צילום: ההתאחדות לכדורגל של אוסטרליה

קר, מתחמם, רותח

כוכבת נבחרת אוסטרליה רוצה להיות שם ברגע האמת עבור המטילדאס

כשחושבים על נבחרת אוסטרליה, השם הראשון שקופץ לראש הוא ללא ספק של החלוצה סם קר. כוכבת המטילדאס בת ה-29 היא לא רק קפטנית הנבחרת, אלא גם מלכת השערים שלה בכל הזמנים וללא ספק השחקנית בעלת הרזומה המרשים ביותר בקרב השחקניות של מארחת המונדיאל. לכן כשיצאה ההודעה מהאימון המסכם של נבחרת אוסטרליה רגע לפני פתיחת הטורניר שקר נפצעה ותחמיץ את משחקי שלב הבתים מול אירלנד וניגריה, לא מעט חשש עלה בקרב אוהדי הכדורגל במדינה.

אוסטרליה פתחה את טורניר המונדיאל בצורה מעט מגומגמת. היא אמנם ניצחה את אירלנד מפנדל של סטף קטלי, אבל לאחר מכן נכנעה 3:2 לניגריה ועלייתה לנוקאאוט הייתה תחת ספק רב. קר כאמור החמיצה את צמד המשחקים האלה ורגע לפני המשחק המכריע בשלב הבתים מול קנדה, נודע שגם אותו החלוצה המוכשרת תפתח על הספסל, זכר לאותה פציעה. למזלה צמד של היילי ראסו במחצית הראשונה ועוד שער של מרי פאוולר לפני שהשעון הראה שעברה שעת משחק, נתנו למאמן טוני גוסטאבסון את הפריווילגיה לשמור על הרגליים של קר ולא לשתף אותה במה שבסופו של דבר הפך ל-4:0 מהדהד על הקנדיות.

גם בשמינית הגמר המטילדאס עלו לשחק ללא קר בהרכב, כשמרי פאוולר עולה במקום. פאוולר המשיכה טורניר אישי נהדר שלה כשבישלה לקייטלין פורד את הראשון, לפני שעוד שער של היילי ראסו קבע את תוצאת המשחק, וקר? עלתה לדקות ראשונות בטורניר אי שם בדקה ה-80. ברבע הגמר מול צרפת המחזה חזר על עצמו, שוב קר לא בהרכב מכיוון שהמאמן טוני גוסטבסון ממשיך עם פאוולר ואמילי ואן אגמונד. הפעם קר עלתה כבר בדקה ה-55 במקום אותה ואן אגמונד ושיחקה 65 דקות מול צרפת במשחק שנגרר להארכה. היא דייקה בפנדל שלה בבעיטות ההכרעה ואוסטרליה מצאה את עצמה לראשונה בתולודתיה בשלב חצי גמר המונדיאל. וכאן מגיע הרגע הגדול של הכוכבת הגדולה לזהור שוב.

בינתיים מקנזי ארנולד סוחבת את קר לחצי הגמר ולא ההיפך (צילום: ההתאחדות לכדורגל של אוסטרליה)

קר זכתה בתואר בכמעט כל מקום שהייתה בו. אליפות אוסטרליה יש לה, אליפות העונה הסדירה בארה"ב גם (כשהיא כמעט זוכה באליפות עצמה אך מפסידה בגמר הפלייאוף) וההצלחה הכי גדולה שלה היא בכלל עם צ'לסי שם לקחה 4 אליפויות, 3 גביעים ו-2 גביעי ליגה ועל הדרך הגיעה איתן גם לגמר ליגת האלופות ב-2021. כעת סם קר רחוקה רק שני משחקים מלהביא תואר סנסציוני לאסטרליה, גביע העולם, והיא רוצה להיות חלק אינטגרלי בחוויה הזו, בעיקר כשכל זה מתרחש מול הקהל הביתי.

יפתיעו את הפייבוריטית? שחקניות אוסטרליה חוגגות (צילום: ההתאחדות לכדורגל של אוסטרליה)

מנגד בניסיון להפריע לה יעמדו לא מעט מיריבותיה מהליגה האנגלית יחד עם כמה וכמה חברותיה לקבוצת צ'לסי כשאנגליה תנסה לגדוע את החלום של המטילדאס, אבל אם היה איזשהו רגע שבו אוסטרליה הייתה זקוקה להתעוררות של קר, זה במשחק מחר (רביעי). טוני גוסטאבסון עצמו אמר שהוא לא יודע (או שיותר נכון לא מוכן לגלות) אם קר תפתח לראשונה בטורניר הזה בהרכב שלו ואם כן על חשבון מי זה יהיה אבל גם הקהל וגם הנבחרת עצמה יודעת, עם קר חדה ועם המון אופי, אפשר לעשות את הבלתי יאמן ולגבור על אנגליה הפייבוריטית כדי להיות צעד אחד אחרון לפני תהילה נצחית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
טוני גוסטאבסון במסע"ת. לא בטוח שקר תפתח מול אנגליה (צילום: ההתאחדות לכדורגל של אוסטרליה)

בוסט נוסף שעומד לזכותה של קר זה שאת השער האחרון שלה בנבחרת היא הבקיעה מול היריבה שלה בחצי הגמר, במסגרת משחק ידידות באפריל האחרון בו אוסטרליה ניצחה 2:0. האם ההיסטוריה תחזור על עצמה? נגלה בקרוב.

קר חוגגת מול אנגליה באפריל, מחכה לשחזור (צילום: ההתאחדות לכדורגל של אוסטרליה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort