עם עתיד, עם תקווה,עם חלום

ספורט אמיתי ואיכותי לא רק נמדד על מספר הצופים שבאים לראות אותו או על רמת המשחק שהוא מציג אלא גם אם יש מי שימשיך את הספורט הזה ויעלה את הרמה שהוא נמצא בה ואני מדבר על מחלקות נוער ומחלקות ילדים, חבר'ה צעירים שמתחילים לשחק בגילאי נוער ועד שהם מגיעים לליגה הבכירה הם מלאים בניסיון ופרקטיקה , אז פה אצלנו כמו שיש ליגת בוגרים לפוטבול יש גם ליגת נוער שפועלת כבר מספר שנים ומייצאת לליגה הבוגרת שחקנים.

ליגת התיכונים שלנו כרגע מונה 7 קבוצות  שפרוסות גם הם בכל רחבי הארץ וחלקן קשורות לקבוצות הבוגרות , הקבוצות הן : כפר סבא Hawks, חיפה Rams, לוחמי יהודה (נמצאים בירושלים), קריית אונו Wolves, כפירי ירושלים, מזכרת בתיה Gorillas ונתניה Sharks.

קבוצות התיכונים מנוהלות על ידי שחקני ומאמני הליגה הבוגרת וכל שחקן שמגיע לקבוצה כזאת יכול לזכות ללמוד ממיטב השחקנים של הליגה והנבחרת , ולהיות חלק מהחוויה התחרותית של הפוטבול , בשנים האחרונות בליגה שולטת ביד רמה קבוצה כפר סבא Hawks,  קבוצה מאוד גדולה שמגיעים אליה כל שנה עשרות אם לא מאות שחקנים למבחני קבלה מגילאים 14-18, הקבוצה הזאת הפכה את הפוטבול בכפר סבא לתרבות שלמה שלכל משחק מגיעים המון אנשים כדי לראות אותם משחקים , הקבוצה מנוהלת על ידי איתי אשכנזי בנו של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי שגם שיחק בתור קווטרבק בתל אביב פיונירס. כפר סבא לקחו אליפות העונה בפעם החמישית ברציפות אך נראה שעם ההתקדמות האחרונה והתפתחות ליגת הנוער אולי השנה הזאת יהיה להם איום ממשי על התואר. בשונה מהחוקים בליגה הבוגרת בליגת התיכונים משחקים 8 מול 8 ואורך המגרש הוא 60 יארד.

עם עתיד : שאתה מסתכל על שחקני ליגת הנוער אתה רואה חבר'ה צעירים ורעבים שבאים לתת מעצמם 200% על המגרש ובאימונים ורואים את זה בשחקנים שמשחקים היום בליגה הבוגרת לדוגמא, יובל פנטה, הרץ האחורי של תל אביב פיונירס ונבחרת ישראל שהוביל העונה את ההתקפה של התל אביבים או דני מיכאלוב התופס של כפר סבא הוקס שסיים את השנה האחרונה שלו בליגת התיכונים והוביל את ההתקפה שלו לאליפות. ויש עוד חבר'ה צעירים כמו נתי לאנדאו הקווטרבק של קיריית אונו שרק בן 17 וכבר בנבחרת ורועי דלמן הסייפטי של קיריית אונו שנראה כמו אחד משחקני ההגנה הטובים שהתגלו פה בליגה והוא רק בן 15 בלבד!

כמו שאתם רואים החבר'ה האלמוניים האלה (בינתיים) הם רק חלק משחקני ליגת הנוער  המוכשרים שיש לנו פה , לא מאמינים לי? לכו לראות בעצמכם! הליגה נפתחת באוקטובר ויש להם הרבה מה לתת על המגרש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

עם תקווה : לאט לאט מחלת הפוטבול תיכונים מתפשטת וגודלת והנה כבר העונה אנחנו רואים את קבוצת קיריית אונו Wolves נפתחת מחדש (אחרי שנסגרה ב2012) ועם צוות אימון גדול ומוכשר הם הגיעו למקום ה3 אחרי עונה אחת ועם כמה שחקנים שנחשבים לתגליות גדולות מאוד , ויש את קבוצת הרמת השרון Thunder שצריכה להיפתח השנה ותתן תוספת משמעותית של עוד קבוצת נוער שתכנס לליגה, ולפי ידיעתי יש עוד קבוצות נוער שנמצאות בתכנון כי אין יותר חשוב מלגדל את דור העתיד.

 

עם חלום : שנמשיך לראות עוד קבוצות ועוד שחקנים נכנסים לספורט הזה ועם התפשטות הפוטבול ברחבי הארץ ושחקני קבוצות בוגרות שלוקחים אחריות ומקימים קבוצות ומאמנים את הדור הצעיר (ורובם עושים זאת בהתנדבות מזמנים החופשי) אולי יום אחד תהיה פה ליגה מקצועית שתייצא לנו שחקנים לאירופה ואולי אפילו לארה"ב.

 

זוהי גם הזדמנות להזכיר שאותן קבוצות מתחילות בבניית הסגל לעונה הקרובה ועורכות מבחני קבלה לכל מי שרוצה להירשם.
ליגת התיכונים מקבלת כל שחקן בין גילאי 14-18 האימונים מתחילים בדיוק בזמן הזה בכדי להכין את שחקני ה"רוקי" (שחקני שנה ראשונה) לקראת העונה הבאה.  אם אתם חושבים שאתם מספיק חזקים, מוכשרים ויש בכם מוטיבציה אולי לבוא ולהיות חלק מהספורט הזה אתם מוזמנים לפנות לקבוצות הליגה דרך הפייסבוק שלהן :

 

Kfar Saba Hawks

Judean Warriors

Kiryat Ono Wolves

Haifa Rams

Jerusalem Kfirim

Mazkeret Batya Gorillas

Netanya Sharks

 

או ל oshri klipper

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (3)

  1. חן דורון

    לא מאוחר מידי להוסיף שיש קבוצה ברמת השרון שנקראת Thunder.

    אפשר לחפש בפייסבוק: Ramat HaSharon Football

  2. אני מת לשחק פוטבול פוטבול זה החיים שלי אבל הקבוצות פשוט רחוקות מידי מאשודוד מתי כבר תקום קבוצת פוטבול לנוער באשדוד

  3. אחד שיודע

    כתבה מרתקת ומאלפת. כתיבה נפלאה. מחכה לקרוא עוד מאותו הכותב, בעיקר בתחום הרחב שסביב הענף ולא נטו משחקים. תודה!

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית