כשנגמרים הרעיונות, מגיעים "האיחודים" המיותרים של ראו

כנראה שלמישהו אצל הכותבים של ה-WWE יש ממש משבר יצירה, כי לתת לג'ייסון ג'ורדן פוש בתור "הבן" של קורט אנגל, ולאחד את השילד שלא לצורך, בהחלט מוכיח פעם נוספת כי לראו אין שום דרך לעלות למעלה

ה-17.7.17, ראו חוזרת פעם נוספת אל מסכי הטלוויזיה שלנו. הפעם, לאחר שההזדמנות להתאבק מול ברוק לסנר עברה כמו חבילה עוברת, סוף סוף הגיע קרב שאמור להכריע טוען לתואר. או שלא, והקרב שוב נגמר ללא הכרעה. ראו מודל יולי 2017, מה קיבלנו השבוע?

האיחוד של השילד ממשיך להתקרב מרגע לרגע:

סגמנט פותח לא רע, זה משהו שהמון אנשים בקהל חיכו לראות בשל ההצלחה האדירה של השילד בזמנו. רולינס מתנצל לראשונה לעיני כל בנוגע לבגידתו באמברוז וריינס, ואפילו הציע לאמברוז לנקום, אך אמברוז סירב. המיז שוב התערב, אך זה לא גזל את אור הזרקורים מהאיחוד שמגיע בקרוב מאוד.

אמברוז לא נקם (האתר הרשמי של ה-WWE)

ביילי ניצחה את אלכסה בליס:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מצד אחד יש את ביילי, מתאבקת בינונית עם מומנטום אפסי, ומצד שני את אלכסה בליס, אלופת הנשים, היא מתאבקת מצוינת והקהל אוהב אותה מאוד. מה ה-WWE עושים? כמובן שמעניקים את הניצחון לביילי לאחר שכל הנשים ברוסטר מתערבות בקרב. היגיון של ה-WWE.

בעשר דקות הבאות מראים לא מעט קטעים מאחורי הקלעים, אפשר לדלג על זה.

מוסטפה עלי וג'ק גאלאהר ניצחו את בריאן קנדריק ודרו גולאק:

הקרב הזה התרחש במשך שתי דקות בלבד, חמש דקות שקדמו לקרב הזה היו פרומו רע של בריאן קנדריק. אני באמת לא מצליח להבין למה ה-WWE מתעקשים להרוס את הקרוזרוויט, כל הפוטנציאל טמון שם להוציא קרבות 5 כוכבים באופן קבוע, חבל מאוד.

ביג שואו וביג קאס מעולם לא התאבקו:

אנזו אמורה מדבר על ביג קאס, וכמובן גם הביג שואו, וכעת אמור להתחיל קרב. מתגלה כי אמור זו מילה גדולה, מכיוון שביג קאס לא מאפשר לשואו אפילו להגיע לזירה ומיד מתחיל לתקוף אותו. צר לי שלא היה כאן קרב, אך לפחות ביג קאס בנה לעצמו קצת מומנטום.

בניית מומנטום מושלמת (האתר הרשמי של ה-WWE)

דין אמברוז וסת' רולינס יפגשו בשבוע הבא את המיז, בו דאלאס וקורטיס אקסל

פין באלור ניצח את אליאס סמסון בפסילה:

הפיוד הזה ממשיך בלי באמת לתת לנו משהו שהיינו רוצים, וזו בדיוק הסיבה שהוא חייב להמשיך, כי אנחנו בהחלט יכולים לקבל יותר. פין באלור נפצע בקרב לאחר שסמסון תקף אותו עם גיטרה והקרב נגמר בפסילה.

שוב מאחורי הקלעים, והפעם עם בריי וויאט, פין באלור, הרבייבל וקורט אנגל האבא האובד והסודי. נקסט.

אקירה טוזאווה הוצא מהקרב מול אריה דייוארי:

באיזשהו שלב בקרב המיותר הזה טייטוס אוניל החליט שטוזאווה לא יכול להתמודד עם דייוארי וגרם ללקוח שלו להפסיד את הקרב. וכמובן שזה עיצבן את טוזאווה בסיומו של הקרב.

אוניל שוב מתערב (האתר הרשמי של ה-WWE)

קורט אנגל חושף את האמת:

מסתבר שהכותבים של ה-WWE חושבים שזה יהיה הגיוני להפוך את ג'ייסון ג'ורדן לבן האובד של אנגל (חשוב לציין שזה מתוסרט) וכך לתת לו פוש כמתאבק בודד ולא כחלק מהאמריקן אלפא. אין לי מושג מה עבר למי שכתב את זה בראש, אך אני אשמח להמשיך לעקוב אחרי זה.

הרבייבל ניצחו את ההארדי בויז:

כנראה שהרעיון הוא בינתיים לתת לרבייבל את המומנטום ולהוציא את ההארדי בויז מראשית מחלקת הזוגות, ההפסדים האלה יכולים להמשיך לבנות את התסכול שלהם עד שהם "ישברו" כמובן. קרב לא רע, הזמן שלו היה מדויק וללא ספק נהניתי ממנו.

רומן ריינס וסמואה ג'ו סיימו בתיקו:

חשבתם שנקבל טוען חדש לתואר היוניברסלי? תחשבו שוב, כי כול מה שקיבלנו היה קאמבק מרשים של בראון סטרואומן, שגרם לקרב הזה להסתיים מוקדם מהצפוי, ובצדק כי הוא אמור להיות זה שיתאבק מול לסנר על התואר. מיין איבנט לא רע, אך צפוי מידי פעם נוספת.

בראון יקבל את הקרב (האתר הרשמי של ה-WWE)

בשורה התחתונה,

כל מה שהיה צפוי שיקרה קרה בדיוק, חוץ "מהטוויסט" הכול כך מיותר בו נחשף שלקורט אנגל יש בן שאפילו לא דומה לו בשום צורה. חבל מאוד שהכותבים ממשיכים לאבד את הראש, יש לתכנית הזו פוטנציאל להצליח. נקווה שהאיחוד של השילד ירים את הרמה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort