סיקור Smackdown 9.8.16

מחלקת הזוגות של המותג הכחול מעלה הילוך, תקלת מלתחה שדוחה הופעת בכורה, "הצפע" בהכנות אחרונות לקראת המלחמה ב"סאמרסלם" ושיתוף פעולה בין טוען לכתר לאלוף שמולו יתמודד ממש בקרוב. אלה הדברים שחיכו לנו ולצופים מבייקרספילד, קליפורניה ב-Smackdown האחרון.

משפחת וויאט המצומצמת פותחת את התוכנית ובריי מדבר על כך שבשבוע שעבר הוא לא נוצח ע"י דולף זיגלר, אלא נפל קורבן לרמאותו כאשר "השוויצר" החליט מתוך ייאוש להטיח את ראשו של וויאט בפינה המתכתית, כי ידע שזו הדרך היחידה לנצח את "טורף העולמות". למרות ההפסד בריי טוען שאי אפשר להביסו, כי הוא אל ושעכשיו "סמקדאון" נמצאת בשליטתו. דין אמברוז מגיע ואומר שהתוכנית שייכת לקהל ויותר מזה, היא שייכת לאלוף העולם של ה-WWE וממליץ לוויאט להסתלק מהזירה. בריי מציע לאמברוז לעשות משהו בנידון, אבל זיגלר מקדים אותו כשהוא שועט אל תוך הזירה ומתנפל על אריק רוואן. עימות מתפתח בין הארבעה, במהלכו זיגלר פוגע בטעות באמברוז  עם "סופר קיק" וחוטף "סיסטר אביגייל" מבריי וויאט. "הפנים החדשות של הפחד" מנצח במערכה הראשונה ומראה ל"לונטיק פרינג'" שיש לקחת אותו בחשבון כשזה נוגע לאליפות העולם. בתום התגרה קובע דניאל בריאן קרב זוגות בין אמברוז וזיגלר לוויאט ורוואן להמשך התוכנית.

"אמריקן אלפה" ניצחו מתחרים מקומיים אנונימיים.
אחרי ניצחונם על איידן אינגליש וסיימון גוץ' בהופעת הבכורה שלהם, הכריזו ג'ייסון ג'ורדן וצ'אד גייבל שהם הזוג הטוב ביותר ב"סמקדאון" ושהם מצפים משאר הזוגות להעלות את רמתם. ג'ורדן וגייבל עמדו להתמודד מול מתחרים מקומיים ולפני הקרב "אסנשן", "וודוילנס" וה"הייפ ברוז" תפסו מקום לצד הזירה במטרה לצפות מקרוב במתרחש. "אמריקן אלפה" זכו בהתמודדות, אבל אז שלושת הצמדים שבחוץ קפצו לזירה ונוצר כאוס גדול בין הזוגות שבסופו ג'ורדן וגייבל הצליחו לעמוד בפסגה. על רקע השמועות לגבי יצירת אליפות זוגות חדשה עבור המותג הכחול, ארבעת צוותים אלה, בנוסף לאחים אוסו ו"בריזאנגו", כולם להוטים להוכיח שהם הטובים ביותר ואלה שעומדים בראש מחלקת הזוגות. דניאל בריאן אמר שהם לוקחים את הזמן ולא ממהרים להציג את התואר החדש, כדי לעשות את זה הכי נכון שאפשר. יהיה מעניין לראות באיזה אופן תיכנס האליפות הטרייה לשימוש ומי יהיו הראשונים להיאבק עליה.

tt
חברי מחלקת הזוגות נאבקים על מקומם (האתר הרשמי של ה-WWE)

אלקסה בליס ניצחה את בקי לינץ'.
בקי לינץ' הייתה צריכה להתמודד נגד אווה מארי, אולם אחרי ה"פציעה" המשונה של מארי בפעם הקודמת שהשתיים היו אמורות להיפגש, המתאבקת אדומת השיער סיפקה עוד רגע הזוי לפנתאון. שניה לפני תחילת הקרב נקרעו רצועות חלקה העליון של התלבושת של מארי והיא נאלצה לוותר שוב על ההתמודדות עם לינץ'. בקי העצבנית טענה שאינה מוכנה לא להתחרות שבוע שני ברציפות ודרשה שמישהי תבוא להילחם בה, אלקסה בליס התנדבה וערכה את הקרב הראשון שלה ברוסטר הראשי. במהלך ההתמודדות חזרה אווה מארי בטענה שהיא מוכנה לקרב והסיחה את דעתה של "המכסחת האירית" שספגה בשל כך "טוויסטד בליס" מאלקסה והפסידה בקרב. מארי צוברת להט שלילי מהקהל, דבר ממנו ניזונה דמות "היל" טיפוסית ובינתיים החידה היא האם יכולותיה בזירה הן משהו ששווה לחכות לו כ"כ.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רנדי אורטון ניצח את אלברטו דל ריו כתוצאה מפסילה.
אורטון מתכונן לקרב נגד ברוק לסנר בעוד שבוע וחצי והפעם עמד מולו אלוף העולם 4 פעמים. כשנראה היה שאורטון עומד לנצח, דל ריו התגלגל אל מחוץ לזירה במטרה להימנע מה-RKO וכשרנדי יצא אחריו, אלברטו היכה אותו עם כיסא ונפסל. דל ריו חיפש לגרום נזק נוסף, אך ניסיון שלו להכות עוד פעם את אורטון עם הכיסא נבלם עם RKO מוצלח. הניסיון של השדרנים להציג קרב זה כהכנה טובה עבור אורטון לקראת המאבק עם לסנר ב"סאמרסלם" בשל הרקע של דל ריו ב-MMA, היה פשוט מגוחך. שכן כלל אי אפשר להשוות בין הישגיהם של השניים באומנויות הלחימה המשולבות, שלא לדבר על כך ש"האריסטוקרט המקסיקני" אפילו לא ניסה לנצח את "הצפע" ובמקום בחר בדרך הקלה להיפסל בכוונה.

ריינו ניצח את הית' סלייטר.
לסלייטר הייתה הזדמנות לזכות בחוזה ב"סמקדאון", אבל הוא הפסיד לריינו אחרי שחטף "גור". למרות ההפסד, "השחקן החופשי הלוהט בשוק" הרשים את שיין מקמהון ודניאל בריאן והם עמדו להציע לו חוזה. הית' לא ידע זאת, התפרץ למשרדם בעצבים לאחר שהשלים עם העובדה שלא יוחתם וצרח עליהם שהוא לא צריך אותם. על אף התנהגותו של סלייטר, ההרגשה היא שזו לא הפעם האחרונה שנראה אותו.

קארמלה ניצחה את נטליה כתוצאה מהכנעה.
קרב שהיה אמור להתקיים בשבוע שעבר, אבל לא נערך אחרי שנטליה תקפה את קארמלה לפני תחילתו. הפעם "הנסיכה מסטטן איילנד" הייתה מוכנה, בלמה ניסיון נוסף של נטי לתקוף אותה לפני ההתמודדות והקרב החל כמתוכנן. קארמלה מכניעה את נטליה עם ה"קוד אוף סיילנס" וחותמת יום מוצלח של נשות NXT לשעבר.

דולף זיגלר ודין אמברוז ניצחו את בריי וויאט ואריק רוואן.
אף על פי שהם ילחמו אחד נגד השני ב"סאמרסלם", נאלצו זיגלר ואמברוז לעבוד יחד בקרב זוגות נגד משפחת וויאט. בסופו של דבר זיגלר מנצח עבור השניים בהתמודדות אחרי "סופר קיק" על רוואן, אך הפרס שלו היה "דרטי דידס" מאלוף העולם שלא שכח את המכה שספג מדולף בתחילת הערב. האווירה בין זיגלר ואמברוז מתחממת בדרך למאבקם ב"חגיגה הגדולה של הקיץ", כשגם בריי וויאט נשאר בתמונה וההחלטה לא לתת לו להיות מוצמד בקרב זה הייתה משמעותית להמשך מעורבותו בקריאת תיגר על התואר.

za
הטוען לכתר והאלוף מצליחים איכשהו לשתף פעולה (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort