כשהייתה לו הזדמנות (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort