בראו ממחזרים רעיונות – והתוצאה טובה למרות הכול

למרות שבמהלך השבועות האחרונים התכנית הצליחה לשדרג את עצמה, כנראה הגיע השלב בו לכותבים נגמרו הרעיונות והם משחזרים דברים שנעשו על מנת לקדם סיפור, וחבל

לאחר שבמהלך השבועיים שעברו ראו הצליחו להעלות את רמת התכנית ולספק דברים טובים, היום, ה-3.7.17, אני צופה בפרק החדש ומתאכזב. שלא תבינו אותי לא נכון, לא מדובר בתכנית רעה, אפילו להפך, אך השימוש ברעיונות שכבר נכתשו במשך השנה, מאכזב במיוחד. מה היה לנו היום?

אנזו אמורה מגיב לאירועי השבוע שעבר:

התכנית נפתחת בצורה שונה מהשבועות האחרונוים, כאשר נתנו לאנזו אמורה לבצע פרומו בו הוא מגיב למעשיו של ביג קאס, השותף שלו לשעבר שבגד בו. הפרומו הזה היה לא רע, אנזו עשה את עבודתו והבהיר לביג קאס מי המתאבק הטוב מבין שניהם.

ביג קאס מותקף מאחורי הקלעים על ידי אנזו אמורה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סאשה בנקס וביילי ניצחו את אלכסה בליס ונאיה ג'קס:

הקרב הזה היה סולידי, עשר דקות שהכניסו את הקהל לתכנית כמו שצריך. לצערי, במבט לאחור, הקרב הזה נופל מקרבות הפתיחה המצוינים שקיבלנו בשבועות האחרונים. בנוסף, ביילי ממשיכה להיתקע במקום ואפילו להידרדר יותר משבוע לשבוע.

סדריק אלכסנדר מבצע פרומו כדי לשרת את הפיוד בינו לנועם דר.

סדריק אלכסנדר ניצח את נועם דר:

לעצור את הזוועה (האתר הרשמי של ה-WWE)

אם חשבתם שנועם דר איכשהו יצא מהתסבוכת אליה הוא נכנס, תחשבו שוב. דר האומלל נקבר על ידי סדריק פעם נוספת והפסיד לאחר שתי דקות בלבד, עכשיו רק נותר לקוות שהכותבים יעצרו את הסטוריליין המזעזע הזה.

קורט אנגל מעביר למיז מסר ברור:

פעם נוספת, המיז מוכיח כי הוא אחד מהמתאבקים המוכשרים ביותר על המיקרופון, כאשר הוא תוקף בפרומו הזה את משפחת בול, את דין אמברוז, ורבים אחרים שעומדים בדרכו. לאחר מכן מגיע קורט אנגל ומבהיר למיז שהוא לא מבצע את ההחלטות, פרומו משובח. לאחר מכן המיז מנצח את הית' סלייטר.

לאחר הקרב אמברוז מגיע וישנו עימות בין הצדדים.

גולדאסט טוען כי אר טרות' לא יהיה כוכב אף פעם:

מלך על המיקרופון (האתר הרשמי של ה-WWE)

גולדאסט ממשיך לקדם את "הסרט" שלו ברחבי ה-WWE, עד שבשלב מסויים לאר טרות' נמאס והוא הגיע על מנת לתקוף את גולדאסט. הסגמנט הזה היה פשוט, אבל הוא עבד טוב מאוד.

נקבע קרב למיין איבנט בין פין באלור לסזארו.

סת' רולינס ניצח את קורט הוקינס:

כנראה שפה הכותבים חשבו – "אין דבר יותר הגיוני בעולם מאשר לתת לרולינס לנצח את הוקינס, שקבור הרבה לפני הקרב הזה, לאחר 12 שניות בלבד!" יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה שזה קורה ב-WWE, כנראה שאם אין רעיונות לסטוריליין טוב עדיף לקבור עוד מתאבק.

רולינס מסכם את הקבירה של הוקינס עם מסר לבריי וויאט לקראת GBOF.

סמואה ג'ו וברוק לסנר עומדים אחד בפני השני:

ממשיכים לקבור (האתר הרשמי של ה-WWE)

לקראת הקרב של השניים האלה, ה-WWE עשו את אחד המהלכים הכי טובים שלהם בשנה האחרונה ונתנו להם להיות בזירה יחד, עם פול היימן כמתווך, ויצאנו עם תחושה שהטוב האמיתי נשמר לקרב. מבריק, מבריק, מבריק. נדירות הפעמיים שאני נהנה כול כך מסגמנט של ראו.

נוויל ניצח את מוסטפה עלי:

הקרב הזה היה טוב, נוויל קיבל את אור הזרקורים עם כמה מהלכים מרשימים במיוחד, ובסיום הקרב הזכירו לכולם כמה קטלני הוא יכול להיות עם מהלך רצחני שסגר את הסיפור מבחינת עלי. האלוף ממשיך להוכיח שכדאי לשמור ממנו מרחק.

פרומו מאת בריי וויאט עם מסר לסת' רולינס:

הפרומו הזה ניסה להראות את החלק המפחיד באישיות של בריי וויאט. לצערי, זה לא קרה. וויאט עשה את עבודתו, אך הפרומו הזה היה כתוב לא טוב ולכן הוא לא הצליח להתרומם. כפי שאמרתי לא מעט, וויאט לא מצליח להתרומם כי לא נותנים לו עם מה לעבוד.

פין באלור ניצח את סזארו:

מספקים את הסחורה (האתר הרשמי של ה-WWE)

כול קרב שבו מעורבים השניים האלה תמיד מספק את הסחורה, הפעם הוא יצא נפלא. עם התערבות של ההארדי בויז, של אליאס סמסון ושל שיימוס, קיבלנו קרב מצוין שבנה בצורה מושלמת את המשך הסטוריליין על תארי הזוגות.

בראון סטרואומן מרסק את אפולו קרוז:

ארבע דקות של קרב שכולן דומיננטיות של בראון. קרוז האומלל לא יכל לעשות כלום מול המפלצת הזו, במקום רומן ריינס אני הייתי בורח ממנו כול עוד אפשר. לאחר הקרב בראון תקף את טייטוס אוניל והכניס אותו אל האמבולנס, אבל חכו, רומן ריינס מחכה בפנים! התכנית נגמרת כאשר בראון מתאושש מההתקפה של רומן.

בשורה התחתונה,

בסך הכול, התכנית הזו הייתה טובה. הסגמנטים טובים, הסטוריליינים מסקרנים והמתאבקים מוכשרים. אם מסתכלים על התמונה הכוללת, מתאכזבים, כי ה-WWE ממחזרים רעיונות וחסרה יצירתיות ברוב המקרים, וחבל שכך, כי פוטנציאל בהחלט יש. ותנו לנו עוד קרבות כאלה של בראון, זה כיף לראות אותו קובר ג'וברים!

זה תמיד כיף (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort